صرافی Coinex چقدر کارمزد می گیرد؟ -ایران ارز دیجیتال

این در حالی است که متوسط هزینه برداشت «BTC» در این صنعت برابر با ۰.۰۰۰۶ «BTC» است. این قسمت این امکان را به کاربران می دهد تا با انجام معاملات «حتی با پول به امانت گرفته شده از صرافی»، دارایی خود را افزایش دهند. میتوانید با وارد کردن کد تخفیف «ghx3r» در قسمت ریفرال «referral» هدیه کاهش هزینه کارمزد معاملاتی دریافت کنید. به طرح استخراج مبتنی بر ترید کوینکس بپیوندید و 50.000 تتر هدیه بگیرید! با معامله در کوینکس تا ۵۰ هزار تتر هدیه بگیرید!

دولت آمریکا قوانین خاص خود را برای صرافی های ارائه دهنده خدمات به کاربران خود تعیین کرده است. در ادامه مزایا و معایب صرافی بین المللی کوکوین را با یکدیگر بررسی میکنیم. با افزایش محبوبیت سرمایهگذاری ارزهای دیجیتال، امنیت در این بازار و پلتفرمهای مربوط به آن اهمیت بیشتری پیدا کردهاند. سرمایهگذاران بازار رمزارزها با کمک قابلیت نمایکلی بازار میتوانند بهراحتی از روند حال حاضر بازار مطلع شوند. در ادامه این مقاله سعی کرده ایم تا با در نظر گرفتن بیشتر شرایط شما را در انتخاب کوینکس یا بایننس راهنمایی کنید. هزینه معاملات در این مدل از ۰.۲% بیشتر نمیشود. در نظر داشته باشید که بعد این مرحله حتما به احراز هویت نیز احتیاج خواهید داشت. اگر همین الان قیمت ارز دیجیتال بیت کوین و رمز ارزهای دیگر را در صرافی های داخلی بررسی کنید، متوجه تفاوت هایی در آنها خواهید شد. برای هر ارز دیجیتال که در این صرافی باشد با کلیک کردن بر روی آن میتوانید گزینه های زیر را مشاهده کنید .

کاربران ایرانی برای فعالیت در هر دو صرافی بایننس و کوینکس باید از طریق «VPS» آدرس «IP» خود را تغییر دهند. توجه: صرافیهای ایرانی و خارجی محبوب و معتبر دیگری مانند صرافی تبدیل، صرافی نوبیتکس، صرافی آبان تتر (صرافی های ایرانی) صرافی کوکوین، صرافی بای بیت، صرافی okex (صرافی های خارجی) هستند که روش ثبتنام تا خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال در «دوره ارز دیجیتال» خانه سرمایه آموزش داده میشود. هزینه برداشت در این صرافی به ازای هر «BTC» برابر با ۰.۰۰۰۲۱ است که این مقدار پایینتر از میانگین سایر صرافیهای صنعت ارز دیجیتال به شمار میرود. از آنجایی که میانگین هزینهها در صنعت ارز دیجیتال در محدوده ۰.۲۰% تا ۰.۲۵% قرار دارد، میتوان گفت هزینهها در کوینکس در محدوده میانگین جهانی است.

کوینکس یک صرافی رمز ارز است که خدماتی را در زمینه ارائه بسیاری از محصولات مبتنی بر بلاک چین فراهم می کند. این موفقیت به دلیل مدل ماینینگ این پلتفرم که در اصطلاح مدل ماینینگ مبتنی بر معامله یا Trading-driven mining بود اتفاق افتاد. اینروزها معامله ارز دیجیتال به یکی از جذابترین راههای کسب درآمد میلیونی تبدیل شده است. برای بدست آوردن توکن کوینکس کافی است که مقداری ارز دیجیتال را که در کیف پول خودتان دارید به توکن کوینکس تبدیل کنید و در کیف پول آن نگهداری و ذخیره کنید. همانطور که میدانید در سیستمهای معاملاتی موجود کاربران موظف هستند به ازای هر تراکنش مقداری کارمزد به پلتفرم معاملاتی خود پرداخت کنند. علاوه بر این مبلغ کارمزدها در این بستر معاملاتی بسیار منصفانه و شفاف تعیین میشود. در همین ناحیه توسط جلو و عقب بردن slider bar نیز می توان مقدار بیت کوین مورد نظر خود را تعیین نمود.

یا بایننس راهنمایی کنید. در بخش آموزش احراز هویت کوینکس به صورت جامع تر نحوه این عملیات را به شما توضیح خواهیم داد. در ادامه آموزش صرافی کوینکس باید در خصوص واریز وجه به حساب کاربری توضیح صرافی کوینکس دهیم. در پایان باید بگیم که برای استفاده از هر صرافی باید در حجم معاملات و رتبه ی اون دقت کرد. از این پس علاوه برای انجام کارهای مختلف از جمله ورود به صرافی و برداشت وجه علاوه بر وارد کردن رمز عبور نیاز به وارد کردن کد تایید نرم افزار Google authenticator نیز خواهید داشت فقط به این نکته توجه کنید که هنگام فعال کردن نرم افزار Google authenticator یک کلید ریکاوری به شما می دهد که حتما باید ان را یادداشت کنید چون در صورتی که گوشی موبایل شما به هر دلیلی در دسترس نباشد یا نرم افزار حذف شود فقط با این کلید ریکاوری میتوانید دوباره اقدام به دسترسی به Google authenticator کنید. چند روش برای خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی کوینکس وجود دارد؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار