قیمت دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی هوبانو خرید دوربین مداربسته | xenoncctv

از تجهیزات حفاظتی مورد نیاز در ساختمان ها و مکان های عمومی دوربین مداربسته، تجهیزات اعلام حریق، دزدگیر و سیستم های امنیتی می باشد که می توانید متناسب با آن مکان گزینه مناسب را انتخاب کنید. به عنوان مثال می توانید دوربین مداربسته آی پی بولت، دوربین آنالوگ بولت، دوربین مداربسته تحت شبکه دام و یا آی پی وایرلس را تهیه و برای ضبط تصاویر آنها از دستگاه هایی مانند دی وی آر و ان وی آر استفاده نمایید. یکی از مهمترین موارد و پارامتر های در خرید دوربین مدار بسته میزان توانایی دوربین در هنگام قرار گیری در محیط های تاریک است (دید در شب, مادون قرمز ) .

دوربین داخلی بیسیم (

البته توجه داشته باشید که در این دوربین ها نیز برای ضبط تصاویر نیاز به دستگاه دی وی آر دارید. دوربین مدار بسته AHD یا HD می تواند در بستر آنالوگ تصاویر اچ دی ارائه دهد. با کمک این دستگاه امکان ضبط، پخش و انتقال تصاویر برای شما فراهم می شود. انواع DVR كه اختصاری از Digital Video Recorders است همان دستگاه ضبط فیلم دیجیتال است. دوربین سیگنال‌های دریافتی خود را به این دستگاه ارسال می‌كند و به داده‌های دیجیتال تبدیل و ذخیره می‌شود. دوربین های مداربسته روز و شب قابلیت کارکرد در هر نوع محیطی با نور معمولی و نور کم را دارند.

دوربین مداربسته تحت شبکه بولت، استوانه ای شکل است و برای نصب روی دیوار و فضاهای بیرونی بسیار مناسب است. این نوع دوربین ضد آب و ضد گردوغبار است و بدنه فلزی آن باعث شده تا مقاومت خوبی در برابر ضربه داشته باشد. شما می توانید دوربین بولت ip را در ورودی منزل، باغ، پارکینگ و … نصب کرده و تصاویر را دریافت کنید. با توجه به مساحت محیط و نقاط حساسی که احتیاج به نصب دوربین دارد، تعداد دوربین مداربسته مورد نیاز خود را مشخص کنید. ضمن اینکه توجه داشته باشید که برای خرید دستگاه dvr و nvr تعداد دوربین اهمیت دارد.

http://computermagazine.ir

تنها به منبع تغذیه دوربین و NVR نیاز دارد و کابلی برای اتصال این دو وجود ندارد. در صورتی که برند شما دارای محصولات HD و تحت شبکه باشد قیمت هر دو گروه محصولات در یک فایل قرار دارد. نظارت تصویری تخصص هایك ویژن است و از 2001 میلادی توانسته سهم عظیمی از بازار را به خود اختصاص دهد. این كمپانی به خوبی توانسته نیازهای كاربران خود را با تولید با كیفیت دوربین‌ها برآورده كند. هایك ویژن از این نظر نیز موفق به جلب اعتماد افراد در سرتاسر دنیا شده است. این نوع لنزها میدان دید افقی ثابت دارند و باید مکان دوربین را به صورت فیزیکی نزدیک یا دور از ناحیه تحت نظارت خود حرکت دهید تا بتوانید میزان جزئیات قابل مشاهده را تغییر دهید.

  • نورپردازی دوربین های مداربسته پاناسونیک در گذشته نه چندان دور، از اهمیت زیادی برخوردار بود و با ورود پروژکتور های مادون قرمز ، و یا دوربین هایی که دارای ” ال ای دی ” مادون قرمز بودند ، این مشکل تا حدودی حل شد .
  • دمای مناسب برای عملکرد صحیح در انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه با یکدیگر متفاوت است.
  • لذا هر لحظه که شما از سایت بازدید کنید جدیدترین لیست قیمت ها را مشاهده خواهید کرد.
  • آن‌ها نسبت به دوربین‌های بی‌سیم کمتر رایج هستند، اما می‌توانند گزینه مطمئن‌تر و مطمئن‌تری باشند، مخصوصاً برای مشاغل یا خانه‌هایی که فعالیت زیادی دارند.
  • گفته می شود، می تواند گزینه ای عالی برای راهروها، مراکز خرید، رستوران ها و سایر موارد با نیاز به نظارت بر یک منطقه بزرگ در زاویه وسیع تر باشد.

بسیاری از مجله خبری دوربین مداربسته زنون‌ مداربسته آی پی می‌توانند از موشن دیتکشن یا تشخیص حرکت، تشخیص صدا و آلارم هشدار پشتیبانی کنند. دوربین های مدار‌بسته IP هوشمند امروزی با الگوریتم های هوشمندانه‌ای ساخته‌ شده که اطلاعاتی مانند تعداد کل افرادی که در یک فروشگاه تردد می‌کنند را ارائه می‌دهد. با مقایسه خرید و فروش ها، فروشندگان می‌توانند میزان گفتگوها و بهترین زمان تبلیغ روی این کالاها را ارزیابی کنند. یک دوربین امنیتی هوشمند بر‌اساس ویژگی‌ هایی که دارد قیمت آن نیز متغیر خواهد بود. بهتر است در ابتدا بودجه خود را مشخص کنید تا بتوانید بلافاصله گزینه‌های اضافی را کنار گذاشته و دامنه جستجوی خود را محدودتر کنید. اگر تحقیقات خود را به‌خوبی انجام دهید، می­‌توانید دوربینی در محدوده قیمت مورد‌نظر و با قابلیت‌های اساسی مورد‌نیاز خود پیدا کنید.

دوربین لامپی 360 درجه Tuya smart

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار