قیمت مبل استیل بهترین تولیدی مبل استیل سوفا مبل-مبل سید

معمولاً مبل‌های سلطنتی به دلیل این که تاج دارند و یا طراحی آن‌ها با منبت‌کاری‌های خاص است، کمی بلندتر دیده می‌شوند. همین‌طور ممکن است این مدل مبل‌ها، با نام و پسوند تشریفاتی نیز شناخته شوند. در وزارت‌خانه‌ها، کاخ ها و دفاتر دولتی و همین‌طور دیدارها و همایش‌های خاص رسمی نیز استفاده می‌شوند. در صنعت مد و مبلمان، معمولاً سه نوع مبل برای خانه استفاده می‌شود، مبل سلطنتی، راحتی و کلاسیک.

مبل سلطنتی پالرمو

قیمت مبل استیل بهترین تولیدی مبل استیل سوفا مبل-مبل سید ولی زمانی که از چوب توسکا، گردو و راش استفاده می‌شود می‌توان این اطمینان را داشت که برای مدت زمان طولانی می‌توان از آن استفاده کرد و در هنگام استفاده از آن هیچ‌گونه مشکلی را تجربه نخواهید کرد. مبل استیل یا مبل سلطنتی به دلیل ظاهر جذاب و فوق العاده شیکی که دارند با نام مبل استیل نامگذاری شده اند. افرادی که به دنبال مبل های خاص و شیک می گردند قطعا به سراغ خرید مبل استیل می روند. قیمت مبل استیل جدید یکی دیگر از تفاوت های بارز آن است که از تمامی مدل ها مانند مبل کلاسیک، راحتی و.. ساختار این نوع از مبلمان به گونه ای بوده تا بتواند هرفردی که با آن مواجه شود، به سرعت مجذوب سلطنتی بودن و شاهکار هنری آن شوند.

  • بیشتر از این نوع مبل در سالن های کوچک استفاده می شود.
  • 🔸 نصف فاکتور نقدی بصورت پیش پرداخت 🔸 مابقی حساب با 4 فقره چک طی 8 ماه 🔸 هر 2 ماه یک فقره چک 🔸 بدون کارمزد و بهره 🔸 با همان قیمت نقدی 🔸تاریخ چک ها و میزان پیش پرداخت و مبلغ اقساط در جدول زیر درج شده است.
  • ترکیب رنگ چوب با پارچه می‌تواند دکوراسیون را تحت تأثیر قرار دهد، به دلیل اینکه چوب به کار رفته در این نوع مبل‌‌ها نقش و نگار کمتری دارد، بهتر است از پارچه‌‌های رنگ سفید و خنثی برای زیبایی ظاهری آن‌ها استفاده شود.
  • مبل سلطنتی سفید یکی از مدل های بروز و جدید مبل سلطنتی است که برای دکوراسیون های سلطنتی شاهانه و تجملاتی مناسب است .
مبل سلطنتی الیزا با طراحی منحصر به فرد و چشم نواز شامل یک مبل سه نفره، جهار مبل تک نفره خرید اقساطی مبل سلطنتی دسته دار است. هنر به کار رفته در طراحی بدنه این مبل، هنر اصیل منبت کاری است. امکان انتخاب جنس و رنگ نامحدود برای مشتریان فراهم می باشد. به منظور شکیل‌تر جلوه دادن مبل‌های سلطنتی عموما از متریال خاص‌تری در حین ساخت این نوع مبلمان بهره برده می‌شود. استفاده از چوب نراد و یا راش در کلاف مبل استیل به زیبایی بیشتر این محصول کمک شایان ذکری می‌کند. البته بدون تردید بهره گرفتن از این گونه چوب‌ها و منبت کاری بر روی آن‌ها سبب افزایش قیمت در تولید نهایی می‌شود.

انتخاب پارچه مبلی کاملا بستگی به سلیقه شما دارد ولی اصولا بهتر است پارچه مبل خود را با توجه به سایر المان ها مثل پرده، فرش، آباژور و … انتخاب کنید. این اطمینان داده میشود که متریال بکار رفته درجه یک باشد. در تمامی انواع مبل سلطنتی از متریال درجه یک استفاده شده و همگی برش صنعتی بوده و بصورت شرکتی تولید شده اند. این به خاطر حذف واسطه ها و عرضه انواع مبل سلطنتی از تولید به مصرف است. یعنی باورم نمی شد که کارتون اینقدر قشنگ و با ظرافت باشه . واقعا ازتون ممنونم و امیدوارم همیشه همینطور عالی بمونید.

مبل‌های کلاسیک به‌صورت 7 و 9 نفره در بازار موجود هستند. ست‌های هفت‌نفره معمولاً شامل یک کاناپه سه‌نفره و چهار مبل تک‌نفره است. در مقابل مدل‌های دیگر که به نام نه‌نفره شناخته می‌شوند برای یک کاناپه سه‌نفره، 4 مبل تک‌نفره و 2 متریال میزبان هستند. در ساخت مبل استیل از چوب های مرغوب جنگلی مثل راش – گردو – توسکا و دیگر چوب هم محکم و بادوام استفاده میشود. از این رو مبل استیل نسبت به دیگر مبلمان قیمت بالاتر و وزن سنگین تری دارد و البته دوام و ماندگاری خوبی هم خواهد داشت.

مبل سلطنتی مبل استیل مدل تاج دار مناسب جهیزیه

ضمن این که نباید به‌هیچ‌عنوان پایه‌های مبل شما لق بزند. علاوه‌برآن پایه‌های مبل باید به‌صورت یک سطح روی کاشی و سرامیک هیچ مشکلی برای کسی که روی آن نشسته است ایجاد کند. دراین‌خصوص صحبت کردیم، خاطرنشان شدیم که مدل‌های فوم سرد در مقابل فشار و ضربه مقاومت بهتری از خود نشان می‌دهند و بیشتر طول می‌کشد که فرسوده شوند. همه مدل های پارس چوب ترنج دارای ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است.

مبل سلطنتی کد143 ست 9نفره

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار