خرید، قیمت و مشخصات انواع دوربین های مداربسته️ AHD، IP و وای فای️ پک آماده نصب | xenoncctv

زوم اپتیکال در این دوربین‌ها، به این معنی است که می‌توانید تمرکز بیشتری داشته باشید. برای محافظت از دوربین در محیط‌های سرد می‌توان محفظه مقاوم دوربین را اضافه کرد. لنزهای ویژه‌ای را می‌توان به دوربین متصل کرد، تا برد آن را به بیش از 40 فوت افزایش دهد. دوربین‌های C-Mount معمولاً حجیم هستند، مانند دوربین‌های گلوله، که به‌عنوان یک بازدارنده بصری برای فعالیت‌های مجرمانه عمل می‌کنند. مجهز به لنزهای جداشدنی است، که می‌توان آنها را برای نظارت بر فواصل مختلف تعویض کرد. بهترین استفاده از این نوع دوربین برای افرادی است که، می‌خواهند مسافت‌های کوتاه تا متوسط را بدون در نظر گرفتن شرایط نور کم طی کنند.

http://computermagazine.irاز این نوع دوربین ها معمولا در فضاهای دارای نورکافی بهره می گیرند به دلیل آن که دارای دید در شب نیستند. دوربین های دام به صورت معمول برای فضای داخلی یا مسقف مورد استفاده قرار می گیرد. بودجه ای که به سیستم نظارتی و امنیتی اختصاص می‌دهید، فاکتور مهمی برای خرید محسوب می شود و تأثیر زیادی در انتخاب نوع محصول دارد. به هر حال، عمدتاً تعیین نیازها و موارد استفاده به شما در انتخاب نوع دوربین امنیتی مورد نظرتان کمک می‌کند. نوع دیگری از کابل کواکسیال، RG6 است که عایقی ضخیم تر از RG59 دارد و برای انتقال پهنای باند بالاتر مانند اینترنت مناسب تر است.

  • این دوربین ها دارای شکل های مخروطی هستند که رویه آنها به شکل تفنگی می باشد.
  • این دوربین ها را می توان با استفاده از یک پوشش ضد آب کرد و در فضا های باز مورد استفاده قرار داد.
  • این دوربین به دلیل شکل مکعبی خود Cube نامیده می شود که برای کاربری های خانگی و تجاری بسیار مناسب است.

اکثرا این مجله خبری دوربین مداربسته زنون‌های برای بانک‌ها و مراکز مهم و مکان‌های بزرگی که مصرف کابل بالایی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد و کیفیت دوربین نسبتا یالاتری را نسبت به سایر دوربین‌های AHD و آنالوگ دارد. اگر شما نیاز به تصویرهای با کیفیت بالای 5 مگاپیکسل دارید و وضوح تصویر با فاصله زیاد نیاز دارید می‌بایست از این نوع دوربین مداربسته استفاده کنید. دوربین مداربسته آنالوگ نسل اولیه دوربین‌های نظارتی هستند که مورد استفاده قرار می‌گرفتند. دوربین های مداربسته یکی از انواع سیستم های امنیتی- حفاظتی قدرتمند بوده که از آن به منظور جلوگیری از سرقت و سایر جرائم در اماکن مختلف استفاده می گردد.

امکان اتصال دوربین های آنالوگ و دیجیتال به یک دستگاه ضبط تصویر وجود دارد؟

نمایندگی رسمی هایک ویژن تهران با ارائه محصولات اوریجینال برند هایک ویژن در خدمت مشتریان گرامی در سراسر ایران است. گروه ما با تمام مشکلات در زمینه کیفیت و رقابت قیمتی با رقیب های معتبر توانسته جوابگوی نیازهای مشتریان محترم باشد. جنس بدنه بیرونی دوربین برای محافظت از دوربین در محیط های مختلف بسیار کارآمد است.

کاربرد انواع دوربین مداربسته

دوربین مداربسته پلاک خوان از انواع دوربین مداربسته است که در کنترل ترافیک، هوشمندسازی پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. در معرفی انواع دوربین های مدار بسته، یکی دیگر از آن ها مدل تحت شبکه یا IP است. این دوربین‌ها فیلم‌ها را به صورت زنده و اینترنتی برای مالک به اشتراک می‌گذارند. تصاویر ارسالی در هر نقطه از جهان که دسترسی به اینترنت داشته باشید برای شما ارسال می شود. همچنین میتوانید فیلم ها را بر روی نرم‌افزار ذخیره کنید و بعدا آن ها را بررسی نمایید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار