دوربین مدار بسته چیست؟ قیمت انواع بیسیم و باسیم | xenoncctv

اکثرا این دوربین‌های برای بانک‌ها و مراکز مهم و مکان‌های بزرگی که مصرف کابل بالایی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد و کیفیت دوربین نسبتا یالاتری را نسبت به سایر دوربین‌های AHD و آنالوگ دارد. اگر شما نیاز به تصویرهای با کیفیت بالای 5 مگاپیکسل دارید و وضوح تصویر با فاصله زیاد نیاز دارید می‌بایست از این نوع دوربین مداربسته استفاده کنید. دوربین مداربسته آنالوگ نسل اولیه دوربین‌های نظارتی هستند که مورد استفاده قرار می‌گرفتند. دوربین های مداربسته یکی از انواع سیستم های امنیتی- حفاظتی قدرتمند بوده که از آن به منظور جلوگیری از سرقت و سایر جرائم در اماکن مختلف استفاده می گردد.

http://computermagazine.irنمایندگی رسمی مجله خبری دوربین مداربسته زنون ویژن تهران با ارائه محصولات اوریجینال برند هایک ویژن در خدمت مشتریان گرامی در سراسر ایران است. گروه ما با تمام مشکلات در زمینه کیفیت و رقابت قیمتی با رقیب های معتبر توانسته جوابگوی نیازهای مشتریان محترم باشد. جنس بدنه بیرونی دوربین برای محافظت از دوربین در محیط های مختلف بسیار کارآمد است.

دستگاه رکوردر تحت شبکه داهوا DH-NVR4216-4KS2/L

زوم اپتیکال در این دوربین‌ها، به این معنی است که می‌توانید تمرکز بیشتری داشته باشید. برای محافظت از دوربین در محیط‌های سرد می‌توان محفظه مقاوم دوربین را اضافه کرد. لنزهای ویژه‌ای را می‌توان به دوربین متصل کرد، تا برد آن را به بیش از 40 فوت افزایش دهد. دوربین‌های C-Mount معمولاً حجیم هستند، مانند دوربین‌های گلوله، که به‌عنوان یک بازدارنده بصری برای فعالیت‌های مجرمانه عمل می‌کنند. مجهز به لنزهای جداشدنی است، که می‌توان آنها را برای نظارت بر فواصل مختلف تعویض کرد. بهترین استفاده از این نوع دوربین برای افرادی است که، می‌خواهند مسافت‌های کوتاه تا متوسط را بدون در نظر گرفتن شرایط نور کم طی کنند.

  • برندهای هایک ویژن، داهوا، یونی ویو، تیاندی و… از برندهای مطرح جهانی این کشور هستند.
  • وجود پایه در این نوع دوربین نقطه ضعفی در مقابل دزدیده شدن آن است که برای پیشگیری بهتر است در ارتفاع و دور از دسترس نصب شود.
  • دوربین های با لنز ثابت قابل تنظیم نبوده و صرفا در جهتی که نصب می شوند تصویر برداری می کنند.
  • دوربین‌های IR در کشورهایی مانند سنگاپور، بالاترین امتیاز را دارند و یکی از پیشرفته‌ترین انواع دوربین‌ها در این لیست هستند.
  • عدم وجود محدودیت فاصله از مزایای مهم و کاربردی دوربین‌های تحت شبکه است.
برای ضبط تصاویر ویدئویی ارسالی از دوربین مداربسته hd می توانید از دستگاه nvr و دستگاه dvr استفاده کنید، ضمن اینکه مانند مورد قبلی از کابل کواکسیال هنگام نصب استفاده می شود. از جمله مزایای آن نیز می توان به قیمت پایین با توجه به کیفیت مناسب آن اشاره کرد. اگر قصد خرید دوربین مداربسته دارید و اطلاعات کافی در این زمینه ندارید پیشنهاد میکنیم قبل از خرید حتما حتما در مورد کیفیت تصویر و رزولوشن دوربین های مداربسته در صفحه رزولوشن تصویر دوربین مداربسته مطالعه کنید. بسیاری از خریداران دوربین مداربسته اطلاعات کافی در این زمینه ندارند و محصول مناسب شان را برای خرید انتخاب نمی کنند.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD1123G0-I

برای دریافت راهنمای خرید، قیمت تجهیزات و ثبت سفارش این محصولات؛ باید با شماره تلفن‌های بخش پروژه‌های شرکت تماس حاصل نموده و پروژه خود را نزد ما ثبت نمایید. پس از ثبت سفارش تلفنی، کارشناسان ما پروژه شما را بررسی نموده و در صورت تایید اطلاعات پروژه، برای دادن مشاوره، وقت ملاقات حضوری و نهایتا قیمت و پیش فاکتور با شما تماس گرفته می‌شود. انواع دوربین مدار بسته سیم کارت خور با قابلیت انتقال تصویر از طریق اینترنت سیم کارت داخل دوربین، بدون نیاز به وای فای و مودم. با توجه به اهمیت بالای امنیت، نظارت، و حفاظت در این اماکن، قیمت بالای این تجهیزات قابل چشم پوشی است.

مدل زمین واره چیست؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار