خرید و فروش انواع دوربین مداربسته بیسیم ، AHD و دزدگیر اماکن | xenoncctv

همین ویژگی تحت شبکه بودن دوربین مدار بسته IP برای اپراتورهای شبکه بسیار سودمند است و انعطاف بسیار خوبی را برای مدیریت سیستم امنیتی به ارمغان می آورد. دوربین‌های آنالوگ به CCTV نیز معروف هستند و دوربین‌های دیجیتال یا تحت شبکه را با نام اختصاری IP نشان می‌دهند. در دوربین آنالوگ تصویر به وسیله سیگنال آنالوگ و توسط کابل به دستگاه گیرنده ارسال می‌شود اما در مدل دیجیتال تصاویر به وسیله سیگنال دیجیتال ارسال می‌شود و سرعت ارسال آن بسیار بالاتر است.

تشخیص پلاک

فرافن مارکت با سابقه و قدمت نزدیک به دو دهه فعالیت در زمینه فروش مجله خبری دوربین مداربسته زنون مداربسته، شما را در انتخاب بهترین دوربین مداربسته و مناسب ترین پکیج دوربین مداربسته یاری خواهد کرد. هر نوع کاربری، دوربین مدار بسته ای مخصوص به خود دارد و با توجه به نوع نیاز باید دوربینی متناسب را تهیه کرد. در بخش اول قصد داریم انواع دوربین مداربسته بر اساس شکل ظاهر را معرفی کنیم تا متوجه شوید هر کدام از دوربین های مداربسته متناسب با چه مکان و چه نوع نیازی است. در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره دوربین های مدار بسته و نصب آنها به دست آورید، توصیه می کنیم در دورهآموزش نصب دوربین مدار بستهآموزشگاه فنون برق ثبت نام کنید.

دوربین های لنز وریفوکال قابلیت تنظیم لنز دارند و کاربر می تواند بر اساس نیاز خود لنز و وسعت دید آنها را از راه دور مثل از روی گوشی، و یا به صورت دستی تنظیم کند. در فضاهای باز بیرونی اوتدور باران، نور خورشید، گرد و خاک، تاریکی شب و گستردگی محوطه را داریم، ولی در این فضاها نیاز به ضبط صدا نیست و حرکت اشیا و اجسام در محیط‌های بیرونی اوتدور مهم نیست. بر خلاف فضاهای اوتدور، فضاهای داخلی مسقف ایندور چندان گسترده نیستند و معمولا در آنها نیاز به ضبط صدا و دادن آلارم در صورت مشاهده حرکت اشیا می‌باشد. به منظور نظارت بر کارکنان و بررسی عملکرد آنها کارفرما میتواند ، دوربین را در محیط کار نصب کند.

دوربین baby camera سه آنتن مدل Q5S نرم افزار V380 بی تک

ظهور دوربین های مداربسته باعث کاهش چشمگیر آمار جرم و جنایت گردیده و با ایجاد حس امنیت در جامعه، آرامش را به زندگی مردم هدیه داده است. دوربین های مدار بسته مدرن امروزی با بهره گیری از هوش مصنوعی و مجهز بودن به سنسورهای هوشمند قادر به ثبت پلاک خودرو، تشخیص چهره، ضبط صدا، ثبت ورود و خروج و غیره هستند. بنابراین شما می توانید به راحتی به دوربین های مداربسته خود مانند یک نگهبان هوشیار اعتماد نمائید که به صورت 24 ساعته و بدون خستگی از محیط کار یا محل زندگی شما حراست می نماید. جهت خرید دوربین مدار بسته علاوه بر مشاهده لیست قیمت دوربین مداربسته می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از تخفیف بیشتری بهره‌مند شوید. برای خرید پک آماده دوربین نیز به صفحه پکیج دوربین مداربسته مراجعه کنید.

  • با این حال، این نوع دوربین مدار بسته خروجی ضعیف و کیفیت سنتی را نمایش می‌دهد.
  • انواع مختلفی از دوربین‌های مداربسته مناسب برای استفاده در فضای باز وجود دارد، اما عکاسی بسیار حساس در حالت عکاسی در روز و شب، این نوع دوربین را منحصربه‌فرد می‌کند.
  • برای نظارت بر مکان هایی مانند خیابان ها از دوربین مداربسته ترافیکی از نوع بولت استفاده می شود.
  • دوربین های مینیاتوری به صورت دوربین مخفی کوچک در دستگاه خودپرداز نصب شده و به کامپیوتر عابر بانک یا یک دستگاه ضبط جداگانه متصل می‌شوند.
  • پایه سه محوره ای این دوربین ها سبب می شود که بتوان آن را در جهت های مختلفی تنظیم کرد.

ولی با این تفاوت که این داده‌ها و تصاویر به صورت دیجیتالی ذخیره می‌شوند. این مورد می‌تواند امکان دسترسی به تصاویر را برای هر کسی که در محدوده فرکانس امواج آنالوگ قرار دارد، فراهم کند. همچنین کیفیت تصاویر، تحت تاثیر امواج تداخل یافته با فرکانس دوربین قرار می‌گیرد. دوربین‌های آنالوگ برای نگهداری و آرشیو کردن تصاویر باید از یک حافظه برای ذخیره کردن تصاویر استفاده کنند.

http://computermagazine.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار