قیمت دوربین مدار بسته 26 بهمن + خرید اینترنتی مبیت | xenoncctv

در شکل زیر نمونه ای از تابلوی اعلام نظارت توسط دوربین مداربسته را می بینید. یکی از معایب دوربین های آنالوگ احتمال نویز گرفتن و قطع و وصل شدن تصویر در آن هاست که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع می توانید به صفحه علت قطع و وصل شدن تصویر دوربین مدار بسته مراجعه کنید. دوربین های آنالوگ به دلیل تاخیر چند ثانیه ای در انتقال تصویر برای استفاده در محیط های پر رفت و آمد و کم نور مناسب نیستند. در این فروشگاه بهترین مدل های دوربین مداربسته از برند های معتبری از جمله داهوا ، هایک ویژن ، دی لینک ، شیائومی ، های لوک و …

  • شما می­خواهید گذر افراد از روی دیوار مشخص شود، اما همانطور که در تصویر مشاهده می­کنید، اگر از قابلیت تشخیص نفوذ Intrusion Detection استفاده کنید ممکن است رفت و آمد افراد در داخل حیاط یا محوطه­ی مورد نظر هم باعث فعالیت هشدارها شوند.
  • در محصولات دوربین مداربسته آنالوگ تصویر دوربین از طریق کابل کواکسیال به دستگاه دی وی آر ارسال می شود و این دوربین ها در قدیم بر مبنای تی وی لاین یا خطوط تصویر دسته بندی می شدند.
  • بنابراین اگر اطلاعات کافی در زمینه دوربین مداربسته و سیستم های نظارت تصویری ندارید، جای درستی آمده اید.
  • هنگامی که مساله امنیت در فضاهای داخلی مطرح می شود و افراد به دنبال بهبود امنیت خانه یا فضای کار خود هستند، دوربین مدار بسته بی سیم یک سرمایه گذاری عالی و راه حلی جذاب برای افزایش ایمنی محیط زندگی و یا کار افراد محسوب می شود.

مجله خبری دوربین مداربسته زنون هایی که نمی توانند باران یا باد شدید را تحمل کنند نمی توانند مناسب شما باشند. مناسب است قبل از خرید بررسی کنید و به دنبال دوربینی باشید که بتوانند فرسودگی و فرسایش آب و هوا را کنترل کنند. اگر دوربین های مداربسته گزینه های ذخیره سازی مناسبی نداشته باشند نمی توانید به صورت کامل از مزایای یک دوربین نظارتی بهره ببرید. برخی از دوربین های مداربسته دارای هاردیسک داخلی هستند و برخی دیگر از ذخیره سازی خارجی مانند کارت میکرو SD استفاده می کنند. در صورت استفاده از دوربین مدار بسته سیمی بهتر است آن را به کامپیوتری با فضای ذخیره سازی کافی وصل کنید.

علاوه بر این، آنها می توانند فیلم را از طریق اینترنت برای دسترسی آسان از هر نقطه منتقل کنند. این همچنین یکی از گران‌ترین سیستم‌های دوربین مداربسته است که بهترین محافظت را ارائه می‌دهد، زیرا لنز را می‌توان برای مشاهده واضح‌ترین و کامل‌ترین دید از یک منطقه، پانل، کج یا بزرگ‌نمایی کرد. ما شما را با انواع مختلف دوربین های امنیتی خانگی در دسترس آشنا می کنیم و در مورد مشخصات، مزایا و معایب آنها صحبت می کنیم. ما همچنین نکاتی را در مورد مواردی که برای یک موقعیت خاص در نظر بگیرید و بهترین نوع دوربین مداربسته را برای نیازهای خود انتخاب کنید، ارائه خواهیم داد. دوربین مدار بسته را به مانند تمام وسایل دیگر، به راحتی از طریق اینترنت میتوان خریداری کرد.

در کنار دوربین مداربسته چه تجهیزاتی ممکن است نیاز باشد؟

دوربین مداربسته برای انباری ها و پارکینگ هایکی از فضاهایی که در هنگام جانمایی دوربین مداربسته باید در نظر داشته باشید پوشش دهی فضای پارکینگ ها و انباری می باشد. دوربین مدار بسته برای راه رو ها، راه پله ها، آسانسورهااولویت بعدی برای پوشش دهی به وسیله دوربین مدار بسته راه های ارتباطی ساختمان از جمله راه پله ها و آسانسور و کریدور ها می باشد. آیتم بعدی در تعداد دوربین مداربسته اولویت های کار فرما در جانمایی دوربین ها می باشد. به عنوان مثال برای کار فرما ورودی و انبار ذخیره کالا در یک مکان خاص نسبت به سایر فضاها اولویت بیشتری دارد. زیرا هر چه مگاپیکسل دوربین مداربسته بالاتر رود مقدار فضای اشغال شده توسط دوربین بر روی هارد بیشتر است.

http://computermagazine.ir

یا ساده‌تر بگویم شما با ثبت نام در سرور مربوط و ثبت شماره سریال دستگاه dvr بدون نیاز به آی پی استاتیک و یا ایجاد تغییرات در مودم خود با اتصال کابل شبکه به dvr یا متصل کردن سیم کارت به دستگاه خود امکان ارتباط و انتقال تصویر را دارید. برای 4 دوربین مداربسته و دستگاه DVR دی وی آر و تجهیزات جانبی آن مانند منبع تغذیه شما معمولا به حدود 50 وات توان نیاز خواهید داشت. برای تامین این توان حداقل باید از یک UPS یو پی اس با توان 600VA استفاده کنید.

دوربین مدار بسته

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار