دوربین مداربسته بهترین قیمت دوربین مداربسته | xenoncctv

بنابراین استفاده از یک دوربین مداربسته مناسب با تنظیم زاویه دید گسترده و کیفیت تصویر بالا جهت شناسایی چهره، بسیار کاربردی است. در محیط های مسقف و سرپوشیده، احتیاجی به نصب دوربین مداربسته نمی باشد. نکاتی برای نصب دوربین مداربسته در هر بخش از خانه مانند پارکینگ، راه پله ها، تراس، حیاط و داخل منزل وجود دارد که به تشریح هر یک می پردازیم.

http://computermagazine.ir

البته شاهد این هستیم که برند پاناسونیک، در بخش دوربین های مداربسته نیز فعالیت دارد. این برند نیز مانند برند هم وطن خود (سونی) دوربین های آنالوگ را از چرخه تولیداتش حذف کرده است و تمرکز را روی دوربین های تحت شبکه قرار داده است. بنابراین یکی از دلایل گرانی دوربین های مداربسته پاناسونیک را می توان IP بودن آنها دانست. نصب دوربین‌های مدار بسته و DVR بسیار آسان است، زیرا با امکانات نصب ساخته شده‌اند. این نوع دوربین‌های مداربسته را می‌توان در همه‌جا نصب کرد، چه در فضای باز و چه در داخل خانه. تجهیزات دوربین مدارسته شامل دوربین، دستگاه دی وی آر یا ان وی ار و کابل های رابط می باشد.

۵-دید در شب دوربین :

برند دوربین مداربسته Dahuaبه واسطه کیفیت تصویر خوبی که دارد توانسته است جایگاه خوبی در بازار جهان پیدا کند. دوربین مداربسته داهوا به دلیل کیفیت بالای تصاویر به سرعت به جایگاه ویژه‌ ای در بازارهای سراسر دنیا دست پیدا کرده است. درنتیجه یک یا دو دوربین 3 مگا پیکسلی ساده و یک ریسیور با حجم ضبط پایین هم می‌تواند کار شمارا راه بیندازد. دوربین مداربسته برای باغ و ویلا باید وضوح تصویر بالایی داشته باشد تا بتوان تمامی جزئیات تصویر را به خوبی به دست آورد. هر چه کیفیت تصویر دوربین مداربسته بیشتر باشد، امکان رسد کردن جزئیات نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

برند داهوا (Dahua)

کیفیت تصویر دوربین مداربسته یکی از مهم ترین نکات در ویژگی دوربین ها است. برای مشاهده تصاویر واضح و با کیفیت باید از دوربین های مداربسته با کیفیت تصویر مناسب استفاده کنید. هر چه کیفیت تصویر دوربین بیشتر باشد، جزئیات بیشتری از تصاویر را در اختیار دارید.

  • دلیل این امر این است که وقتی دوربین اقدام به عکسبرداری میکند و اگر چراغ اتومبیل روشن باشد نور مازاد تصویر باعث میشود تصویر مخدوش شده و پلاک ماشین ناخوانا باشد و چیزی مشخص نشود.
  • در این خصوص می توانید از سنسورهای لرزشی در داخل کاور دوربین استفاده نمایید و آن را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر وصل کنید.
  • دلیل حرفم هم چند تا مورده که مهم ترینش اینکه که اگه این دوربین ها خوب بودند برندهای مطرح دنیا میومدن و به جای دوربین سیمی این دوربین ها رو در سطح انبوه تولید می کردند(شاید سالها بعد این اتفاق بیفته) .
همانطور که می دانید اکثر مجله خبری دوربین مداربسته زنون های مدار بسته را در فضای بیرون از ساختمان نصب می کنند ، به همین دلیل مقاومت دوربین ها در برابر عوامل خارجی مانند باد و باران اهمیت بسیاری دارد. می توانید ببینید تا با انتخاب مناسبترین دوربین برای فعالیت خودتان بتوانید بهترین دوربین و مناسبترین را انتخاب و خرید کنید، مشاوران شرکت چشمان بیدار آریا در تمام این مدت در کنار شما خواهند بود تا بهترین انتخاب راپ داشته باشید. در ادامه یک مقایسه عمیق از انواع دوربین‌های امنیتی در حال حاضر در بازار آورده شده‌ است. این دوربین قدرتمند فقط 200 دلار قیمت دارد- گران‌تر از گزینه‌های فوق‌العاده مقرون به‌صرفه مانند Wyze، اما به‌راحتی ارزش حق بیمه را دارد. با پرداخت 3 دلار در ماه، می‌توانید هشدارهای هوشمند، مناطق حرکتی، 30 روز سابقه رویداد و چند ویژگی جالب دیگر را نیز دریافت کنید.

برند تیاندی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار