دوربین مداربسته تحت شبکه پارس بین (parsbean)

نیز در فروشگاه دی سی ای کالا ممکن شده است. اگر دو دوربین متفاوت با سنسور های مشابه در نظر بگیریم، خروجی تصویر گرفته شده کاملا متفاوت است؛ باید بدانیم که این تفاوت مربوط به نرم افزار داخلی دوربین است. در صورت POE بودن دوربین های مداربسته و یا انتقال تغذیه به وسیله ی کابل شبکه، انرژی برق مورد نیاز دوربین نیز از طریق این کابل تامین می شود. بعضی از این دستگاهها با نشانگر LED خود خطرات موجود مدار سیمکشی را نشان میدهند. لازم به ذکر است قابلیت فشردهسازی بالا در دستگاهها اگرچه مزیتی بزرگ محسوب میشود اما بر روی کیفیت تصاویر ضبط شده اندکی تاثیر منفی خواهد داشت.

سازندگان و طراحان بزرگ با شهرت جهانی در ساخت و تولید سیستم های ایمنی و تجهیزات الکترونیکی از قطعات با کیفیت و عمر طولانی تر استفاده می کنند و البته محصولاتی با کیفیت بالاتر و گران تر ارائه می کنند. بسیاری از تولیدکنندگان و فروشندگان سیستم های نظارتی بر این باورند که رتبه بندی جهانی بر اساس رکورد فروش سیستم های امنیتی است که به معنای کیفیت بالا نیست. میزان دید و وضوح دوربین مدار بسته، ویژگی بسیار مهمی است که هنگام خرید یک دوربین نظارتی باید به آن دقت داشته باشید. ظاهر انواع دوربین مدار بسته تاثیر به سزایی در قابلیت آن ها دارد. هر چه دید در شبی که دوربین تامین می کند، بالاتر باشد یا جزییات بیشتری با رنگ بیشتر ارائه دهد، هزینه آن هم بالاتر خواهد بود. میزان کار کابل کشی و نوع دوربین انتخابی توسط مشتری در کیفیت نیروی خدماتی نصاب و در نتیجه قیمت کار موثر هستند.

به طور مثال دی وی آر 4 کانال با پشتیبانی از هارد 4 و رزولوشن 2 مگاپیکسل کمتر از نصف دی وی آر 4 کاناله با پشتیبانی از هارد 8 ترابایت و رزولوشن 5 مگاپیکسل قیمت دارد که این مثال یک مورد کوچک از اختلاف در دی وی آر هاست. در نتیجه، ما شاهد استفاده گسترده از سیستم های امنیتی با کاربردهای مختلف در سراسر جامعه هستیم. با این حال نیاز جامعه به امنیت و کنترل باعث گسترش استفاده از سیستم های امنیتی شده است، اما موضوع قیمت و هزینه خرید و خدمات نصب دوربین مداربسته همیشه اولین چیزی است که کاربران و شرکت های عرضه کننده این محصولات با آن سر و کار دارند.یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید یک سیستم نظارتی باید به آن توجه کرد، قیمت دوربین است و همه کاربران قبل از خرید به این موضوع توجه می کنند. کیفیت تصاویر در این دوربین 4 مگاپیکسل است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی دیگر از عوامل مهمی که لیست قیمت دوربین مداربسته را تحت تاثیر قرار می دهد، جنس، طراحی و اندازه بدنه دوربین است. وضوح تصویر و کیفیت جزئیات بهتر، نشان دهنده خروجی بهتر تصویر دوربین است.

با توجه به ساختار استفاده شده، برند هایلوک برای پروژه های کوچک تا متوسط مورد استفاده قرار می سایت xenoncctv گیرد. پس از اینکه با توجه به موارد فوق ، دوربین های مناسب خود را انتخاب نمودید حال نوبت به انتخاب DVR مناسب با پروژه نصب دوربین مدار بسته می باشد. یکی دیگر از دلایلی که بسیاری از پروژه کاران از سیستم دوربین مداربسته آنالوگ استفاده می کنند سادگی و کاربرپسند بودن آن است. از بین این دو مورد، ردیابی و یافتن یک دوربین گنبدی شکل (همان مدل دام) به دلیل موضعگیری خاص و مشخص آن، دشوار است. با توجه به پیشرفت فناوری و گسترش استفاده از دوربین های مداربسته حتی در منازل مسکونی، برای یک انتخاب هوشمندانه نیاز داریم با اجزای این سیستم امنیتی آشنا بشیم. همچنین این دوربین مداربسته مجهز به تکنولوژی ارسال صدا به همراه تصویر بر روی یک کابل است. دوربین مداربسته آنالوگ داهوا دارای قابلیت دید در شب است و همچنین ضدآب میباشد و به راحتی میتوانید در فضای باز از آن استفاده کنید.

اشاره کرد. اما بهتر است زیاد روی برند تمرکز نکنید و به کیفیت سخت افزاری و بدنه دوربین دقت داشته باشید. نکته مهم این است که هر چه وضوح تصویر دوربین مدار بسته بالاتر باشد، بهاحتمال زیاد تصویر واضحتری دارید. اگر آن را برای کنترل کلی اوضاع منزل یا محل کار خود در نظر بگیرید که نیاز به ثبت جزئیات زیاد ندارد، یک دوربین دو مگاپیکسلی می تواند برای شما کافی باشد. مرحله ۲: نرم افزار مخصوص دوربین مداربسته خود را بر روی لب تاپ نصب میکنید. علاوه بر دوربین ها، سایر تجهیزات سیستم های مداربسته در این نمایندگی ها عرضه و به فروش می رسند. نصب انواع دوربین مداربسته با قیمتی رقابتی برای سازمان های دولتی و خصوصی و شرکت ها و … رسانۀ دولتی انگلیس (BBC) از هر دو شرکت خواست تا خود در این رابطه را اعلام کنند که شرکت هایک ویژن “گروه های حاشیه ای” ضد دوربین مداربسته را به “اهریمن سازی” از این شرکت متهم کرد. تکنولوژی دوربین مداربسته برای اتصال به تلویزیون مهم است. بنابراین در صنایع آب و برق و لجستیک محبوب است. بسیاری از مدلهای مقرونبهصرفه در صورت شناسایی اتفاق خارق العاده ای، برای شما ایمیل یا اعلان ارسال میکنند، بنابراین نیازی نیست که بهطور مداوم آنها را کنترل کنید.

دوربین های مداربسته برندهای معروف و مطرح دنیا قیمت بالاتری نسبت به سایر برند ها دارند. با توجه به اهمیت این موضوع در ایجاد کسب و کار های جدید و پردرآمد برآن شدیم تا با آموزش کامل نصب دوربین های مداربسته تحت شبکه قدمی هرچند کوچک در افزایش سطح علمی حوزه امنیت و نظارت تصویر برداریم. میانگین اجرت نصب دوربین مدار بسته از 100 هزار تومان هزینه نصب دوربین آنالوگ و 150 هزار تومان برای دوربین دیجیتال بدون در نظر گرفتن هزینههای جانبی (کابل کشی، DVR و …) شروع میشود. دلیل انتخاب این بُرد به خاطر کامل بودن و بروز بودن این کمپانی در زمینه بُرد و پردازنده دوربین­های مداربسته می­ باشد .

جنس شیلد فویلی آلومینیوم یا میلار است که مرکز کابل را از تداخلات الکترومغناطیسی با فرکانس بالا محافظت می کند. Audio) این امکان را به کاربر می دهد تا با استفاده از یک شبکه هم گوش دهد و هم صحبت کند. معنی استاندارد و درجه IP65 مقاومت دوربین مداربسته دربرابر نفوذ آب باران است، یعنی این دوربین مداربسته قابلیت استفاده درمحیط های بیرونی را دارد. اگر حافظه ذخیره سازی محلی را انتخاب می کنید ، مجبورید دوربین های خود را در جای بی خطری قرار دهید. معرفی شده که حدودا 5 برابر به حجم کمتری برای ذخیره سازی فایل ها نیاز دارد. داهوا بیش از 180 دفتر در سایر نقاط جهان دارد. یکی از این دو سنسور به منظور ثبت عکس با سرعت بالا و دیگری به منظور ثبت عکس با سرعت استاندارد طراحی شده اند که در تعامل با یکدیگر می توانند تصویری با نوردهی یکسان و استاندارد تولید کنند. این دوربین ها قادر هستند تا مسافت بیش از 400 متر تصاویر ویدئویی را به صورت کاملا واضح انتقال دهند.

زاویه دید این دوربین مدار بسته بسیار گسترده و عالی است. در سال 1942 میلادی اولین دوربین مداربسته طراحی و ساخته شد. میزان گارانتی دوربین ها از یک تا چند سال متغیر است و به شرکت سازنده یا وارد کننده محصول بستگی دارد. متریال استفاده شده در این دوربین ­ها از بهترین و بروزترین تجهیزات الکترونیکی بوده که در آن اصول و ساختار شبکه و دیگر آیتم­های الکترونیکی رعایت شده است . دوربین مدار بسته سیمدار بخریم یا بیسیم؟ جدا از امکان اتصال بیسیم با مرکز کنترل، امکان ذخیره اطلاعات از طریق نصب کارتهای SD در خود دوربین خورشیدی در نظر گرفته شده است. در دوربین مدار بسته کابلی و حتی وایرلس تصاویر به یک وسیله انتقال پیدا می کند تا کابربر بتواند تصاویر را بتواند در کنار هم مشاهده کند و در کنار آن این تصاویر در هارد دیسک ذخیره شود. دوربین های مداربسته شرکت پارس بین برگرفته شده از تکنولوژی روز دنیا می­باشد . ۱. این لیست اجرت نصب مبنای قیمت گذاری مورد توافق و عرف بازار مجریان سیستم های حفاظتی و نظارتی می باشد،که با توجه به شرایط و برابر توافق طرفین قرارداد فی مابین قابل افزایش و کاهش می باشد. ما بر این باوریم که برند هایی که در ارائه محصولات استاندارد با کیفیت و برآورده کردن نیازهای نظارتی کاربران موفق هستند، می توانند بهترین انتخاب برای کاربران باشند و تنها بودن در بین 50 برند برتر جهانی دلیلی برای انتخاب محصولات ایمن و مطمئن نیست.

برای پیکربندی دوربی تحت شبکه شما لازم است که از یک مرورگر وب مانند Internet Explorer استفاده کنید یا از یک نرم افزار مانند دانلود نرم افزار SDAP هایک ویژن استفاده کنید. هدف اصلی برند هایک ویژن در حال حاضر بهبود کیفیت محصول و ارائه آن به مشتریان با قیمت مناسب است. تفاوت در خروجی تصویر دوربین مدار بسته نتیجه سرمایه گذاری سازندگان محصولات نظارتی بر روی نرم افزار دوربین داخلی است که در تعیین لیست قیمت دوربین مداربسته بسیار موثر است. این ویژگی ها شامل جنس و ظاهر دوربین و برند کشوری است که محصول روی دوربین در آن ساخته شده است. بسته به کاربری و انتظارات خود می توانید محصول خود را از این برند دوربین مداربسته که یکی از پرفروش ترین برند های دوربین مداربسته است انتخاب کنید. اگرچه دوربین مداربسته بیسیم برای جابجایی بسیار مناسب هستند، باید همیشه حواستان به سطح ذخیره باتری آنها باشد. یکی از چالش هایی که از همان ابتدا گریبان سیستم های نظارتی را گرفته بود پرهزینه بودن لوازم ذخیره سازی تصاویر بوده و است. در این حالت یک شبکه اینترنتی محلی راه اندازی میشود و دوربینها و گیرندهها با کمک آن کار ارسال و دریافت و ذخیره سازی تصاویر را انجام میدهند.

نسل جدیدتری از دوربین های مدار بسته بحساب آورده می شوند. دوربین های لامپی جزو پیشرفته ترین دوربین ها است و دارای وایفای می باشد و می تواند تصاویر خود را از طریق P2P نیز به گوشی همراه انتقال دهد. شما با شرکت در دوره دوربین مدار بسته فنی حرفه ای در یک آموزشگاه دوربین مدار بسته که مجوزهای لازم را از این سازمان دریافت کرده است می توانید ضمن آموزش صفر تا صد نصب دوربین مدار بسته از یک مدرک معتبر نیز بهره مند شوید و از طریق این مدرک برای دریافت جواز کسب یا ارسال روزمه و استخدام اقدام نمایید. از فواید خوب دوربین مدار بسته میتوان به کاهش نرخ جرم و جنایت، خطرات و دزدی اموال اشاره کرد. همانطور که پیشتر گفته شد میتوان از دوربینهای بی سیم در آسانسور استفاده کرد تا نصب راحت تر بوده و هزینه کابل کشی دیگر وجود نداشته باشد. شما لازم است در ابتدای امر با کارشناسان شرکتهای نصب دوربین مداربسته در تهران مشورت داشته باشید. همچنین یکی از مزایای این دوربین دید در شب است. قیمت دوربین تابعی از چندین متغیر است که هر کدام به اندازه خود بر هزینه نهایی محصول شما موثر هستند.

آیا گارانتی روی لیست قیمت دوربین مداربسته تاثیر دارد؟ آیا میخواهید بنشینید و تمام ویدئویی که از خانه و اطراف خانه شما وقتی نبودید، ضبطشده را ببینید؟ قبل از اقدام به خرید دوربین مدار بسته، فضای داخل یا خارج از خانه خود را که میخواهید دوربین پوشش بدهد، محاسبه کنید. اگر میخواهید دوربین خود را بر روی سقف یا دیوار نصب کنید، اطمینان حاصل کنید هر دوربینی که انتخاب میکنید از زمین فاصله کافی داشته باشد. همچنین فاصله کانونی و لنزهای قابل کنترل گرانتر از لنزهای ثابت هستند. درب ورودی برای نفر و همچنین درب ورودی پارکینگ که مخصوص خودرو است. راه حل دوربین مدار بسته یا همان نوع تصویر خروجی نیز برای کنترل اطلاعات امنیتی کاربر مهم است. از آنجایی که این نوع تکنولوژی دوربین مداربسته سالهای زیادی است در حوزه تجهیزات مداربسته وجود دارد، برندهای زیادی هستند که در سبد محصولات خود این نوع دوربین را موجود دارند.

بنابراین هر دو فناوری دوربین مدار بسته را می توان در این برند انتخاب کرد. دوربین های آنالوگ با توجه به قیمت کم، سیستم کوچک و نصب آسان یکی از انتخاب های کاربران خانگی و حتی کسب و کار های کوچک به شمار می روند. در گذشته سیستمهای آنالوگ کیفیت مناسبی نداشتند و کیفیتی در حدود 0.03 مگاپیکسل خروجی میدادند اما در سالهای اخیر شرکتهای مختلفی تکنولوژی های جدیدی عرضه نموده اند که در همان بستر آنالوگ کیفیت بالای مگاپیکسلی رد و بدل شود. سیستمهای دودزا باعث کاهش میزان دید و فراری دادن سارقین میشوند. منظور از سیستمهای آنالوگ، دوربین و دی وی آری است که بر پایه کابل کواکسیل نصب میگردد و ممکن است تصاویری با کیفیت پایین TVL و یا تصاویری با کیفیت بالا مثلا 6 مگاپیکسلی ارائه دهند. این ممکن است باعث آلارم ها و/یا ثبت تصاویر غیرضروری شود. تمامی پارامترهای ذکر شده در زیر باعث افزایش یا کاهش قیمت روز دوربین مداربسته خواهد شد و در انتخاب این محصولات باید در نظر گرفته شود. در ایران محصولات دوربین مداربسته مختلفی از این برند خوش نام دیده می شود. انواع دوربینهای مداربسته با امکانات متفاوت در فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته کیانام ارتباط موجود است میتوانید تمام این مدلها را ببینید و مشخصات آنها را بخوانید لیست قیمت کالاها و همچنین نظراتی که کاربران سایت دربارهی آنها دادهاند هم میتواند در انتخاب بهترین دوربین مدار بسته راهنمای شما باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار