خرید دوربین مدار بسته خرید انواع خرید دوربین مدار بسته | xenoncctv

به همین دلیل می توان با تهیه یکی از آنها ضمن صرفه جویی در هزینه ها و از نصب چند دوربین جلوگیری کرد. دوربین فیش آی یا چشم ماهی یکی از جالب ترین دوربین های مدار بسته است که به دلیل به کارگیری لنز خاص در این نوع از دوربین ها استفاده از آن در شرایط مختلفی امکان پذیر است. دوربین های مدار بسته فیش آی دارای گستره دید وسیعی تا 360 درجه هستند و به طور کلی این دوربین زمانی کاربرد دارد که لازم باشد تا همه نقاط یک اتاق را با یک دوربین پوشش دهیم. در ضمن این دوربین ها به وای فای داخلی مجهز هستند و میتوانند مستقیما تصویر و صدا را به تلفن همراه شخص ارسال کنند. یکی از مهم ترین موضوعات مورد نیاز برای ورود به شغل دوربین مدار بسته همچنین خرید و نصب آن آشنایی با انواع دوربین مدار بسته به لحاظ ظاهری است.

همچنین خواهید دید که این دوربین‌ها چگونه کار می‌کنند و تفاوت آن‌ها با هم در چه چیزی هست. محل استفاده از این دوربین ها معمولا محیط های داخلی می باشد و با یک پایه ساده نصب و راه اندازی می شوند. دوربین های با لنز موتور دار قابل چرخش بوده و می تواند در زوایای متفاوت تصویر برداری کنند. دوربین های با لنز متغییر قابل تنظیم بوده و پس از نصب می توان فاصله کانونی لنز را تنظیم کرد.

  • زیرا طراحی آن، به شما امکان می‌دهد تا زاویه وسیع‌تری را در محل کسب‌وکار خود نظارت کنید.
  • با نظارت بر تمام حرکات آنها، زمان بسیار بهتری برای تمرکز بر ایمنی در اطراف خانه یا محل کار خود دارید.
  • اما از معایب دوربین های مدار بسته دام می توان به برد کمتر آنها نسبت به دوربین های دیگر اشاره کرد.
  • فاکتور رسمی دوربین مداربسته تصدیق و تأییدی بر کالای فروخته شده به شما است و با توجه به وجود شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که جنس و کالای قاچاق به فروش می‌رسانند، خرید دوربین مدار بسته همراه با فاکتور رسمی خیال خریدار را راحت می‌کند.
  • بعد از اتصال شما می توانید با تغییر زاویه دوربین نقاط مورد نظر را مشاهده نمایید.
آنها نه تنها عکس‌های باکیفیت ضبط می‌کنند، بلکه به عابران پیام می‌دهند که این ساختمان مجهز به سیستم نظارتی است. زیرا طراحی آن، به شما امکان می‌دهد تا زاویه وسیع‌تری را در محل کسب‌وکار خود نظارت کنید. این دوربین گنبدی، دارای لنزی است که در قسمت داخلی آن پوشانده شده است. علاوه بر این، دوربین‌های DOM به دلیل شکل گنبدی خود به‌راحتی قابل‌تشخیص هستند.

http://computermagazine.irمجله خبری دوربین مداربسته زنون دودی دوربین های مدار بسته دام باعث می‌شود که مجرمان در تشخیص اینکه در مسیر لنز هستند یا نه به دردسر بیفتند. شما به راحتی و با داشتن یک شبکه اینترنت (وای فای یا دیتای موبایل) در هر جایی که باشید می توانید تصاویر دوربین های مدار بسته را از طریق نرم افزار نصب شده روی گوشی خود مشاهده کنید. دوربین مداربسته به انگلیسی Closed Circuit Television نامیده می شود که به طور مخفف آن را با CCTV می شناسیم و به موجب آن به راحتی می توانید هر محیطی را تحت نظارت قرار داده و بستر مناسبی برای حفظ امنیت خود و اطرافیانتان فراهم کنید. برند های داهوا ، هایک ویژن ، دی لینک ، پاناسونیک جزو بهترین برند های دوربین مداربسته در سطح جهانی هستند . دوربین های مداربسته مخفی می توانند در هر شکل و اندازه وجود داشته باشند.

دوربین مداربسته IPC-A42P-D آیمو

دوربین‌ های امنیتی در قیمت­‌های متفاوت، کارایی‌ متفاوتی ارائه می دهند. یک دوربین امنیتی هوشمند بر‌اساس ویژگی‌ هایی که دارد قیمت آن نیز متغیر خواهد بود. بهتر است در ابتدا بودجه خود را مشخص کنید تا بتوانید بلافاصله گزینه‌های اضافی را کنار گذاشته و دامنه جستجوی خود را محدودتر کنید. اگر تحقیقات خود را به‌خوبی انجام دهید، می­‌توانید دوربینی در محدوده قیمت مورد‌نظر و با قابلیت‌های اساسی مورد‌نیاز خود پیدا کنید. از دیگر اماکنی که به دلیل وجود سرمایه زیاد از دوربین مداربسته استفاده می کنند، می توان به طلافروشی ها اشاره کرد.

انواع دوربین مدار بسته و ویژگی های آنها

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار