خرید دوربین مداربسته ️بهترین قیمت دوربین مداربسته️ فروشگاه اینترنتی کارپیما | xenoncctv

دوربین مداربسته داهوا 2 مگاپیکسل مدل HAC-HDW1200MP – دارای سنسور 2.8 اینچی CMOS – دارای دید در شب 30 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی… اگر بخواهیم به طور كلی از دو سیستم مدار بسته بگوییم باید به دوربین‌های مداربسته آنالوگ و تحت شبكه اشاره كنیم. قیمت دوربین مدار بسته تحت شبکه نسبت به آنالوگ بالاتر است .شما در سیستم «دوربین‌های مداربسته تحت شبكه» هم از كیفیت تصویر بالاتری برخوردار هستید و هم به هر تعداد كه بخواهید می‌توانید از دوربین استفاده كنید و محدودیتی از این بابت ندارید. اکثر دوربین های مدار بسته در فضای باز مانند حیاط، ایوان، بالای درها و یا در فضای پارکینگ نصب می شود و به راحتی در معرض دائمی عناصر مختلف چون باد، باران، خاک و غیره قرار می گیرند.

دوربین مداربسته تحت شبکه برایتون مدل 7832P3

سطوح روشنایی با واحد لوکس اندازه گیری می شوند، هر چه این عدد برای دوربین مداربسته پایین تر باشد نور کمتری برای بازسازی تصویر احتیاج دارد . دوربین های مجهز به مادون قرمز در تاریکی مطلق می توانند تصاویر شفافی از محیط ارائه کنند. برخی از سازندگان دوربین مداربسته از جمله داهوا , مکسرون , تیاندی , هایک ویژن و . اقدام به ارائه تکنولوژی جدید جهت دید در شب بصورت رنگی نموده اند .دوربین های مداربسته ی که از این تکنولوژی بهره می برند را اصطلاحا استارلایت می نامند.

  • با توجه به تفاوت بین کسب و کار ها، تهدیدات و خطرات امنیتی مختلفی برای هر یک وجود دارد.
  • بودجه ای که به سیستم نظارتی و امنیتی اختصاص می‌دهید، فاکتور مهمی برای خرید محسوب می شود و تأثیر زیادی در انتخاب نوع محصول دارد.
  • دوربین C-mount کمی پیشرفته تر از دو نوع دیگر است و دارای یک لنز قابل جدا شدن است که به کاربران خود اجاز می دهد آن را مطابق با نیاز خود تغییر دهند.
  • همانطور که از نامش برمی آید، دوربین های مداربسته HD کیفیت تصویر عالی را همراه با طیف گسترده ای از ویژگی ها ارائه می دهند که می تواند متناسب با نیازهای خاص شما باشد.

1- مجله خبری دوربین مداربسته زنون نظارتی به گونه ای طراحی شده است که میتواند در حالت “بدون وقفه” کار کند، این امر باعث عملکرد بهتر در پردازش اطلاعات می شود. ۱-در این شبکه کل سیستم غیر متمرکز است در واقع یک نفر نمی تواند تنظیمات قابلیت دسترسی کل شبکه را تعیین کند. داهوا برای اولین بار موفق به تولید دی وی ار ، با تعداد کانال 32 فول D1 در جهان گردید. یک UPS 600VA با باتری 7 آمپر/ساعت حدود 40 دقیقه میتواند سیستم مداربسته شما را روشن نگه دارد. باتری 9آمپر/ساعت همین زمان را به حدود 1 ساعت می رساند و با دو باتری 7 آمپر/ساعت شما حدود 1 ساعت و چهل دقیقه سیستم را به صورت فعال تغذیه خواهید کرد. در آخر، تکنولوژی DNR ، تمایز میان حرکت درست و نویز تصویر را برای شما آسان تر کرده و به DVR این امکان را می دهد که در تشخیص حرکت-مخصوصا در شرایط نور کم ، موثر تر عمل کند.

دوربین مدار بسته لامپی کوپر مدل Wifi Bulb HD Cooper

لنزهای زوم یا موتوردار همان طور که از نام آن پیداست مجهز به موتور هستند. این به شما امکان می دهد فاصله کانونی لنز را از طریق نرم افزار موبایل خود تنظیم کنید. محدوده تنظیم لنزی های موتوردار معمولا بسیار بزرگتر از لنزهای متغیر است. دوربین های مداربسته با لنزهای موتوردار به شما اجازه می دهد تا دوربینی را نصب کنید که امکان نظارت با جزئیات از راه دور را دارد. دوربین های مداربسته در محل کسب کار می تواند به عنوان یک عامل بازدارنده جرم مورد استفاده قرار گیرد و بانک ها، موزه ها، فروشگاه ها، رستوران ها و دیگر مشاغل از این نوع دوربین ها در محل کسب و کار خود استفاده می کنند. دوربین های پرستار نیز در محل کسب و کار پرکاربردند و از این دوربین ها برای نظارت بر کارکنان استفاده می کنند و این امر زمانی به کار می آید که یک کسب و کار به صورت شبانه روزی کار می کند و نیاز به نظارت دارد.

http://computermagazine.ir

یکی از قابلیت هایی که قیمت دوربین مداربسته بسیار افزایش می دهد سیم کارت خوربودن دوربین می باشد . این قابلیت چون کار را برای شما آسان می کند و دیگر نیازی به وای فای برای انتقال تصویر ندارید قیمت را افزایش میدهد. همچنین دوربین هایی که بیسیم هستند نیز نسب به دوربین های باسیم دارای قیمت نسبتا بالایی هستند که دوربین های مداربسته وای فای از قابلیت های بیشتری هم برخوردار هستند.

دوربین مداربسته هایلوک THC-T140-M

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار