دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته | xenoncctv

مجله خبری دوربین مداربسته زنون مداربسته اسپید دام آنالوگ بایستی به وسیله سیم های رابط RS485 به دستگاه ضبط تصاویر DVR یا XVR متصل گردد. بعد از اتصال شما می توانید با تغییر زاویه دوربین نقاط مورد نظر را مشاهده نمایید. در دوربین های تحت شبکه IP نیازی به اتصال کابل مخصوص نیست و دوربین با استفاده از دسترسی اینترنت تغییر زاویه خواهد داد. دوربین های مداربسته از نظر شکل ظاهری و نوع کاربری دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی می باشند. دوربین های مداربسته از نظر ظاهری به دسته ها مختلفی از جمله دوربین مداربسته دام، بولت، اسپید دام، دوربین لامپی، دوربین کودک و … این محصولات توسط شرکت های مختلف و با برند های مختلفی در بازار عرضه می شوند.

http://computermagazine.irعملکرد دوربین‌های آنالوگ به این صورت است که دریافت و ارسال داده‌ها مبتنی بر امواج آنالوگ انجام می‌شود. برای انتقال تصاویر و همچنین صدای آن، از کابل‌های 2 رشته‌ای استفاده می‌شود. در واقع دوربین‌های مداربسته AHD ورژن با کیفیتی از دوربین‌های مداربسته آنالوگ بوده و کیفیت خیلی بالاتری نسبت به این دوربین‌ها دارد.

  • Nvr در واقع مرکز اتصال شبکه بشمار می رود و سیاست های اتصال در شبکه بر حسب نیاز با توجه به الگوی شبکه متفاوت خواهد بود.
  • دوربین مداربسته دام قابلیت چرخش به صورت 360 درجه را دارند و اپراتور میتواند آن ها را به راحتی کنترل کند.
  • علی رغم حاصل شدن پیشرفت های چشمگیر در بهبود کییفیت تصاویر دوربین های آنالوگ، هنوز یکی از ایرادات اساسی آن که عدم اتصال به شبکه بود همچنان حل نشده باقی مانده بود.
  • باشند ، dvr های موجود در بازار در دو دسته کلی نیز تقسیم بندی می شوند.
  • زندگی بدون امنیت معنی ندارد، امروزه صیانت از حریم منازل مسکونی مهم ترین امر حفظ امنیت و آرامش ساکنان و اهالی یک مجتمع می باشد.

داشتن تصویر از محل وقوع جرم، روند اجرای آن یا افراد متخلف درگیر، امکان پیگیری و جلب مجرمین را به شدت بالا می‌برد. از منظر قضایی نیز تصویر ضبط شده در دوربین‌های مداربسته به عنوان یک مدرک کاملاً معتبر شناسایی می‌شود و می‌توان به راحتی به آن استناد کرد. دوربین سیم کارتی Clever Dog TM101 تیوا یک دوربین مداربسته سیمکارت خور و رم خور است. دوربین سیم کارت خور کلور داگ TM101 از طریق اینترنت سیم کارت یا وای فای قادر به انتقال تصویر بر روی موبایل به صورت آنلاین یا به صورت حساس به حرکت در صورت مشاهده موشن می‌باشد. این دوربین دارای ظاهری شکیل با اندازه کوچک و قابل نصب در هر مکانی سرپوشیده‌ای است و با قابلیت دید در شب و پشتیبانی از کارت حافظه تا 32 گیگابایت و امکان مکالمه دو طرفه بهترین گزینه برای استفاده در منزل، دفتر کار و فروشگاه می‌باشد. این مدل دوربین قابلیت برقراری ارتباط صوتی بین فرد ناظر و فرد جلوی دوربین را برقرار می‌کند.

زندان ها ممکن است از نظارت ویدئویی برای جلوگیری از انتقال مواد مخدر و سایر کالاهای قاچاق به زندانیان توسط هواپیماهای بدون سرنشین استفاده نمایند. در واقع دوربین های امنیتی قادر به نظارت بر مناطقی هستند که به راحتی قابل دسترسی نیستند و از این رو استفاده از این نوع دوربین ها می تواند کمک بسیار بزرگی را در حفظ امنیت افراد جامعه نماید. دوربین‌های IP قابلیت ویژه ای دارند که امکان قرار گرفتن آنها در شبکه به راحتی وجود دارد. و می‌تواند داده‌ها را به صورت دیجیتال از طریق شبکه اینترنت به هر جا که باشید ارسال کند. اکثر شرکت های فعال در زمینه دوربین مداربسته، محصولات متنوعی از چندین تولیدکننده و برند ارائه می‌دهند. اگرچه چنین شرکت هایی می‌توانند مشاوره و کمک های مفیدی را ارائه دهند، با‌ این وجود باید عوامل متعددی جهت انتخاب درست محصولات درنظر گرفته شود.

آشنایی با بازارکار، دروس و آینده شغلی رشته فیلمسازی

دوربین جعبه‌ای بدنه‌ای محکم دارد و لنز به طور مجزا روی آن نصب می‌شود. دوربین اسپیددام جدیدترین نوع دوربین است و به دوربین چرخشی نیز معروف است. مهم نیست که چند نوع دوربین مداربسته را انتخاب کنید، دوربین‌های مداربسته مزایای زیادی دارند. دوربین‌های Dome از بهترین انتخاب‌ها در مورد نوع دوربین مداربسته هستند. در نتیجه این محدوده عظیم، انتخاب دوربین مدار بسته مناسب برای کسب‌وکار شما می‌تواند دشوار باشد. در جعبه این نوع از دوربین های مدار بسته لنز وجود ندارد و امکان نصب لنز از مهم ترین ویژگی های این مدل ها به شمار می آید و می توان لنز ثابت یا وریفوکال را بر روی آن ها نصب کرد.

دوربین مدار بسته اسپید دام های لوک مدل PTZ-T4215I-D

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار