قیمت دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی هوبانو خرید دوربین مداربسته | xenoncctv

دوربین مدار بسته تحت شبکه که به آن دوربین مدار بسته آیپی IP نیز گفته می شود دارای کیفیت تصویر HD بوده و تا کیفیت تصویر های 4K را پشتیبانی می کنند. فاصله کانونی در دوربین های نظارتی و امنیتی برحسب میلی متر می باشد و هر چه عدد فاصله کانونی کوچکتر باشد مقدار پوشش دهی دوربین مدار بسته مورد نظر بیشتر می شود. از لحاظ ساختاری می توان کیس بدنه دوربین مداربسته را چه دام باشد چه بالت در یک دسته بندی دیگر قرار داد که جنس بدنه دوربین مدار بسته می باشد. اولین نیازی که در بکارگیری و خرید دوربین مدار بسته پاسخ داده می شود امنیت یک مکان می باشد.

دوربین بیسیم 4 مگاپیکسل آیمو مدل Ranger 2 4MP IPC-A42P-D

کارپیما با سال ها تجربه در صنعت سیستم های امنیتی و نظارتی و با داشتن نمایندگی برند های معتبر داهوا ، هایک ویژن ، یوشیتا و … توانسته تا بزرگترین هایپر سیستم های امنیتی و نظارتی در سراسر کشور شود . و با بیش از 400 مدل تنوع در دوربین های مداربسته هم اکنون جز برترین فروشگاه های اینترنتی در این حوزه می باشد. زمانی که نور از لنز دوربین مداربسته عبور می‌کند وارد سنسور تصویر می‌شود. بنابراین هنگام انتخاب دوربین مدار بسته تحت شبکه باید مشخصات لنز دوربین مداربسته به‌طور دقیق بررسی شود. یکی از خدماتی که شرکت‌های معتبر فعال در زمینه فروش دوربین مدار بسته به شما ارائه خواهند داد، صدور فاکتور رسمی روی خرید شما است.

دوربین مدار بسته آنالوگ با روی کار آمدن انواع دوربین های با کیفیت نقش کمرنگی را در بازار رقابت پیدا کرده اند. دوربین مدار بسته پین هول دوربین های مخفی نیز نام دارند که اندازه کوچکی داشته و قابلیت نصب و تصویربرداری در هر مکانی را دارند. دوربین مداربسته پین هول دید در شب ندارد و برای نصب آن کافی است یک کابل RG59 و یک سیم برق برای آداپتور 12 ولت بکشید و به دوربین مداربسته سوزنی یا پین هول متصل نمایید. دوربین مدار بسته کلمه ای که این روزها زیاد آن را می شنویم و اکثرا با عملکرد آن آشنایی داریم. به صورت ساده می توان گفت با استفاده از دوربین مداربسته می توانید از راه دور فضای مورد نظرتان را کنترل کنید.

  • از جمله این موارد می توان به دوربین های تحت شبکه هیرو اشاره کرد که از بروزترین تکنولوژی ها در ساخت آنها استفاده شده است.
  • اکثر شرکت های فعال در زمینه دوربین مداربسته، محصولات متنوعی از چندین تولیدکننده و برند ارائه می‌دهند.
  • دوربین حرارتی یا ترمال همانطور که از نامش پیداست، گرمای اشیاء موجود در محیط را تشخیص داده و هر دما را با رنگ خاصی نمایش می‌دهد.
  • این نویزهای موجود در محیط توسط دوربین های مداربسته، همراه با تصویربرداری دریافت شده و باعث می‌شود عکس‌ها یا فیلم‌ها برفکی و تار شوند.

در مواقع حساسی که مجله خبری دوربین مداربسته زنون به کنترل مخفیانه وجود دارد، می توان از دوربین های پین هول استفاده کرد. نوع دیگری از دوربین دام، دوربین تورت است که بجز شکل ظاهری تفاوت چندانی بین آنها وجود ندارد. در واقع اکثر دوربین های دام دارای یک حفاظ یا کاور شیشه ای برای محافظت از لنز دوربین هستند و این در صورتی است که دوربین دام تورت فاقد این کاور است. بعلاوه دوربین مینی بولت نیز یک دوربین حرفه ای به حساب می آید و به دلیل شکل ظاهری کوچکش می تواند به طور نامحسوس در فضای داخلی و خارجی نصب شود و کمتر در معرض دید باشد. به عنوان مثال اولیای یک کودک می توانند زمانی که فرزندشان در داخل مهد کودک می باشد از طریق دوربین های امنیتی و نظارتی کنترل نمایند.

http://computermagazine.ir

اگر بخواهیم دوربین‌های مداربسته را تقسیم‌بندی كنیم باید به چند مورد اشاره داشته باشیم. در این صورت ما با دوربین‌های آنالوگ، IP یا تحت شبكه و تركیبی از این دو طرف هستیم. خریداران می توانند با استفاده از ویترین نت از تامین کنندگان محصولات مختلف و به واسطه ی سیستم RFQ استعلام قیمت محصولات مورد نظر خود را دریافت کنند. ارتباط بدون واسطه بین خریداران و تامین کنندگان از جمله مزیت های ویترین نت است که در اختیار کاربران قرار می دهد.

کابل مورد استفاده برای خرید دوربین های مدار بسته تحت شبکه IP

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار