درباره ما تاج اسکیپ روم-آل اسکیپ

بازیکنان در این سبک به گذشته سفر خواهند کرد و یک اتفاق تاریخی را تجربه می؜کنند. شرکت کنندگانی که برای اولین بار با این سرگرمی آشنا می؜ شوند، تمایل زیادی برای تجربه دوباره آن از خود نشان می ؜دهند. در روند بازی، ذهن داوطلب به اندازه زیادی درگیر فرار از اتاق تا قبل از تمام شدن تایم بازی است. به همین علت به امور روزمره کاری و مشکلات زندگی خود فکر نخواهد کرد. در این مطلب از مجله گردشگری هم اقلیم به اطلاعاتی درباره اتاق فرار، شرح سبک؜ های متفاوت این بازی، تاریخچه این بازی و بررسی موارد دیگر خواهیم پرداخت. که می‌توانید با تخفیف‌های ویژه از سایت تخفیفان دریافت کنید، بازی اتاق فرار یا اسکیپ روم است.

  • در مجموعه‌ی آریولند می‌توانید لذت و هیجان بازی‌های دیگر مانند لیزرتگ را هم تجربه کنید.
  • به این روش که شما را به صورت حضوری یا از طریق ویدئو؜های آماده شده با قوانین، سناریو بازی و هدف نهایی بازی آشنا می؜ کند.
  • اما راز اصلی موفقیت اسکیپ روم راز، فضاسازی عالی، المان‌های ترسناک درست یا ایده‌های خلاقانه آن نیست.
  • سیر داستان این بازی که در ادامه مختصری از آن را برای شما بازگو می‌کنیم، در دهه 40 پیش می‌رود.
  • بازی اسکیپ روم یا همان اتاق فرار در طی مدت بسیار کمی در تمام جهان فراگیر و محبوب شد.
اتاق‌های فرار روز به روز در ایران محبوب‌تر و تعدادشان هم بیشتر می‌شود. جذاب‌ترین این اتاق‌ها هم برای بیشتر مخاطبین، نوع ترسناک آن است. اما باید اعتراف کرد بسیاری از اسکیپ روم‌های جدید روی لبه تیغ حرکت کرده و معما و سناریو کلی را فدای جامپ‌اسکر و ترس‌های لحظه‌ای می‌کنند. موضوعی که پیش‌تر در برنامه ویدیویی ویجیاتو نیز به آن پرداخته بودیم. در اتاق فرار ( اسکیپ روم ) پرتکرار؜ترین کلمه، گیم مستر است. از شروع بازی شخصی به عنوان گیم مستر سرپرستی بازی شما را انجام می ؜دهد.

سناریو و داستان بازی به این صورت است که شهر تهران در خطر قرار دارد و به کمک بازیکنان نیازمند است. بازیکنان به عنوان یکی تیم امنیتی گزارش هایی به دست آورده اند که طبق آن قرار است تا یک ساعت آتی در تهران یک حمله تروریستی اتفاق بیفتد. بازیکنان سرنخ هایی را دنبال نموده اند و بر اساس آن به عمارتی قدیمی رسیده اند. بازیکنان دریافته اند که زیرزمین این عمارت بسیار مشکوک است.

اتاق فرار زار؛ مجموعه نکست اسکیپ روم

داستان این اتاق فرار، روایتگر مراسمی واقعی در جنوب ایران است که تحت عنوان مراسم زار برپا می‌شود. تقریبا هیچ‌کس غیر از خود جنوبی‌ها حق شرکت در این مراسم را ندارند و فقط گاهی اوقات به‌صورت نمادین این مراسم را برای گردشگران اجرا می‌کنند. ما هم راز رو رفتیم و به نظرمون بهترین اتاق فراری بود که میشه رفت.

بازی اسکیپ روم یا همان اتاق فرار در طی مدت بسیار کمی در تمام جهان فراگیر و محبوب شد. تیم اسکیپ روم برای اولین بار این بازی را طراحی کرد و در اختیار بازیکنان قرار داد. جالب است بدانید مجموعه اسکیپ روم تنها بازی های اتاق فرار را طراحی نمی کنند. بلکه بازی های ایونتی در فضای بازی و بازی های محیطی از دیگر بازی های معمایی است که توسط آنها طراحی می گردد. انجام این بازی ها نیازمند مدت زمان بیشتر و همچنین تحرک و جستجوی بیشتری نسبت به اتاق فرار می باشد. اتاق فرار یا اسکیپ روم که یک بازی فیزیکی و ماجراجویی است، از بازی‌های کامپیوتری الهام گرفته شده و یک فرصت بی‌نظیر را برای تخلیه‌ی هیجان و هم‌چنین محک‌زدن هوش و ذکاوت شما در مواقع بحرانی فراهم می‌آورد.

اتاق فرار یا اسکیپ روم یک بازی مهیج و از سرگرمی؜ های مورد علاقه بسیاری از مردم در رده سنی مختلف است. تخلیه انرژی در یک بازی محبوب با سبک؜ های متفاوت دارید؛ این سرگرمی را به شما پیشنهاد می؜ دهیم. در این بازی افراد شرکت کننده به حل چالش ؜های مختلف، کشف سرنخ؜ های بازی و حل معما؜ها می؜ پردازند تا راه خروج از اتاق پیدا شود. اگر نیاز به تخلیه انرژی دارید، این چالش هیجان انگیز را امتحان کنید.

در ادامه می‌توانید اطلاعات کلی اتاق فرار راز از میزان سختی و هزینه گرفته تا لوکیشن و آدرس دقیق آن را مشاهده کنید. برای رزرو اتاق می‌توانید به صفحه این بازی در سایت Escaperoomist.ir مراجعه، روز و ساعت مورد نظرتان اسکیپ روم جنی روحی را مشخص کنید. همچنین با توجه به محبوبیت اتاق، بهتر است از چند روز قبل این کار را انجام دهید. اتاق فرار تاریخی تشکیل شده از چند ژانر مختلف است و در دسته اتاق؜ های پرطرفدار به شمار می‌آید. در این ژانر دکور، موسیقی و فضاسازی نقش اساسی در هیجان شرکت کننده، حس واقعی بودن داستان و فضا را دارد.

مجموعه اتاق فرار آف اسکیپ

درباره ما تاج اسکیپ روم-آل اسکیپ تخفیفان پلفترمی گسترده در ارائه انواع پیشنهادها است که خدمات خود را در چندین شهر بزرگ ایران ارائه می‌دهد. با نصب سوپر اَپ تخفیفان می‌توانید از همه پیشنهادهای جذاب و جدید اطراف خود و فروشگاه‌های اینترنتی با خبر باشید. تخفیفان در روز ده‌ها تخفیف ویژه و جذاب برایتان دارد و شما می‌توانید از تخفیف های چهل تا صد درصدی استفاده کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار