دوربین های مداربسته اطلاعات کامل درباره دوربینهای مداربسته – شرکت پیشرو گستر رایانه پارسیان

هنگامی که مقدار نور محیط از آستانه پیش فرض کارخانه کمتر می شود، دید در شب دوربین به صورت خودکار فعال می شود و اگر LED یا چراغ داشته باشد، روشن می شوند. دوربین مداربسته دید در شبی را تهیه کنید که با هدف و کاربری شما تناسب داشته باشد، صرف هزینه و خرید دوربین مداربسته ای که قابلیت های پیشرفته دارد، ولی مناسب کاربری شما نیست، اقتصادی نمی باشد. هرچه قابلیت و ویژگیهای تلوزیون بیشتر باشد، مسلما استفاده از آن پیچیدهتر خواهد شد و کار کردن با آن سختتر است. بدون تماس فیزیکی با اجسام موجود در محل، شما می توانید تفاوت دمایی آن ها را تشخیص دهید. دوربین های امنیتی (دوربین حفاظتی / دوربین نظارتی / دوربین امنیتی) نیز همانند سایر دستگاه ها و تجهیزات الکترونیکی مبتنی بر تکنولوژی های پیشرفته، سیر تکاملی بسیار سریعی را ظرف مدتی کوتاه پشت سر گذاشته است و از آینده ای رو به رشد برخوردار است.

در هر سیستمی از دوربین های امنیتی؛ مجموعه دوربین ها، دستگاه ضبط تصاویر (تجهیزات نمایش، ذخیره سازی و مدیریت تصاویر)، سیستم انتقال تصویر ، به همراه سایر تجهیزات جانبی دوربین های مداربسته و لوازم جانبی دوربین های مدار بسته اجزای سیستم دوربین امنیتی را تشکیل میدهند. مرکز خرید پاساک مرجع تخصصی و آموزشی آنلاین و مرکز فروش عمده و اینترنتی انواع دوربین مدار بسته، دستگاه ضبط دوربین مداربسته و سایر تجهیزات و لوازم دوربین های امنیتی در ایران، ارائه دهنده کلیه مطالب آموزشی، مقالات تخصصی، کاتالوگ، لیست قیمت و خدمات مشاوره و طراحی دوربین های مداربسته میباشد. بیشتر دوربین های مدار بسته دید در شب در فضاهای باز نصب شده اند، ولی امکان نصب آن ها در محیط های بسته نیز وجود دارد. با گذشت زمان و با توجه به نیازهای امنیتی در زندگی خصوصی و عمومی افراد در منازل، کارگاه ها، کارخانجات، سازمان ها، ادارات، و مراکز دولتی و خصوصی ، سیستم های حفاظتی و سیستم های نظارتی با استفاده از دوربین های نظارتی و دوربین های حفاظتی برای نظارت بر کارکردها، عملکردها، رویدادها، موقعیت ها و رفتارها و حفاظت اماکن از دسترسی های غیر مجاز و عملکردهای مخرب استفاده نمودند.

از این سیستم های نظارت تصویری معمولا در ساختمان ها و بناهای دولتی و انتظامی، و همچنین در اماکنی از قبیل پارکها و موزه ها استفاده میشود. لازم به ذکر است که در پایین همین صفحه 5 ویدیوی آموزشی در رابطه با خرید دوربین مداربسته قرار داده شده است که با دیدن همین 5 ویدیو یک اشراف نسبی به سیستم های دوربین مداربسته پیدا می کنید تا بتوانید برای حفظ امنیت ساختمان خود یک دوربین مداربسته کارامد تهیه نمایید. هر مادهای که بر اساس درجه حرارت، یک نور از خود منتشر میکند باعث ایجاد نور مادون قرمز میشود. متوجه شدیم انواع دوربین مداربسته در بازار خریدوفروش میشود که این تنوع بر اساس تکنولوژی، بدنه، کیفیت تصویر و نوع لنز قیمت متفاوتی دارد. همین موضوع سبب شده است که برندهای مختلف اقدام به تولید دوربین های مداربسته با کیفیت های متفاوتی نمایند و آن ها را با قیمت های متفاوتی نیز به مشتریان عرضه دهند. در مورد کیفیت تصویر دوربینهای مدار بسته باید گفت که مانند دوربین آنالوگ دارای کیفیتهای متفاوتی هستند. هیئت منصفه شنیدند که کول در زمان حمله به عنوان مربی جوانان چلسی کار می کرد و به تازگی برای تماشای فیلمی در نتفلیکس ساکن شده بود که صدای “ارتعاش از دیوارها” را شنید.

یا همان دوربین های مداربسته کاربردهای فراوانی در زمینه های مختلف دارند، مانند فیلدهای امنیتی و نظارتی از جمله کنترل ترافیک سطح شهر توسط نیروی انتظامی، کنترل دستگاه ها در محیط های صنعتی ای که امکان حضور انسان به دلیل برخی خطرات احتمالی ممکن نیست (مثل برخی بخش های سایت های هسته ای و … دوربین های مداربسته مخفی برای کاربردهای شخصی با منع قانونی مواجه میباشند. دوربین مدار بسته مخفی از زاویه دید گسترده ایی برخوردار است و تمامی اتفاقات را به طور کامل ضبط می کند. ضبط تصویر تنها وقتی کسی در اتاق است، باعث صرفه جویی در فضای ذخیره سازی و انرژی می شود. خدمات بازرگانی دوربین امنیتی و تجهیزات نظارتی پاساک شامل واردات دوربین نظارتی ، پخش عمده دوربین حفاظتی ، فروش عمده دوربین امنیتی و ارائه قیمت انواع دوربین مداربسته ، فروش دوربین حفاظتی با نازلترین قیمت به مشتریان نهائی دوربین امنیتی، ارائه لیست قیمت دوربین حفاظتی برای همکاران و نمایندگان در سراسر کشور، و ارائه نمایندگی دوربین های نظارتی در سراسر کشور میباشد.

از آن جایی که شناخت کافی در زمینه دوربینهای مدار بسته پیدا کردهاید، باید بدانید نور مادون قرمز با چشم غیر مسلح قابل دیدن نیست. علاوه بر مورد گفته شده در این پک 2 عدد دوربین بولت دید در شب با کیفیت واقعی 2 مگاپیکسل وجود دارد که با خرید آن میتوانید به دوربینها دسترسی داشته باشید. در اکثر اوقات علاوه بر ذخیره سازی، نظارت آنلاین بر روی سیستم هم وجود دارد. معمولا در سیستم های بزرگ و وسیع استفاده میشوند. چنین شرایطی را در مناطقی که دارای نور طبیعی زیادی هستند مانند دفاتر و فروشگاه هایی با پنجره های بزرگ بسیار شاهد هستیم. همچنین سعی کنید از فروشگاهی خرید دوربین مداربسته آنالوگ را انجام دهید که ضمانت اصل بودن کالا و همچنین گارانتی های سلامت و تعویض در صورتی خرابی را به شما ارائه بدهد. بنابراین حتی هنگامی که از راه دور کنترل نمی شود ، دوربین می تواند یک منطقه بسیار بزرگتر را پوشش دهد و همان کار چندین دوربین استاتیک ( ساکن ) را انجام دهد. برخی از انواع دوربین مداربسته از نوع دوربین مخفی با نام های دوربین خودکاری و دوربین قوطی کبریتی از انواع غیر مجاز دوربین های مداربسته میباشند و به همراه داشتن آنها و استفاده از آنها حتی برای مقاصد غیر خلاف نیز غیر مجاز میباشند.

دوران اولیه ظهور انواع دوربین حفاظتی (دوربین مدار بسته) همانند بسیاری از سیستم های پیشرفته و الکترونیکی دیگر به اواسط قرن بیستم و دوران جنگ جهانی دوم باز میگردد. انواع برند دوربین مداربسته در بازار وجود دارد، اما سوالی که برای بسیاری از افراد ایجاد می شود این است که هر برند دارای چه ویژگی هایی است و خرید کدام توجیه پذیرتر می باشد؟ در این دوران بسیاری از تکنولوژی های پیشرفته امروزی در اثر رقابت های طرفین جنگ پایه گذاری شدند. با شروع قرن بیست و یکم استفاده از دوربین های امنیتی در میان صنایع کوچک تر، سازمان ها، ادارات، کارخانجات و فروشگاه ها بسیار رایج شد تا جایی که امروزه به دلایل امنیتی در سطوح مختلف جوامع (از سطح امنیت ملی گرفته تا امنیت شخصی)، استفاده از انواع دوربین نظارتی در هر نوع مکانی (از منازل و ویلاها و مدارس و دانشگاه ها گرفته تا خیابان ها و کوچه ها) امری پذیرفته شده و بدیهی شده است. اگر در فضای بیرونی هم می خواهید کابل کشی انجام دهید باید کابل ها را از داخل لوله فلکسی عبور دهید که بدنه ی آن از پلاستیک و فلز ساخته شده و مقاومت خوبی در برابر باران و برف دارد و مانع از خراب شدن کابل های برق و آتش سوزی آن ها می شود .

پس هر چه آلودگی نوری دوربین مداربسته کمتر باشد، بهتر سایت xenoncctv است. پس از آگاهی از نیاز خود میتوانید یکی از دوربینهای مدار بسته را با توجه به بودجه و نیاز خود به راحتی انتخاب کنید. دوربین مدار بسته آنالوگ قیمت پایینتری نسبت به انواع دوربین تحت شبکه دارد.در صورت عدم توانایی مالی برای خرید دوربین مدار بسته آنالوگ به صورت نقدی، شما میتوانید با استفاده از خدمت خرید اقساطی آوازک، تنها با پرداخت مبلغ بسیار اندکی در ماه، دوربین مورد نظر خود را خریداری نمایید. نصب دوربین مدار بسته نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها هم بازار کار خوبی دارد. دوربین های مداربسته دید در شب، با مشخصات و ویژگی ها متفاوت در بازار موجود هستند. این دوربین ها با نام دوربین مداربسته AHD و یا دوربین مداربسته آنالوگ HD شناخته می شوند. لنزها یا ثابت یا وری فوکال هستند ؛ یا آنالوگ و یا مگا پیکسلی میباشند ؛ یا نصب شده داخل خود دوربین حفاظتی میباشند و یا به صورت جدا بر روی دوربین نصب میشوند.

این نوع از دوربین های مداربسته دید در شب، FLIR هستند. آقای محمدی قصد داره برای مجتمع مسکونیشون بعد از اینکه آقای دزد، دوچرخه پسرش رو برده، دوربین نصب کنه. از این رو بسیار مهم است که این محصولات را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید تا از کیفیت و دوام آن ها اطمینان خاطر پیدا کنید. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی پیرامون انواع برند دوربین مداربسته و اطلاع از قیمت ها با کارشناسان مجموعه از طریق لینک “تماس با ما ” در ارتباط باشید. شرکت دوربین مدار بسته پویابین، شرکتی معتبر در زمینه مشاوره، فروش، راه اندازی و تعمیر دوربین مداربسته است. دوربین مداربسته مناسب برای فضا بیرونی باید دارای درجه حفاظتی بالایی باشد. از طرفی علاوه بر کابل شبکه دوربین های شما باید توسط کابل برق به منبع تغذیه متصل شوند. علاوه بر این دوربین DS-2CE76H0T-ITMF دارای قدرت دید در شب 30 متر بوده و زوایه دید 106 درجه دارد؛ بنابراین به راحتی میتوانید محیط اطراف را زیر نظر بگیرید.

برای چند دهه استفاده از این تجهیزات تنها در انحصار سازمانهای دفاعی و دولتی و صنایع بزرگ قرار داشت، ولی به مرور زمان و با کاهش هزینه برپائی چنین سیستم هایی و در کنار نیازهای امنیتی و حفاظتی رو به فزون صنایع و تجارت های کوچک و منازل و ویلاها، استفاده از سیستم های امنیتی به امری بدیهی در تمامی صنایع و تجارت ها و حتی منازل و فروشگاه ها تبدیل شده است. در سال های اخیر با افزایش فروش دوربین های مداربسته در ایران مواجه هستیم و اغلب افراد تمایل دارند برای افزایش امنیت محل زندگی و یا محل کار خود از این دوربین ها استفاده کنند. نوع دوربینها: نوع دوربین ها بسته به نیاز شما به امکانات دوربین (مانند قدرت بزرگنمایی، دید در شب و …) میتواد افزایش یابد. به دلیل قابلیت چرخشی بودن و برد بالا دوربین های مداربسته اسپید دام، می توان از آنها در مکان های بزرگ مانند کارخانه ها، معادن، چهارراه ها و… در صورتی که تصویر تمامی دوربینها را داشتید با هماهنگی مشتری دوربینها را یکی یکی تنظیم کنید. اغلب دوربین های مداربسته دید در شب، در هنگام روز تصویر رنگی و در هنگام شب تصویر سیاه و سفید ثبت می کنند. سیستم نظارت تصویری و تجهیزات نظارتی کنترل ترافیک شهری و سامانه راداری ثبت سرعت غیر مجاز تخلفات رانندگی برای پایش تصویری و کنترل ترافیک و امنیت شهری با استفاده از سامانه ثبت تخلفات رانندگی، و دوربین های قدرتمند LPR پلاک خوان و راداری، محصولاتی ویژه از سیستم های دوربین مداربسته با کاربردهای خاص میباشند.

دوربین های امنیتی که از آنها با نام دوربین حفاظتی یا دوربین نظارتی و یا دوربین امنیتی یاد میشود شامل انواع دوربین های ضبط و انتقال تصاویر آنلاین اماکن مختلف میباشند که جهت ایجاد امنیت، حفاظت و یا نظارت بر اماکن مختلف به کار گرفته میشوند. تجهیزات سیستم های نظارتی شامل مجموعه ای از تجهیزات نظارتی میباشند که وظیفه ضبط ، پردازش و مدیریت تصاویر را بر عهده دارند. دوربین مداربسته وایرلس یا دوربین مداربسته بیسیم یکی از تجهیزات نظارت تصویری میباشند که برای برای برقراری ارتباط با دستگاه ضبط تصاویر نیاز به کابل کشی (کابل RG59 یا کابل شبکه) ندارند. گام پنجم : در گام پنجم سوکت RJ45 را به سر کابل شبکه وصل و آن را پرس کنید و سپس سوکت ها را به دوربین و دستگاه NVR وصل کنید. همواره در تاریکی شب نیز مقدار کمی نور در اثر نور ماه و چراغ ها در محیط وجود دارد.

برخی از دوربینهای دید در شب میتوانند تا مسافت 46 متری را در تاریکی مطلق تصویربرداری کنند که البته در دوربین های خاص این فاصله تا 200 متر نیز قابل مشاهده است. دوربینهای دید در شب با توجه به میزان و تعداد LED های مادون قرمز میتوانند تعیین کننده کیفیت تصویربرداری باشند. با افزایش حملات سایبری و هک زیرساختها و سامانههای نهادهای حکومتی در ایران، وزیران اطلاعات، کشور و ارتباطات جلسهای سه جانبه با دستورکار «نحوه ارتقای امنیت سایبری» برگزار کردند. داشتند. هرچند این کار باعث افزایش امنیت ساختمان می شود، ولی برای همسایه ها آزار دهنده است. ویژگیهای گسترده و تکنولوژیهایی که در این سیستم ها مورد استفاده قرار میگیرد باعث شده تا شاهد افزایش کیفیت تصاویر ارسالی از طریق این دوربینهای در محیطهای تاریک باشیم. بر روی برد PCB دوربین نظارتی ، قطعاتی از قبیل سنسور حساس به نور (از نوع CCD و یا CMOS و یا DIS و یا HDIS)، آی سی ها و قطعات الکترونیکی پردازش تصویر (DSP) و همچنین قطعات تبدیل و انتقال تصویر پردازش شده بر روی مدیای خروجی (کابل RG59 و یا کابل شبکه) میباشند.

یکی از مهمترین نکاتی که حتما باید به آن دقت کنید این است که میخواهید دوربین مدار بسته شما چه امکاناتی داشته باشد. از موضوعات مهم در خرید دوربین های مداربسته این است که پیش از ثبت سفارش حتما اطلاعات کافی پیرامون آن دریافت شود. در مواردی، از جمله در گلوگاه های جاده ای از سیستم های نظارت تصویری برای امر کنترل ترافیک و همچنین ثبت تخلفات رانندگی نیز استفاده میشود. دوربین مداربسته به کلیه دوربینهایی اطلاق میگردد که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال میکنند. هر چند که نسل های اولیه دستگاه های حفاظتی و دوربین های نظارتی از کیفیت کم در برابر هزینه های بالا برخوردار بودند ولی به دلیل اهمیت بالای نظارت و حفاظت در صنایع دفاعی و تولیدی استقبال خوبی از این تجهیزات توسط دولت ها و صنایع صورت گرفت.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار