سرنوشت VAR در ایران؛ سه هیچ به نفع مافیای داوری!

دوربین مداربسته بیسیم نسبت به دوربینهای سیمدار نصب راحتتری دارد و نیاز به سیمکشی و هارد اصلا ندارد. لازم به ذکر است که دوربینهای اسپیددام و همچنین سایر دوربین های اسپیددام برای حداکثر کارایی خود نیاز به حضور اپراتور دارند. امروزه استفاده از این نوع دوربین ها به دلیل کیفیت پایین تصاویر تقریبا منسوخ گردیده است. امروزه با گسترش تکنولوژی دسترسی به خدمات بسیار ساده تر از گذشته است. امروزه استفاده از دوربین مداربسته بیسیم تحت شبکه IP افزایش یافته است زیرا شما به راحتی می توانید تنها با اتصال به شبکه اینترنت دوربین خود را راه اندازی نمایید. شما می توانید به راحتی از شرکت هایک ویژن محصولات خود را خریداری کنید و سپس از گارانتی هایک ویژن بهره ببرید و با خیال آسوده اقدام به نصب آنها کنید. شما می توانید به طور شبانه روز از راه دور به طور زنده همه چیز را مشاهده کنید و از همه اتفاقات خبردار باشید.

سونی برند قوی و ژاپنی است که در حال حاضر بیشتر تولیدات خود در حوزه سیستم های مداربسته به دوربین های تحت شبکه اختصاص داده است. به گزارش طرفداری، اشتباه فدراسیون سابق و اصرار این فدراسیون به واردات تجهیزات فیک شرکت مشکوک هنگ کنگی که بیشتر شبیه ست تاپ باکس بود باعث شد پروژه وی ای آر در ایران پیچیده شود. بزرگترین مشکل اینگونه تجهیزات عدم داشتن گارانتی معتبر می باشد. تنها مشکل این نوع دوربین مداربسته بیسیم آن است که به جهت استفاده از لامپ در لنز نمیتواند در معرض باران باشد و فقط برای مکانهای بسته و سرپوشیده مناسب است. ممکن است فکر کنید که داشتن یک چراغ LED به امنیت شما آسیب میرساند، زیرا افراد میتوانند بهراحتی دوربین را شناسایی کنند.

این را تصور کنید: وقتی دوربینهای مداربسته سیمکارتی شما اشتباه میکنند، استخدام تکنسین برای مکان فیزیکی دوربینهای IP سیمکارت میتواند هم هزینه و هم زمان داشته باشد، مخصوصاً برای مناطق دورافتاده که دسترسی به آنها سخت است.این زمانی است که یک سازنده معتبر دوربین های امنیتی سیم کارت نقش خود را ایفا می کند. انواع دوربین مدار بسته دارای ویژگی های متعددی هستند که بسته به نوع کاربرد، مکان مورد نظر، شرایط آب و هوایی، توقعات مشتری و .. در مدل های مختلفی عرضه می شوند. معمولا این نوع دوربین با یک سیم به هارد متصل میشود. برای کاربرانی که کیفیت تصویر در شب، اهمیت دارد، دوربین های بولت پیشنهاد میشود. دوربین های مدار بسته گران قیمت معمولاً از تکنولوژی پیشرفته تری برخوردار هستند و توجه داشته باشید که گران بودن یک دوربین به منظور بالاتر بودن کیفیت آن نیست شما باید ابتدا نوع کارایی دوربین خود را مشخص کنید برای مثال اگر در مکان مورد نظر نیاز به تشخیص چهره افراد باشد دوربین های بولت و دام با کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل مناسب هستند. ساختار کلی این تکنولوژی در انواع برندها به یک صورت است اما ممکن نام های متفاوتی داشته باشند. اغلب در صورتیکه نیاز به نظارت .

به همین علت معمولا کاربران خانگی و یا حتی کسانی که کسب و کار های کوچک دارنند از این نوع دوربین استفاده می کنند. اگر اخیراً به فکر خرید یک سیستم امنیتی برای منزل یا محل کار خود افتادهاید و نمیدانید از چه مرکزی یک سیستم باکیفیت و اورجینال را تهیه کنید، میتوانید با مراجعه به وبسایت بی ام اس کالا، با کارشناسان این مجموعه مشورت کنید تا شما را با نحوه کارایی و امکانات دوربینها آشنا کنند و بهترین دوربین مداربسته بیسیم را به شما با قیمتهای مناسب معرفی نمایند. دوربین مداربسته بیسیم یکی از تجهیزات هوشمندسازی منزل است که تا حد زیادی توانسته آمار جرم و سرقت را کاهش داده و همچنین هزینههای حفظ و افزایش امنیت را با کاهش استفاده از نیروهای انسانی به حداقل برساند. دوربین مداربسته بیسیم یکی از انواع تجهیزات امنیتی نظارتی است که افراد برای منازل و محیطهای کاری خود استفاده میکنند. دو نوع لنز برای انواع دوربینهای عکاسی، فیلمبرداری و مداربسته وجود دارد یکی ثابت و دیگری متغیر یا وریفوکال که این نوع از دوربین مداربسته به سبب لنز به کار رفته در آنها مشهور شده اند. دوربین PTZ از بین انواع دوربین مداربسته به عنوان بهترین دوربین برای مکانهای تجاری، خردهفروشی و مکانهای محافظت از اشیای ارزشمند مانند موزه، در نظر گرفته میشود.

بنابراین حالا می توان فهمید که چرا تصویر شب این دوربین انقدر متفاوت و واضح تر از سایر دوربین های سایت xenoncctv مداربسته است. زوم اپتیکال این سبک دوربین مداربسته این امکان را میدهد که هنگام زوم کردن کیفیت تصاویر کاملاً حفظ شود؛ بنابراین برای تشخیص چهرهها بسیار مناسب است. بنابراین برای نصب دوربینهای مداربسته باید مراحلی را طی نمود. دوربین های مداربسته پانورامای Uniview برای جایگزین کردن چند دوربین با یک دوربین مداربسته ساخته شده اند، این دوربین ها امکان ارائه تصاویر فوق واید با کیفیت فوق العاده را دارند. تجهیزات مداربسته قدیمی اغلب تصاویری با کیفیت پایین ارائه می دادند. زیرا علی رغم کیفیت به شدت بالای آن اما متراژ انتقالی سیگنال آن تا 80 متر بیشتر نبود و تجهیزات آن بسیار گران قیمت بودند. در لنزهای وریفوکال دو عدد پیچ یا دوعدد ولوم وجود دارد که میتوان زوم و فکوس دوربین را به صورت دستی تنظیم کرد همچنین میتوان دیافراگم را تنظیم کرد تا خطای ضبط ویدیو و تصویر کمتر شود. لنزهای متغییر لنز هایی هستند که میتوان فاصله کانونی آن ها را تغییر داد و تصویر را زوم کرد. اگر بخواهیم انواعی از شکل ظاهری دوربین های مداربسته را نام ببریم می توانیم به دوربین های دام (سقفی)، دوربین های بالت (دیواری)، دوربین های فیش آی (چشم ماهی)، دوربین های اسپیددام (PTZ) و …

دوربین های اسپید دام قابلیت چرخش به تمام زوایا و توانایی زوم اپتیکال بدون افت کیفیت را داشته و اغلب در فضاهای بزرگ کاربرد دارند. کاربرد آنها در محیط های بزرگ و دارای سقفی بلند است. دوربین های پینهول یا مینیاتوری، همانطور که از نام آنها پیداست، دوربین های کوچکی هستند ک در محیط هایی کاربرد دارند که یا فضا بسیار کوچک بوده و یا تمایل به عدم دیده شدن دوربین وجود دارد. با این تفاوت که با استفاده از سیستم های فشرده سازی تصویر پیش از ارسال و تغییر فرکانس خروجی تصاویری با کیفیت بسیار بالاتری ارائه می دهند که به هیچ وجه با دوربین های آنالوگ قدیمی قابل قیاس نیست. سادگی در نصب و نگهداری: دوربین های آنالوگ از نظر ساختار نصب و نگهداری بسیار ساده تر هستند و پیچیدگی فنی کمتری دارند.

باتری این دوربینها چند وقت یکبار میبایست شارژ و یا به طور کامل تعویض شوند. زاویه دید این دوربین به جهت نصب ثابت کاملاً ثابت است و 360 درجه را به طور کامل پوشش میدهد. همچنین میدان دید 360 درجهای دوربینها امکان دیدن کامل محیط اطراف را به ما میدهد. دوربینهای دید در شب(IR)از طریق استفاده از LED های مادون قرمز محیط اطراف خود را روشن کرده و امکان تصویر برداری در شب را فراهم میکند. یکی از پیشرفتهترین دوربینهای مداربسته با زاویه دید وسیع است که تا زاویه 40 متر مربع را میتواند پوشش دهد. دید انسان تنها تا مسافت کمی کار میکند و به همین جهت برای حفظ امنیت نیاز به دوربینهایی است که تصویر آن روی گوشی شما بیاید و بتوانند کیلومترها دورتر از منزل ما را به ما نمایش دهند.

کاربران برای ثبت تصاویر در فاصله ی دور از این دوربین ها استفاده می کنند. همانطور که در تصویر می بینید، بخش وسیعی از خیابان در تصویر دوربین مداربسته IPC8542ER5 ثبت شده ، جزئیات صحنه بسیار واضح و رنگ های تصویر حقیقی و زنده است. انعطاف پذیری و امکان گسترش: با توجه به استفاده دوربین های تحت شبکه از بستر شبکه های دیجیتال، این دوربین ها انعطاف پذیری و امکان گسترش بسیار بالاتری دارند. دوربین مداربسته آنالوگ (Analog CCTV) اطلاعات تصویر را به صورت سیگنال های آنالوگ ارسال می کند. همگی آنها به اینترنت وایفای متصل میشوند و بعضی دیگر قابلیت دید در شب را دارند. در نمونههای جدید دوربینهای بیسیم با انرژی خورشیدی شارژ میشوند و نیازی به برق و تعویض باتری ندارند.

برای انتقال تصاویر و همچنین صدای آن، از کابلهای 2 رشتهای استفاده میشود. این دوربین قابلیت چرخش 360 درجهای دارد و قابلیت انتقال تصاویر از طریق وایفای را دارد. با درنظر داشتن این نکات، می توانید انتخاب هوشمندانه ای کنید و بهترین وایده آل ترین مدل دوربین مدار بسته را تهیه کنید. این در حالی است که استفاده از ماکت دوربین مداربسته CCD مدل S1 در این شرایط می تواند انتخابی بسیار هوشمندانه تلقی شود. روزولشن تصویر: دوربین های تحت شبکه از نظر رزولوشن تصویر سطح بسیار بالاتری را نسبت به دوربین های آنالوگ دارند. جهت افزایش کیفیت تصاویر فناوری WDR در دوربین تعبیه شده که جهت یکسان سازی تراکم نور در تصویر در ابتدای درب های ورودی و یا مکان هایی که نور مستقیما به دوربین می تابد مفید است، و یا قابلیت ICR که جهت افزایش کیفیت تصاویر در طول روز مورد استفاده قرار می گیرد. در سیستم مدار بسته اتصال کابل کواکسیال به دستگاه DVR و یا NVR، که این اتصال از نوع ورودی محسوب می شود، معمولا به فیش های BNC نیاز است .

به همین علت میتوان از آن برای نظارت درب ورودی و نیز جک پارکینگی استفاده کرد. این دوربینها را نمیتوان در مکانهای باز استفاده کرد اما در مکانهای سقفدار مانند سالنهای بزرگ و سولهها میتوانند نصب شوند. اشتباهات داوری در لیگ 21 ثابت کرد برای برگزاری یک رقابت سالم و جوانمردانه به سیستم کمک داور ویدیویی نیاز داریم اما با وجود این نیاز مبرم و ضروری، مافیای داوری علاقه مند است لیگ 22 را هم بدون حضور VAR برگزار کند. این دوربین به جهت چرخش عمودی و افقی به اطراف میتواند زاویه وسیعی را پوشش دهد. آنها به لنزهای قابل جدا شدن مجهز هستند که میتوانند برای کنترل فواصل مختلف، در اطراف چرخانده شوند. 13. اگر مراحل گفته شده را درست انجام داده باشید در قسمت LIVE VIWE نرم افزار بروی نامی که برای DVR انتخاب کردید را بزنید تصاویر قابل مشاهده خواهند بود .

مادون قرمز دوربین مداربسته بولت مدل BS97-P می تواند تا فاصله 20 متری را در شب به صورت واضح به دستگاه DVR منتقل نماید بدون اینکه نیاز به نور داشته باشد و در تاریکی مطلق می تواند تا 20 متر فاصله را تصویر برداری کند. حداکثر ظرفیت حافظه دوربین لامپی 128 گیگ است و تصاویر ضبط شده بر روی آن پس از یک ماه به طور خودکار پاک میشوند تا فضا برای تصاویر جدید خالی شوند. این سیستم سیمی، برای تامین برق، انتقال فیلم و اتصال به اینترنت به کابل نیاز دارد. بلکه از طریق سیم کارتی که استفاده می کنند این انتقال صورت می گیرد. دوربین مداربسته تحت شبکه تصاویر را از طریق کابل شبکه به صورت سیگنال های دیجیتال به دستگاه ضبط NVR انتقال می دهد. دوربین های باکس دوربین های حرفه ای هستند که بسته به نوع نیاز مشتری در محیط های صنعتی و اداری از جمله بانک ها قابل استفاده هستند. کابل کشی در آسانسور به روشهای مختلفی قابل انجام است. البته اکثر دوربین های مداربسته وایرلس نرم افزار مخصوص به خود را دارند که باید از وب سایت آن دانلود کنید. همچنین نیروهای زیادی تحت عنوان نصاب دوربین مدار بسته در تهران و در تمام مناطق و ساختمان ها با کاربری های متفاوت فعالیت می کنند که از طریق سایت سنجاق می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

به علاوه در صورتی که از دوربین هایی با لنز واید استفاده میکنیم بهتر است برای داشتن تصویری با کیفیت تر از رزولوشن های بالاتر استفاده کنیم. نقش یک لنز این است که تصویری دقیق، یکنواخت و متمرکز را به سنسور تصویربرداری منتقل کند. دقت کنید که هر چهار سنسور این دوربین مداربسته 1/1.8اینچ است که سایز بزرگتری در مقایسه با دوربین های معمولی با سنسور 1/2.7 اینچی داشته و در نتیجه حساسیت نوری بالاتری دارد. همچنین، لنز دوربین مداربسته چند سنسوره یونی ویو، دارای f-stop باز 1.8 است که این یعنی نور بیشتری به داخل دوربین و به سنسور تصویر می رسد. را به صورت اینترنتی خریداری کنید. این دوربین ها امکان زوم کردن روی تصاویر با وضوح بسیار بالا را دارند. استفاده از دوربین مداربسته بیسیم بسیار مقرونبهصرفه است. معمولا در محیط هایی که نیاز به مشاهده تصاویر بصورت غیرمحسوس می باشد از این نوع دوربین های مداربسته استفاده می شود. این دوربین با یک لنز گرد تصاویر اتاق را به شکل گرد ضبط میکند. دوربینها امکان ضبط و بازآفرینی حوادث را دارند و هنگام بروز حوادث میتوانند از افراد مجرم عکس و فیلم تهیه کنند و آنها را در حافظه خود حفظ کنند حتی امکان آژیر کشیدن هم دارند ولی با صدای کمتر، در حالیکه نیروهای انسانی و نگهبانان خیلی توانایی کاملی در یادآوری تصاویر و چهرهها حداقل بهخوبی یک عکس و فیلم که با دوربین مداربسته گرفته شده است را ندارند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار