قیمت دوربین مداربسته CCTV آی تی بازار | xenoncctv

در فضایی که مجله خبری دوربین مداربسته زنون مداربسته قرار دارد به مراتب و به صورت آمار های قابل استناد نسبت به مکان هایی که دوربین های نظارتی وجود ندارد آمار جرم و بزه پایین می باشد. افراد باتوجه به نیاز خود می توانند دوربین هایی با قابلیت های متفاوت انتخاب کنند مثلا قابلیت تشخیص حرکت که می تواند برای افراد مفید باشد یا قابلیت دید در شب که برای کسانی که بیشتر تصاویر شب را نیاز دارند مناسب است . باید بدانید که در صورت نصب یک دوربین مداربسته شبکه بدون امکانات ONVIF امکان اضافه کردن یک دوربین با مارکی متفاوت در همان شبکه وجود نخواهد داشت.

http://computermagazine.ir

شکل ظاهری دوربین مداربستهاز لحاظ ظاهری و ساختار فیزیکی می توان دوربین های امنیتی را به دو دسته کلی دوربین مدار بسته دامو دوربین مداربسته بالت تقسیم بندی کرد. به خصوص اگر تصویر تحت تاثیر یک رنگ غالب بوده باشد و یا اینکه هیچگونه نور سفیدی با منبع طبیعی وجود نداشته باشد. بنابراین با الگو قرار دادن این قابلیت در چشم انسان قابلیتی با نام AWB ابداع گردید. در تمام مکان های مجاز که دوربین مدار بسته در آن نصب می شود، بنابر قانون باید نصب و راه اندازی برچسب یا تابلو، برای همه افراد اطلاع رسانی صورت گیرد.

دوربین مداربسته HDCVI داهوا Dahua HAC-B1A41P

5- جریان برق مورد نیاز برای شروع به کار هارد کامپیوتری 3.2 آمپر تا 8 آمپر است، در حالیکه میزان مورد نیاز برای هارد نظارتی فقط 2 آمپر میباشد. با اینکه محصولات شرکت داهوا مبتنی بر پلتفرم باز طراحی شده‌اند، محصولات داهوآ انعطاف پذیری بالایی داشته و به راحتی با دیگر سیستم‌ها ادغام می‌شوند. با وجود LED های IR که به صورت جداگانه در ساختار دوربین های EXIR تعبیه شده اند باعث می شود که انعکاس نور IR با لنز دوربین تداخل تداخل نداشته باشد. کاور منحنی مانند و شیشه ای این دوربین ها باعث می شود تا نور IR به سمت لنز دوربین بازتاب داده شده و دوربین را کور کند. اما در دوربین های EXIR این گونه نیست و بخاطر ساختار ال ای دی های آن تصویر شفافی ارائه می کند. فناوری رمزگذاری Region of Interest یا به اختصار ROI برای حل این مسئله و ارائه بالاترین کیفیت تصویر در مناطق موردنظر و در عین حال کاهش کیفیت نقاط تکراری و غیرضروری در تصاویر ابداع گردیده است.

دوربین مداربسته آنالوگ بولت داهوا مدل DH-HAC-HFW1500THP-I8

ضبط کننده ویدئویی قلب سیستم دوربین مداربسته به حساب می آید و وظیفه آن دریافت تصاویر دوربین مدار بسته و تبدیل آن به داده های دیجیتال برای ذخیره سازی بر روی هارد دیسک است. شما می توانید این دستگاه را به صورت 4 کانال (قابلیت نصب تا 4 دوربین)، 8 کانال (قابلیت نصب تا 8 عدد دوربین مداربسته) و به همین ترتیب با 16 و 32 کانال تصویر خریداری کنید. انواع دوربین مدار بستهیکی از نکاتی که کاربران در هنگام خرید دوربین های امنیتی و نظارتی با آن مواجه می شوند تنوعی است که در انواع دوربین نظارتی و امنیتی وجود دارد که این تنوع باعث گوناگونی فراوان در قیمت دوربین مدار بسته شده است. امروزه سازندگان دوربین مداربسته قابلیت های متفاوت و پرکاربردی را به دوربین های مدربسته اضافه می کنند .شما با توجه به نیاز خود و اینکه چه دوربینی را با چه قابلیت هایی می خواهید ،دوربین مداربسته مورد نظر خود را انتخاب می کنید . این قابلیت ها همچنین بر روی قیمت دوربین مدار بسته ارزان یا گران نیز تاثیر می گذارند .در ادامه به قابلیت هایی که قیمت دوربین را افزایش می دهند می پردازیم.

> دوربین مداربسته

دوربین های پلاک خوان دوربین هایی تخصصی هستند که دارای یک نرم افزار داخلی برای شناسایی و ضبط پلاک خودرو ها حتی در هنگام حرکت هستند. این نوع دوربین ها معمولا برای پارکینگ ها ( دوربین مداربسته پارکینگ )، مجتمع های تجاری، ادارات، کارخانه ها و … همانطور که می دانید دوربین های پلاک خوان از نظر ظاهری در دسته ی دوربین های بالت دسته بندی می شوند و برای نصب آن ها در فضاهای باز می توانید از دکل دوربین مدار بسته استفاده کنید.

  • اما مساله مهم این است که هر دو طرف ارتباط، از یک پروتکل یکسان برای هر یک از اعمال مذکور استفاده کنند و زبان هم را بفهمند.
  • علاوه بر سهولت استفاده و دسترسی آسان، دوربین بی سیم به کاربران این امکان را می دهد که از اینترنت بی سیم با پهنای باند بالا برای پخش تصاویر و نیز ذخیره تصاویر در فضای ابری از طریق اینترنت استفاده کنند.
  • از سوی دیگر، اگر تنها دوربینی با امنیت پایه برای نظارت بر اتفاقات منزل یا محل کارتان می‌خواهید، خرید یک دوربین ساده مانند دوربین مدار بسته ahd نیز کفایت می کند.
  • فروشگاه اینترنتی مبیت از جمله عرضه‌کنندگان کالای دیجیتال در سراسر کشور است که انواع کالاهای دیجیتال از جمله گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی گوشی را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رساند.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار