دوربین مداربسته فضای باز بهترین دوربین مدار بسته برای فضای باز نمایندگی فروش دوربین داهوا | xenoncctv

در این مقاله بیشتر سعی خواهیم کرد منظور از دوربین مدار بسته صنعتی مناسب برای مناطق صنعتی با ریسک پایین را شرح دهیم. دوربین‌های محیط‌های خاص‌تر مانند سکوهای دریایی، پالایشگاه‌ها و … به صورت مجزا بررسی شده‌اند. ۳- تا اینجای کار برای انتخاب دوربین مداربسته برای کارها و پروژه های کوچک مثلا مسکونی، تجاری تا حدود ۱۰ تا دوربین کافیه. فرض من اینه که شما کمترین هزینه رو میخواهید انجام بدین در حالی که کیفیت تصاویر خوب باشند. با نصب دوربین مداربسته در داخل منزل، خیالتان از بابت وسایل گرانبها و اشیاء باارزش برای همیشه آسوده می شود. اما اگر فاصله پشت بام شما با پشت بام ساختمان های مجاور کم است، بهتر است در صدد نصب دوربین مداربسته در پشت بام منزل خود برآیید.

  • هایک ویژن بیش از 30 شعبه داخلی در چین و 16 شرکت تابعه منطقه‌ای خارج از کشور در سرتاسر جهان را، برای دستیابی به حضور واقعی جهانی اداره می‌کند.
  • این شرکت به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان دوربین مداربسته که از استاندارد فشرده سازی H.264 / AVC استفاده می نماید، بهترین عملکرد کدگذاری ROI را در مقایسه با همان محصولات از سایر برندهای تولید کننده ارائه می کند.
  • دوربین های مداربسته های لوک کمی از دوربین های هایک ویژن ندارند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
  • سومین برند چینی لیست ما هایک ویژن است که فعالیت آن از یک دهه کمتر است.
  • یکی از سوالات مطرح شده در این میان این است که کدام مارک دوربین مداربسته بهتر است.

به دلیل طراحی بولت دوربین مداربسته AHD-OR-111، به عنوان بهترین دوربین مداربسته برای مغازه، می‌توانید آن را بدون مشکل خاصی روی دیوار نصب کرده و امنیت مغازه خود را به بهترین شکل تامین کنید. زمانی که در مغازه خود به فروش اجناس مختلف می‌پردازید، امنیت مغازه موضوع بسیار مهمی محسوب می‌شود. برای این که بتوانید از امنیت فروشگاه و اجناس موجود در آن اطمینان حاصل کنید، روش‌های مختلف و متعددی وجود دارد. بدون شک یکی از بهترین این راهکار‌ها، استفاده از دوربین مدار بسته است.

به نظر من به هیچ وجه این اشتباه رو نکنید و از این مدل دوربین ها نخرید. دلیل حرفم هم چند تا مورده که مهم ترینش اینکه که اگه این دوربین ها خوب بودند برندهای مطرح دنیا میومدن و به جای دوربین سیمی این دوربین ها رو در سطح انبوه تولید می کردند(شاید سالها بعد این اتفاق بیفته) . مطمئن باشید بعد از یک مدت زمان به مشکل می خورید و باید اون ها رو عوض کنید . اگر که می خواهید دوربین مداربسته را در محیط بیرون نصب کنید، ببینید که چه فاصله ای رو میخواد روشن کنه و متناسب اون دوربین انتخاب کنید. در کنار دوربین‌هایی که باسیم بوده و از برق استفاده می‌کنند، می‌توانید مدل‌هایی را خریداری کنید که از باتری بهره می‌برند. دوربین‌های باسیم در کنار لزوم انجام اقدامات مختلف برای برای سیم‌کشی، در صورت قطع برق با مشکل رو‌به‌رو شده و نمی‌توانند وظیفه خود را انجام دهند.

بهترين دوربين مداربسته سيماران

اما ممجله خبری دوربین مداربسته زنونه مهم این است که هر دو طرف ارتباط، از یک پروتکل یکسان برای هر یک از اعمال مذکور استفاده کنند و زبان هم را بفهمند. 3- سیستم نظارتی برای عملکرد بی وقفه، به هاردی نیاز دارد که در برابر گرما پایدارتر است و عملکرد بهتری دارد. در دوربین های قدیمی، نور IR به صورت یک ساختار دایره ای شکل که از ال ای دی های متعدد تابیده شده در اطراف لنز گرد آوری می شوند.

http://computermagazine.ir

به عنوان یک برند داخلی، با بروزترین تکنولوژی در کشور مونتاژ و به عنوان دوربین مداربسته ایرانی روانه بازار شده است. دوربین داهوا نیز یکی از برند‌ معتبر دوربین مدار بسته کشور چین می‌باشد که از سال ۲۰۰۱ تأسیس و شروع به ساخت تجهیزات دوربین مدار بسته پرداخته است. برند پلکو مربوط به شرکت آمریکایی است که در زمینه تولیدات انواع دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی نظارتی فعالیت دارد. دید در شب یکی از قابلیت‌ ها و ویژگی‌ های مهم در دوربین‌ های مداربسته می‌ باشد.

نقاط قوت دوربین مداربسته Zomdo

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار