قیمت 17 مدل بهترین دوربین مداربسته دید در شب [لینک خرید] + نکات مهم

در این مقاله جزئیات مربوط به اجزای اصلی دوربین مداربسته آنالوگ و چگونگی عملکرد سیستم ذخیرهساز با ۴ دوربین و یک دستگاه ذخیرهساز را توضیح میدهیم. طبق آمار پلیس آگاهی بسیاری از سارقین زمانی که متوجه مجهز بودن فروشگاه به دوربین مداربسته می شوند از تصمیم خود جهت ارتکاب سرقت منصرف می گردند زیرا نصب دوربین مداربسته در یک فروشگاه به منزله شناسایی شدن مجرمین در هنگام وقوع سرقت می باشد. همچنین در طبق آمار بخش قابل توجه ای از سرقت ها از شرکت ها و کارخانه ها، توسط کارمندان همان مجموعه انجام پذیرفته است. متاسفانه امروزه با رشد آمار سرقت از فروشگاه های مختلف نظیر طلا فروشی ها، فروشگاه های موبایل، فروشگاه های لباس و غیره نصب دوربین های مداربسته جهت حفظ ایمنی و نظارت بر رفتار مشتریان و کارمندان شما امری ضروری حساب می شود. امروزه دوربین های مداربسته مخفی با ابعاد بسیار کوچکی وجود دارند که می تواند به راحتی در وسایل مختلف مخفی شده و از محدوده زیرنظر فیلمبرداری نموده و حتی درصورت برخورداری از میکروفون بتواند صدای محیط را هم ضبط نماید. در یک مجموعه همانگونه که حفاظت از تجهیزات و وسایل شرکت امری ضروری و بدیهی به شمار می آید، ایجاد حس آرمش و اطمینان خاطر در کارکنان به همان اندازه دارای اهمیت می باشد.

به عنوان مثال در زمان همه گیری کرونا استفاده از دوربین های نظارتی به طور چشمگیری هزینه های جانی و مالی را برای کاربران کاهش داد. در حال حاضر سیستم های مدار بسته آفلاین یا آنلاین کار چندین نفر را به خودی خود انجام می دهد که به کاهش هزینه و نیروی انسانی منجر شده است. طبق مطالعات انجام شده در صنایع کوچک نصب دوربین مداربسته میزان متضرر شدن از بابت سرقت های درونی و بیرونی را به نصف کاهش می دهد. باید گفت این پروسه نصب نسبتا ساده اگر طبق اصول و استاندارد انجام نگیرد می تواند منجر به بروز مشکلات و تحمیل هزینه های اضافی به شما شود. همه چیز در دوربین های مداربسته موجود در این مکان ثبت شده بودند و رفت و آمد این خانوم و فرزندانش نیز به طور کامل موجود بود. در این شرایط امکان تغییر مکان دوربین به آسانی وجود دارد. کاربرد دوربین مداربسته خورشیدی برای مکان هایی است که دسترسی به برق و یا امکان سیم کشی در آن ها وجود ندارد . این دوربین عالی برای نظارت بر خیابان و جاده در هنگام نزدیک شدن به ساختمان خود است. این ویژگی های منحصر به فرد باعث تبدیل شدن دوربین اسپید دام به بهترین دوربین مداربسته شده است این در حالی ایست که که قیمت دوربین مداربسته اسپید دام از بقیه مدل ها بالاتر است.

یکی دیگر از ویژگی هایی که بر اساس آن می توان دوربین های مدار بسته را تقسیم بندی کرد، شکل ظاهری آن ها است. ساختار دوربین مدار بسته نسبت به مدل های دوربین متغییر می باشد. دوربین های با لنز متغییر قابل تنظیم بوده و پس از نصب می توان فاصله کانونی لنز را تنظیم کرد. برند تیاندی فناوری استارلایت یا دید در شب رنگی را وارد دنیای دوربین مداربسته کرد. در صورت بروز یک حادثه مانند آتش سوزی یا سرقت، کارشناسان شرکت های بیمه بدون تحقیق و مشاهده های میدانی، با شما برای پرداخت خسارت همکاری نخواهند کرد. با گذشت یک ماه از افزایش سرقتها، با همکاری اهالی، کانال خبری حکیمیه و تلاش مأموران کلانتری ۱۴۶ حکیمیه، سارقان انباریهای حکیمیه در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند. سرگرد «هادی موحد» رئیس دایره تجسس کلانتری ۱۴۶ حکیمیه درباره جزییات این سرقتها میگوید: «سارقان ۲ خانم بودند که به صورت جدا از انباریها سرقت میکردند. همشهری آنلاین – پریسا نوری: پس از بسته شدن پرونده سرقت انباریهای مجیدیه، اهالی محلههای حکیمیه و گلشن هم از سرقتهای سریالی انباری در این محلهها گلایه داشتند. دوربین های IP علاوه بر کیفیت فیلمبرداری بالا، می توانستند با وصل شدن به شبکه تصاویر فیلمبرداری شده را بر بستر اینترنت به نمایش بگذارند.

NVR که مخفف کلمه Network Video Recorder است یک دستگاه ضبط تصاویر تحت شبکه است و DVR که مخفف کلمه Digital Video Recorder می باشد یک ضبط کننده ویدئویی دیجیتال است. به طور معمول همه ی دستگاه های ضبط کننده دوربین های نظارتی، فایل های تصویری را کم حجم کرده و در در هارد دیسک ذخیره میکنند. برای انتقال تصویر شما باید حتما از اپلیکیشن های مخصوص دوربین مدار بسته برای انتقال تصویر استفاده کرده و آن ها را بر روی گوشی موبایل یا لپتاپ نصب کنید . اینها مجموعه ای از مهمترین اهداف نصب سیستم های دوربین های نظارتی مدار بسته بودند.

کیفیت تصویر: دوربین های تحت شبکه یا IP به مراتب تصویر با کیفیت تری نسبت به دوربین های Analog ارائه می دهند. دوربین بولت نسبت به سایر دوربین ها دارای برد وسیع تر بوده و حتی در شب می تواند تا 100 متر را فیلمبرداری نماید. افراد باتوجه به نیاز خود می توانند دوربین هایی با قابلیت های متفاوت انتخاب کنند مثلا قابلیت تشخیص حرکت که می تواند برای افراد مفید باشد یا قابلیت دید در شب که برای کسانی که بیشتر تصاویر شب را نیاز دارند مناسب است . پردازش تصویر: دوربین های IP با قابلیت هایی نظیر تشخیص پلاک ماشین، تشخیص چهره و غیره پردازش بهتری دارند. این امر باعث شد که دوربین های تحت شبکه در پردازش اطلاعات سرعت بیشتری داشته باشند و با مجهز نمودن این دوربین ها به سنسورهای پیشرفته بتوان بهترین عملکرد را از یک دوربین مداربسته پیشرفته دریافت نمود. علاوه بر این دوربین های IP می توانستند تصاویر ضبط شده را ابتدا درون حافظه خود پردازش و سپس به هارد جهت ذخیره سازی ارسال کنند.

این ویژگی در کنار قابلیت نصب در فضای خارجی، این امکان را می دهد که از این دوربین ها در هر مکانی استفاده شود. اگر قصد دارید در منزل، محل کار و فعالیت خود دوربین مداربسته نصب کنید پیشنهاد ما دریافت اطلاعات قبل از هر اقدامی است. ما در ادامه ی این متن قصد داریم تا عواملی که بر قیمت دوربین مداربسته موثرهستند به شما توضیح داده تا بتوانید بهترین انتخاب را قبل از خرید داشته باشید. همچنین این سیستم ها می توانند افرادی را که در محل حضور داشتند و به عنوان شاهد تلقی میشوند را شناسایی کنند، افرادی که در حالت عادی قصد مراجعه به پلیس و ادای شهادت را نداشته اند. اول، میتوانید انتظار داشته باشید که مستاجران بالقوه بیشتری آپارتمان شما را انتخاب کنند، زیرا ممکن است برای امنیت مرتبط با سیستم دوربین ارزش قائل شوند. این ویژگی ها باعث شده که این مدل دوربین را به بهترین دوربین مداربسته تبدیل کرده است. هر کدام از این دوبین ها می تواند هم در محیط خارجی و هم داخلی نصب شوند اما دوربین دام به علت دارا بودن ویژگی ها خاصی که دارند گزینه ی مناسب تری برای محیط های داخلی و فضا های بسته می باشد.

بنابراین شما می توانید به راحتی به دوربین های مداربسته خود مانند یک نگهبان هوشیار اعتماد نمائید که به صورت 24 ساعته و بدون خستگی از محیط کار یا محل زندگی شما سایت xenoncctv حراست می نماید. پس دوربین های اسپید دام به مانند یک نگهبان قابل اعتماد می تواند بدون استراحت و بطور خستگی ناپذیر از محل کار یا محیط زندگی شما حراست کند. شما برای داشتن یک زندگی با آرامش نمی توانید از محیط پیرامون خود غافل باشید برای هم امر باید بتوانید بصورت 24 ساعته محل زندگی خود را تحت نظر داشته باشید تا از وقوع جرم و سرقت جلوگیری نمائید. از بین انواع مختلف دوربین های مداربسته امروزی که راهی بازار می شوند نمی توان گفت که بهترین دوربین مداربسته کدام است زیرا هر کدام از این دوربین ها برای کاربری خاصی طراحی و ساخته شده اند. شاید شکل ظاهری آن ها شبیه به انواع دام باشد اما با توجه به اینکه این تقسیم بندی از نظر انواع دوربین مداربسته بر اساس شکل ظاهری است، باید بگوییم اگر دو دوربین دام و دوربین مداربسته 360 درجه را در کنار هم قرار دهید متوجه می شوید آن ها چقدر با هم متفاوت هستند. از دوربین مدار بسته برای اولین بار در سال 1942 در زمینه هوا و فضا در آلمان استفاده شد و پس از 30 سال این تکنولوژی به طور رسمی پا به عرصه ظهور در انظار عمومی گذاشت و برای کنترل ترافیک در آمریکا مورد استفاده قرار گرفت.

قیمت: دوربین های آنالوگ نسبت به دوربین های مدار بسته IP هزینه کمتری دارند. یک سری از دوربین مداربسته نیز وجود دارند که بدنه ی آن ها ترکیبی از جنس فلز و پلاستیک می باشند، به طوری که توپی داخل دوربین و فریم آن ها از فلز و بدنه ی آنها از پلاستیک ساخته شده که قیمت آن ها فی مابین دوربین های تماما فلز و تماما پلاستیکی باشد. مورد اول بدنه ی با جنس پلاستیک و مورد دوم بدنه ای با جنس فلز می باشد. زیرا هر دوربین مداربسته ای پس از نصب نیاز به پشتیبانی دارد. در واقع کیفیت تصویر دوربین مداربسته هر چقدر که بالاتر باشد در نتیجه از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند. دوربین های مداربسته شبکه از کیفیت و قابلیت های به مراتب بالاتری نسبت به سیستم انالوگ برخوردارند. در حال حاضر برند های مانند هایک ویژن و داهوا با توجه به کیفیت و کاارایی بالایی که در ساخت محصولاتشان استفاده می کنندنسبت به برند های دیگر بازار از قیمت بالاتری برخوردار می باشند. DVRهایی که ورودی صدا و پورت LAN داشته باشند در بازار ایران اصطلاحا فول آپشن (full option) نامیده میشوند. معمولا دوربین های مداربسته 8 مگاپیکسل که کیفیت تصویر 4K را به شما ارائه می دهند از گران ترین دوربین های مداربسته بازار می باشند.

اگر فقط نیاز به مشاهده تصاویر در شبکه محلی و در همان محل نصب دوربین دارید (یعنی بخواهیم تصاویر را روی موبایل یا کامپیوتر در همان محل مشاهده کنیم یا روی دستگاه NVR ارسال و ضبط کنیم) فقط یک Access Point کافی است. در شرایطی که او در محیط کار حضور ندارد تعهد کاری کارکنان چگونه است؟ در دفاتر اداری: شامل اتاق های انتظار , لابی , اتاق کارکنان. در دوربین های تحت شبکه IP نیازی به اتصال کابل مخصوص نیست و دوربین با استفاده از دسترسی اینترنت تغییر زاویه خواهد داد. شماره پورت HTTP را پیدا کرده و آن را تغییر دهید. اداره اماکن کلیه اماکن تجاری را ملزم به نصب دوربین مدار بسته کرده است. لنز در دوربین مدار بسته دام از نوع Wide است و فاصله کانونی آن ۳.۶ یا ۴ میلی متر است. اینها استانداردهای ورودی تصاویر هستند؛ گرچه ممکن است برخی از شرکتها خصوصا شرکتهای چینی تعداد ورودیهای متفاوتی برای محصولات خود در نظر بگیرند. دوربینهای مداربسته آنالوگ تکنولوژیهای مختلفی دارند و درنتیجه بر اساس تکنولوژیهای مختلف رزولوشنهای متفاوتی نیز دارند. برای بهبود کیفیت فیلمبرداری دوربین های آنالوگ، نسخه های متفاوتی از روی این دوربین ساخته شد که کیفیت دوربین های آنالوگ را تا حد دوربین های تحت شبکه بالا می آورد.

امروزه با توسعه و رشد جمعیت نیاز به نظارت بر روی کارمندان، کسب و کارها، مراکز نظامی، بانک ها و غیره روز به روز بیشتر شده است. امروزه در سرتاسر دنیا نیاز به امنیت بیش از پبش احساس می شود به همین علت از کارخانه های بزرگ صنعتی تا منازل مسکونی، مشتاق به نصب دوربین مداربسته جهت حفظ و برقراری امنیت در محیط کار و یا محل زندگی خود هستند. زندگی بدون امنیت معنی ندارد، امروزه صیانت از حریم منازل مسکونی مهم ترین امر حفظ امنیت و آرامش ساکنان و اهالی یک مجتمع می باشد. کاربرد دوربین های مداربسته ip آنجا نمود روشنی پیدا می کند که در پروژه های بزرگ بهینه سازی سیستم یک امتیاز محسوب می شود. در پروپوزال که به شما بعد از مصاحبه حضوری و بازدید از محل مورد نظر شما که توسط کارشناسان نصب جهان تجارت ارائه می شود تعداد دوربین، نوع دوربین، میزان کابل، تجهیزات جانبی و زمان بندی اجرای پروژه از ابتدا تا انتها و تحویل پروژ و هم چنین میزان تقریبی هزینه ها به شما اعلام می گردد. بدن بی جان “مهاربان علی” در یک کانال فاضلاب در 250 متری خانه این خانواده در روز یکشنبه یافت شد و از آن زمان پلیس به دنبال علت قضیه بود و چیزی طول نکشید تا متوجه شد که خانواده این مرد در قتل او دست داشته اند.

امکانات به کار گرفته شده و برند تولید کننده آن جزو مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت دوربین مداربسته هستند. درآمد در این شغل همانند بسیاری از دیگر مشاغل فنی است یعنی دانش و مهارت شما در نصب دوربین مدار بسته و تنظیمات همچنین تجربه شما در این حرفه تعیین کننده میزان درآمد شما می باشد. یکی از نکاتی که کاربران در هنگام خرید دوربین های امنیتی و نظارتی با آن مواجه می شوند تنوعی است که در انواع دوربین نظارتی و امنیتی وجود دارد که این تنوع باعث گوناگونی فراوان در قیمت دوربین مدار بسته شده است. با وجود اینکه دوربینهای مداربسته آنالوگ منسوخ شده است اما خرید دوربین های مداربسته دام در انواع آنالوگ و تحت شبکه و براساس سطح نیاز شما امکان پذیر است.

نصب دوربین های مدار بسته ضروری است و نیروهای امنیتی اعم از نیروی انتظامی و پلیس و … چرا نصب دوربین مداربسته یک امر ضروری است؟ برندی که دوربین را تولید می کند ممکن است با سایر برندهایی که نمونه مشابه را تولید می کنند اختلاف قیمت داشته باشد. دوربین های مدار بسته بولت دارای شکلی استوانه ای و مخروطی هستند که شکلی مشابه با گلوله تفنگ دارند. این کیفیت ها یکی از عوامل مهمی که هستند که در قیمت دوربین مدار بسته تاثیر زیادی دارند. توسعه: برای توسعه سیستم مدار بسته، دوربین های IP را به راحتی می توان به مدار اضافه کرد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار