دوربین مداربسته نونیم

برای نصب دوربین مداربسته در محوطه آزاد بهتر است یک کاور دوربین یا قاب محافظ تهیه کنیم و روی آن قرار دهیم. در محوطه ها و خانه هایی که دارای حیاط های جلو و عقب هستند می توانند برای نظارت از دوربین های فضای باز و دوربین های مداربسته ویدئوبی مخصوص درب ها بهره مند شوند. دارای برند و گارانتی مشخصی نمی باشند و توسط فروشندگان یا پخش کننده های داخلی گارانتی می شوند. در حالی که NVR فقط به دوربین های تحت شبکه متصل می شود و تنها با NVR می توان از تمام ویژگی های دوربین های تحت شبکه استفاده کرد. دوربین مدار بسته از طریق یک سوئیچ شبکه یا روتر و در برخی موارد به طور مستقیم به يك سيستم NVR متصل میشود. دوربین های مداربسته به طور معمول از 1 الی 20 مگاپیکسل در دسترس هستند. به طور کلی در فروشگاه ایران هایلوک، با تجربه ترین و زبده ترین کارشناسان نصب همراه کاربران خواهند بود تا پس از خرید برای فعالسازی و راه اندازی این کار را بر عهده بگیرند و آن را به بهترین شکل اجرا کنند.

سرور با تعداد دوربینها، وضوح و سیستم مدیریت مورد نیاز نیز مطابقت دارد. در ارتباط با کیفیت تصویر خروجی یک دوربین مداربسته، ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که سنسور تصویر بکار گرفته شده در آن، به تنهایی تاثیر گذار نبوده و حتی کیفیت لنز بکار رفته در دوربین، IR CUT FLTER و همچنین آی سی پردازنده ی میکس شده با آن نیز مهم است. توجه داشته باشید که دوربین های مداربسته دید در شب ممکن است تحت تاثیر منبع نوری قرار گیرد که در نزدیکی آن مستقر شده است. این یک حقیقت صادقانه است. انجام POE لینک ها و در صورت نیاز، تعویض کردن آن ها در ازای ارائه یک فاکتور مجزا (امکان دارد در برخی موارد نیاز شود). نکته: اگر پک دوربین مداربسته ip، از قابلیت POE پشتیبانی کند، دیگر نیازی به کابلکشیهای آداپتور در پروژه نیست. و از این نظر که در چه جهتهایی قابلیت ضبط صدا داشته باشند به دو مدل میکروفنهای یک سویه ( uni-directional) و میکروفنهای چند سویه (Omni-directional) تقسیمبندی میشوند. از آنجایی که اتصال مستقیم NVR به لپ تاپ همانند ارتباط DVR است به آن نمیپردازیم .

دوربین های مداربسته تحت شبکه در دو نوع بی سیم و باسیم تولید می شوند و تصاویر ضبط شده در آنها از کیفیت بالایی برخوردار است. دوربینهای نرخ متوسط دوربینهای تحت شبکه با لنز متغیر معمولی و کیفیت تصویر HD بوده و دوربین قیمت بالا دوربین تحت شبکه لنز متغیر موتوردار باکیفیت تصویر FULL HD یا 4K است. با الرت ایران یک نصب خاطر جمع در منزل و یا محل کار خود داشته باشید.ما در الرت ایران قصد داریم با ارائهی گارانتی مناسب، خدمات نصب دوربین مداربسته و پاسخگویی و ارسال سریع کالا به مشتریان آنان را در دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، کابل شبکه، رک و تجهیزات رک، میکروفون، خانه هوشمند و سانترال و به صورت کلی تهیه کالای اصل و باکیفیت یاری رسانیم.

درواقع فروشنده تجهیزات نظارتی با نام هایک ویژن می تواند به راحتی مشتری را متقاعد کند تا از این محصولات استفاده کند. درواقع هر دوی این برندها در یک شرکت و ساخت کشور چین هستند. هر دوربین مداربسته، امکانات و ویژگیهای مربوط به خود را دارد و کاربری فضاها نیز در انتخاب دوربین بسیار تعیین کننده است. تنظیم و تغییر فاصله کانونی از طریق موتور انجام می شود و بیشتر این لنز ها امکان فوکوس خودکار نیز دارند. هر چقدر تعداد این پیکسلها بیشتر باشد کیفیت و وضوح تصویر بالاتر است و این موضوع در زمان بروز اتفاقات بسیار مهم است.

اگر دوربین روشن نشود باید باتری تعویض شود تا به کسب و کار ضرری سایت xenoncctv وارد نشود. دوربین بدون سیم (Wire-free): دوربینهای بی سیمی که از طریق Wi-Fi به اینترنت متصل شده و به وسیله باتری کار میکنند. یعنی هم بدون نیاز اینترنت در محل نصب دوربین و هم از طریق اینترنت در هر کجای دنیا می توانید تصویر دوربین را به صورت زنده و هم تصاویر ضبط شده را ببینید. مطمئناً بدون کمک گرفتن از یک متخصص نصب دوربین مداربسته، نمیشود یک انتخاب صحیح داشت. چرا که انتقال تصاویر از طریق امواج آنالوگ انجام میگیرد. دستگاههای ذخیرهساز، فرآیند ذخیرهسازی تصاویر را انجام میدهند و ویدئوها را داخل هارد دیسک ذخیره میکنند. نصب دوربین مداربسته دام (Dome) برای مراکز صنعتی و تجاری توصیه میشود، اما برخی دیگر مانند دوربین مدار بسته بولت، زاویه دید کمتر از ۲۰۰ درجه را ارائه میدهند. نکته ای که در این میان وجود دارد این است که برند هایک ویژن منحصرا در زمینه تجهیزات نظارتی فعالیت دارد؛ از این رو در میان اذهان عمومی کمتر از برندهایی که در تمام زمنیه های الکترونیکی فعالیت دارند، شناخته شده است. در نظر داشته باشید با خرید محصولات هایک ویژن بهترین تجهیزات نظارتی را از آن خود کرده اید، با این وجود هزینه ای که برای خرید هایک ویژن می کنید، نسبت به خیلی از برندهای دیگر کمتر است.

برند یونی آرک (Uniview) زیر مجموعه برند یونی ویو است که دوربین های مداربسته را در جهت رسیدن به اهداف شرکت و توسعه آن تولید و به بازار عرضه کرده است. دوربین این پکیج دیجیتال است و تصویر آن کیفیت مقبولی دارد. شایان ذکر است تمامی دوربینهای مداربسته ارائه شده در پکیج 2 دوربین فروشگاه اینترنتی صهبا، دو سال ضمانت بلاشرط دارد. قائم الکترونیک آماده همکاری با تمامی اصناف و کاربری های مختلف در محیطهای آموزشی، بیمارستانی، ادارات ، بانکها، مراکز نظامی و دولتی و… برخی از آنها با شرایط کارکرد بسیار پیچیدهتری همراه هستند. این وسیله دارای انواع بسیار گوناگونی می باشد که با توجه به محیط خود می توانید آن را خریداری نمایید و از فضای خود در برابر اتفاقاتی خاص پیشگیری کنید. عمدتا، دوربینها دارای دو نوع کابل هستند.

برای اینکار باید با توجه به نقشه تهیه شده اولیه، محل نصب تجهیزات مختلف همچون، کابل ها، دستگاه های DVR ، دوربین ها و … باید بگوییم دستگاه dvr کاربردهای گوناگونی دارد که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره میکنیم. انواع دوربین مداربسته در مدلها و کاربردهای متنوع وجود دارند. نسبت به انواع دیجیتال کیفیت تصویر پایینی دارند و رزولوشن تصاویر آنها بر اساس تی وی لاین سنجیده می شود. فروش ویژه ایران هایلوک شامل تجهیزات نظارتی در این وبسایت اجرایی شده و کاربران می توانند با تخفیف بسیار خوب کالاهای موجود در این سبد را خریداری کنند. همانطور که گفته شد شرکت هایک ویژن، محصولات هایلوک را هم در جهان عرضه می کند که به اقتصادی بودن و ارزان قیمت بودن شهرت دارد.

اندازه سنسورهای تصویر متفاوت است، اما رایجترین آنها 1/4 اینچ و 1/3 اینچ است. همچنین انتخاب اندازه مانیتور به عواملی مانند فاصله مانیتور از بیننده، تعداد دوربینهای مداربسته قابل نمایش، رزولوشن تصویر و .. بستگی دارد. ناحیهای از پوشش است که دوربین میتواند در یک صحنه، ببیند و این موضوع به عوامل مختلفی بستگی پیدا میکند. راه حلهای اتوماسیون خانگی درجه سازمانی، لوازم جانبی، سیستمهای امنیتی سفارشی و موارد دیگر را قفل میکند. این ویژگی جذاب امکان مشاهده تصاویر دوربین های مداربسته را روی صفحه مانیتور آیفون تصویری برایتان فراهم می آورد. اگر می خواهید مقاله ای وجود داشته باشد تا شما را برای یک نصب بی نقص راهنمایی کند و به شما مشاوره دهد باید این مقاله را بخوانید. در سال 2022 به دلیل پایان رسیدن شیوع ویروس کرونا در جهان کسب و کار بار دیگر رونق گذشته را گرفته و پیشبینی می شود شرکت هایک ویژن در این سال به تولیدات مهمی دست پیدا کند. در این حالت کارفرما با رعایت اصل حفظ حریم خصوصی ، در مکان های کاری اقدام به نصب دوربین مدار بسته می کند .

دوربین مداربسته بولت مدل BS97-P از نوع بالت و دیواری و یک دوربین مدار بسته ای اچ دی AHD با قابلیت دید در شب 20 متری و ضد آب بوده که با قیمتی بسیار مناسب جهت خرید دوربین مداربسته بولت ارزان قیمت برای شما در فرابین دوربین تدارک دیده شده است. همچنین، انتخاب نوع دوربین (دام یا بولت) با توجه به نیاز شما صورت میگیرد و تفاوتی در قیمت نهایی ایجاد نمیکند. به عنوان مثال، یک لنز 2.8 میلیمتری یک نمای عریض ایجاد میکند که برای نظارت کلی عالی است. امروزه، مجموعه گسترده محصولات و راه حلهای CP PLUS میلیونها مکان را در سراسر جهان در مناطق جغرافیایی مختلف، از سایتهای دفاعی بسیار حساس گرفته تا ساختمانهای دولتی گرفته تا زیرساختهای حیاتی، حملونقل، هتلها، بیمارستانها، مؤسسات آموزشی و خانهها، با مشتریان بسیار راضی نظارت و ایمن میکند.

در داخل جعبه های تجهیزات آماده موجود در بازار قطعات و هارد دیسک هایی هستند که وقتی به دستگاه dvr وصل می شوند کار نمی کنند یا مشکل ساز هستند. به همین دلیل اضافه کردن هارد دیسکهای اضافی در آن برای ضبط ویدیو آسانتر است. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که نباید از هارد معمولی برای دوربین مدار بسته استفاده کرد. آموزش کار با دوربین مدار بسته یکی از وظایف نصاب دوربین مدار بسته است. شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که بهتر است نصب دوربین مداربسته را خودمان انجام بدهیم یا نصب را به نصاب سیستم دوربین مداربسته حرفه ای بسپاریم؟ بهتر است مکانهای مناسب و مهم برای نصب دوربین مداربسته در منزل یا دیگر ساختمانها را بشناسیم.

این دوربینها معمولاً دید مناسبی در نور کم ندارند و برای داشتن تصویر مناسب باید نور محیط را به خوبی تأمین کرد. این فیلتر در طول روز کاربرد داشته و همانطور که از نامش پیداست کار آن فیلتر کردن یا قطع کردن مادون قرمز نور طبیعی در روز می­باشد. ۳- دوربین چراغ قرمز چگونه کار میکند؟ اما به جای یک کامپیوتر اختصاصی از یک کامپیوتر همه منظوره از نوع ویندوز استفاده میکند. یک رک 19 اینچی به گونهای طراحی شده است که به دلیل عرض مناسب آن، ماژولها کاملاً در آن جای میگیرند و نصب و چیدمان آنها آسانتر است. هایک ویژن چه در ایران و چه در همه جای دنیا دارای بالاترین سطح فروش را در سرتاسر دنیا دارد. دوربینهای مداربسته داهوا دارای تکنولوژیهای کاربردی هستند که این نکته باعث محبوبیت آنها شده است. دوربین مدار بسته علاوه بر کارایی هایی که به صورت معمول و برای جلوگیری از دزدی دارند یک وسیله کاربردی برای والدینی است که مجبورن کودکان خود را در خانه تنها بگذارند. دوربینهایی که در محیطهای بیرون وجود دارند به دلیل اینکه هم میزان نور محیط و هم شرایط آب و هوایی متفاوت است نیازمند نوعی طراحی بوده که دوربینهای مداربسته را در برابر تغییرات مقاوم سازد.

دوربین های مداربسته با رزولوشن های 1 تا 8 مگاپیکسل در بازار تجهیزات نظارت تصویری موجود هستند بناربراین شما می توانید با توجه به ابعاد پروژه و محیط مورد نظر خود دوربین مداربسته مناسب را انتخاب نمایید. آداپتور برق به عنوان تجهیزات دوربین مداربسته، وظیفه تامین تغذیه دوربین یا دستگاههای ذخیرهساز را دارد. ●سازنده دوربین مداربسته امنیتی ENSTERبه عنوان یک عضو حرفه ای در صنعت نظارت بر امنیت تصویری، ما هرگز با آنچه قبلاً هدفی را که قبلاً به دست آوردهایم شناختهایم راضی نمیشویم. بنابراین توصیه می کنیم پیش از نصب حتما در یک دوره آموزش دوربین مدار بسته شرکت کرده و از این طریق تمام آنچه برای نصب دوربین مدار بسته مورد نیز است را یاد بگیرید. بیشتر بردهای به کار رفته در دوربینهای مداربسته و دستگاه های ضبط و پخش، محصول شرکت سونی است اما آنچه در برند هایک ویژن به کار می رود، یک برند آمریکایی به نام آمبرلا است. در حال حاضر برای انتقال تصویر لازم است که دانش خود را روی تنظیمات DVR و دستگاه NVR بیشتر کنیم و براحتی تصویر در حال ضبط را به یک سیستم دیگر در محیطی غیر از آنجا انتقال دهیم.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار