فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته واردکننده دوربین مداربسته | xenoncctv

بنابراین توصیه می شود برای مجله خبری دوربین مداربسته زنون های نظارت تصویر از این کابل استفاده نشود. معمولا دستگاه های دی وی آر ، پرتی برای لن lan شبکه دارند که به منظور ارتباط با شبکه داخلی یا اینترنت و بخصوص در مبحث انتفال تصویر روی اینترنت استفاده می شود. دی وی آر هایی که ورودی صدا و پرت lan داشته باشند در بازار ایران اصطلاحا فول آپشن می نامند.

دوربین مداربسته دام AHD ایکس ام مدل 2235

بر این اساس دوربین ها را در انواع دوربین مدار بسته دام، اسپید دام، بولت، دوربین مخفی و مینیاتوری، دوربین های صنعتی و غیره طبقه بندی می کنند که در این مقاله به معرفی و ذکر ویژگی های آنها به طور کامل پرداخته شد. علاوه بر تنوع مدل‌های دوربین می‌توان دوربین‌ها را براساس برند و شرکت تولیدکننده آنها نیز تقسیم کرد. کارخانه‌های مختلفی در جهان اقدام به تولید دوربین مخفی می‌کنند و کیفیت ساخت آنها، امکانات ،گارانتی و قیمت آنها با هم متفاوت است. برای خرید دوربین مدار بسته بهتر است به سراغ برندهای شناخته شده و مطرح بروید تا از کیفیت محصول مطمئن شوید. برندهایی مانند اپلینکس، داهوا، هایک ویژن، اسفیورد و … از جمله برندهای معروف و شناخته شده جهانی هستند.

انواع دوربین های مداربسته (از لحاظ نوع نصب)

دوربین لامپی وای فای دار یک لامپ دوربین دار با قابلیت WiFi است و نمونه‌ای از دوربین پانوراما 360 درجه می‌باشد. دوربین مدار بسته لامپی از ظاهری شبیه لامپ‌های کم مصرف LED برخوردار است و با نصب داخل یک سرپیچ معمولی قابل استفاده می‌باشد. دوربین های لامپی 360 درجه به صورت رم خور و دید در شب می‌باشند و تصاویر دوربین بر روی کارت حافظه ذخیره می‌گردد. همچنین با اتصال وای فای لامپ دوربین دار به یک مودم (مودم تلفن ثابت خانگییا مودم سیم کارت خور) امکان مشاهده اینترنتی تصاویر دوربین لامپی از راه دور وجود دارد. علی رغم حاصل شدن پیشرفت های چشمگیر در بهبود کییفیت تصاویر دوربین های آنالوگ، هنوز یکی از ایرادات اساسی آن که عدم اتصال به شبکه بود همچنان حل نشده باقی مانده بود.

  • نکته‌ای که به ذهن ما می‌رسد تعداد انواع آنها برای نصب دوربین مداربسته است.
  • به همین دلیل معنی ضبط دیجیتال جای خود را به مفهوم کاربردی تر ضبط از طریق شبکه می دهد.
  • این نوع از دوربین ها به دو شیوه آشکارسازی و تصویربرداری حرارتی کار می کنند در نتیجه با این تکنولوژی ها و این دوربین ها می توان یک شخص را از فاصله حدود 18 متری تشخیص داد.
  • عملکرد این دوربین ها با هم تفاوتی نداشته و تفاوتشان تنها در ظاهری که دارند می باشد.
  • ما مزایای هر یک از انواع مختلف سیستم‌های دوربین مدار بسته را در زیر خلاصه کرده‌ایم.
ضبط کننده ویدئویی قلب سیستم دوربین مداربسته به حساب می آید و وظیفه آن دریافت تصاویر دوربین مدار بسته و تبدیل آن به داده های دیجیتال برای ذخیره سازی بر روی هارد دیسک است. شما می توانید این دستگاه را به صورت 4 کانال (قابلیت نصب تا 4 دوربین)، 8 کانال (قابلیت نصب تا 8 عدد دوربین مداربسته) و به همین ترتیب با 16 و 32 کانال تصویر خریداری کنید. بنابراین اگر به دنبال نصب سریع، آسان و کم هزینه هستید قطعا دوربین های مداربسته وایرلس گزینه مناسبی برای شماست.

آخرین محصولات

یعنی برخلاف دوربین های آنالوگ، این دوربین ها از همان ابتدای دریافت تصاویر امواج را دیجیتال می کنند. ضمن بکارگیری از امواج دیجیتال ، آنها تحت بستر شبکه کنترل و مرتبط می شوند. هر دوربین همانند یک وسیله در شبکه عمل می کند و به وسیله شناسه شبکه ip و در قالب الگوها و قوانین شبکه به مرکز کنترل متصل می گردد.

http://computermagazine.ir

منتشر شده در