دوربین مداربسته برای مغازه ارزان قیمت ⭐️بهترین دوربین مداربسته برای مغازه بیسیم | xenoncctv

برای برخی از افراد در این مواقع کیفیت تصویر برای و برای برخی دیگیر قیمت دوربین مدار بسته در اولویت است . برخی از این برند ها یکی و برخی از آن ها همچون هایک ویژن در هردو فاکتور عملکردی بی نظیر را ارائه کرده اند. در این قسمت ما به معرفی برند های دوربین های مداربسته ساخت ایرانپرداخته و به شما کمک می کنیم تا بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی را خریداری کنید. همچنین مواردی که می تواند برای شما مشتریان عزیز مهم باشد را به صورت کامل در این قسمت تشریح میکنیم و به مواردی چون قیمت دوربین مداربسته، کیفیت و گارانتی گریزی خواهیم زد. همچنین در کشور ما به دلیل اینکه برند های مختلفی وجود دارد، پیدا کردن بهترین دوربین مداربسته ارزان ایرانی تا حدود زیادی سخت شده است!

بهترین دوربین مداربسته خانگی تحت شبکه پرستار کودک ( V۳۸۰ PRO )

یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است. سلام عبدالرضا جان، ممنونم از این که برای ما نظر خودت رو در مقاله دوربین مداربسته ایرانی قرار دادی. همینطور که گفتی دوربین های مداربسته اکسوم یکی از بهترین دوربین های مداربسته ایرانی هستند اما دوربین های مداربسته Uniarch ایرانی نیستند هر چند که از کیفیت خوبی برخوردارند. قیمت دوربین های مداربسته AHD ایرانی به طور میانگین از 700هزار تومان و دوربین های IP به طور میانگین از 1 میلیون تومان آغاز شده و بسته به امکانات و کیفیت دوربین ها، تغییر میکند. لازم به ذکر است که فروشگاه دیجی رانو برای همکاران فعال در این حوزه تخفیف های ویژه ای بر روی تمامی قیمت ها در نظر گرفته میشود.

http://computermagazine.ir

مشکلی که در حال حاضر وجود دارد، وجود تحریم ها و شرایط اقتصادی کشور است. که باعث شده خیلی از شرکت های خارجی دیگر تمایل به همکاری با ما نداشته باشند و از طرفی در زمینه ورود و تامین قطعات به کشور نیز مشکلات زیادی به وجود آمده است. به همین دلیل دوربین های مداربسته خارجی به اندازه دوربین های ایرانی توانایی دادن سرویس و پشتیبانی به مشتریان ایرانی را ندارند. به دلیل اندازه و کیفیت حسگرهای مختلف به طور مستقیم نمیتوان اندازه لنزها را با هم مقایسه کرد. هردوربین مداربسته دارای یک رزولوشن خاص است و این مورد هم بسته به نیاز شما دارد. پاسخ به این سوال که شما تا چه حد میخواهید به سوژه مدنظرتان نزدیک شوید و دیتا بدست آورید به شما کمک میکند تا رزولشن دوربین مداربسته خود را انتخاب کنید.

  • بنابراین قبل‌ازاینکه دیوارها را سوراخ کنید یا قاب درب، آجر یا دیوارپوش دوربین امنیتی خانه خود را خراب کنید، سرعت Wi-Fi خود را بررسی کنید.
  • از این رو دوربین های با پروتکل متفاوت امکان برقراری ارتباط تحت یک نرم افزار را در شبکه نخواهد داشت و این موضوع باعث محدودیت های زیادی در دوربین مداربسته شبکه خواهد شد.
  • دوربین‌ های مداربسته هایلوک با وجود قابلیت‌ های مختلف با قیمت بسیار پایین و مناسبی ارائه می‌ شوند.
  • 5- جریان برق مورد نیاز برای شروع به کار هارد کامپیوتری 3.2 آمپر تا 8 آمپر است، در حالیکه میزان مورد نیاز برای هارد نظارتی فقط 2 آمپر میباشد.

DIY اغلب به این معنی است که برخلاف ADT و سایر مجله خبری دوربین مداربسته زنون دهندگان، هیچ سرویس نظارتی حرفه‌ای پشت دوربین شما وجود ندارد. این بدان معناست که، خوب یا بد، این شما هستید که اگر دیدید شخصی وارد خانه شما شد، با پلیس تماس بگیرید. اگر شما هم برندی را می‌شناسید که در بازار داخلی وجود دارد و تقاضای خوبی هم برای محصولات آن برند هست، حتماً در بخش نظرات برای ما ارسال کنید. Oncam اولین دوربین آنالوگ 360 درجه را بیش از 15 سال پیش راه‌اندازی کرد، که دیدگاه فناوری نظارت در جهان را تغییر داد.

HLC در دوربین مداربسته

به همین خاطر در این مقاله قصد داریم به طور کامل شما را با بهترین برندهای دوربین مدار بسته ایرانی آشنا کنیم تا شما بتوانید به راحتی انتخاب خوبی داشته باشید. مدل‌های مختلف زیادی برای انتخاب بهترین دوربین مدار بسته وجود دارد، از جمله دوربین‌های امنیتی هوشمند خانه که می‌توانند هنگام تشخیص حرکت، هشدار ارسال کرده و ویدئوهای زنده را پخش کند. همچنین تعداد زیادی مدل‌های مقرون به صرفه وجود دارد و برخی از آنها دارای طراحی ضد آب و هوا هستند تا بتوانید از آنها در داخل و خارج از خانه استفاده کنید.

برند تیاندی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار