خرید دوربین مدار بسته خرید انواع خرید دوربین مدار بسته | xenoncctv

با نظارت بر تمام حرکات آنها، زمان بسیار بهتری برای تمرکز بر ایمنی در اطراف خانه یا محل کار خود دارید. با این حال، این نوع دوربین هنوز هم تا به امروز مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از راه‌های جلوگیری از این امر دور نگه داشتن دوربین از مناطقی است که سطح گرما می‌تواند به‌سرعت تغییر کند مانند پنجره‌ها یا دریچه‌های گرمایش. بنابراین هنگامی که یک جسم گرم از منطقه عبور می‌کند، سطح انرژی مادون‌قرمز اطراف به‌سرعت تغییر می‌کند و هشدارهای حرکتی را ایجاد می‌کند و باعث می‌شود آنها ضبط کنند و احتمالاً برای شما زنگ هشدار ارسال کنند.

مدل DS-7716NI-Q4/16P

همچنین می توان با صرف هزینه بیشتر از دستگاه های کیبورد کنترلر دوربین مداربسته استفاده کرد که از این طریق می توان با توجه به امکانات فیزیکی خاص آنها نظیر جویستیک، دوربین را به مراتب راحت تر کنترل کرد. در صورت بروز یک حادثه مانند آتش سوزی یا سرقت، کارشناسان شرکت های بیمه بدون تحقیق و مشاهده های میدانی، با شما برای پرداخت خسارت همکاری نخواهند کرد. بهترین راهکار برای حل این مشکل استفاده از دوربین های مداربسته در محل کار یا محل سکونت خود می باشد. فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته طبق قانون جزء مدارک معتبر حقوقی شناخته می شوند. فیلم دوربین های مداربسته در حافظه دستگاه ضبط تصاویر باقی خواهد ماند و حتی با وقوع آتش سوزی از بین نخواهد رفت و به راحتی می توان آن ها را بازیابی نمود.

  • بهترین روش برای نظارت بر فرایندهای تولید، این است که دوربین های مدار بسته صنعتی را در این محیط ها نصب نمود و از راه دور بر اجزای فرآیند نظارت داشت.
  • ضمن اینکه توجه داشته باشید که برای خرید دستگاه dvr و nvr تعداد دوربین اهمیت دارد.
  • نوع دیگری از کابل کواکسیال، RG6 است که عایقی ضخیم تر از RG59 دارد و برای انتقال پهنای باند بالاتر مانند اینترنت مناسب تر است.
  • از آن جمله می توان به یکی از آخرین پیشرفت های شبکه یعنی power ove ethernet یا به اختصار poe اشاره کرد که این قابلیت دوربین های آی پی را نیز شامل شده است.

به طور مثال زمانی که از شرکت خود دور هستید و تمایل دارید بدانید که کارها چگونه پیش می رود می توانید وضعیت شرکت را از طریق فیلم های ضبط شده توسط دوربین ها چک کنید. علاوه بر این شما می توانید با نصب دوربین مداربسته میکروفون دار صداها را نیز چک کنید. دوربین مداربسته بولت بیشتر برای مکان‌های صنعتی و محیط های بیرونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شما می توانید انواع دوربین مداربسته را بر حسب موقعیت مکانی خریداری و نصب کنید. دوربین های فیش آی گزینه مناسبی برای کنترل صندوق فروشگاه و نظارت بر کل فضای فروشگاه است. این دوربین ها معمولا بر روی سقف یا دیوار نصب می شوند و معمولا از آن ها برای فضاهای داخلی استفاده می شود. برخی از مدل های دوربین های دام قابلیت چرخش داشته و می توانند در زوایای مختلف تصویر برداری کنند. دوربین مداربسته بولت معمولا مستطیلی شکل و یا استوانه ای شکل هستند و معمولا برای ثبت تصاویر در فواصل زیاد استفاده می شوند. دوربین های بولت معمولا دارای قابلیت دید در شب بوده و می توانند در محیط های تاریک و کم نور مورد استفاده قرار بگیرند.

http://computermagazine.irزندان ها ممکن است از مجله خبری دوربین مداربسته زنون ویدئویی برای جلوگیری از انتقال مواد مخدر و سایر کالاهای قاچاق به زندانیان توسط هواپیماهای بدون سرنشین استفاده کنند. دوربین های امنیتی قادر به نظارت بر مناطقی که به راحتی قابل دسترسی نیستند پشت بام ها می باشند. گاهی نیاز است تا دوربین های صنعتی در محیط های بیرونی و گاهی در محیط های داخلی نصب گردند. استفاده از دوربین های مخفی کوچک تنها برای کاربردهای سرگرمی، امنیتی و نظارتی قانونی می‌باشد.

دوربین مدار بسته دید در شب

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار