خرید، قیمت و مشخصات انواع دوربین های مداربسته️ AHD، IP و وای فای️ پک آماده نصب | xenoncctv

بنابراین این مجله خبری دوربین مداربسته زنون فوق العاده در حوزه های تجاری و فروشگاهی که باید نظارت شبانه روزی در محیط آن ها انجام شود کاربرد دارد. معمولاً برای اتصال مستقیم تصویر دوربین مداربسته به دستگاه ضبط از کابل کواکسیال RG59 استفاده می شود اگر چه برقراری این ارتباط با کابل های مختلف بر حسب نیاز امکان پذیر است. دوربین مداربسته تحت شبکه یا دوربین مداربسته IP، انتخاب مناسبی برای صاحبان مشاغلی است که اغلب از مکان ضبط دور هستند و در حال حرکت هستند. بنابراین این انتخاب ایده آل برای کسانی است که نیاز به ضبط بسیار مطمئن در تاریکی کامل دارند.

  • برای مثال اگر در یک محله خطرناک زندگی می‌کنید ممکن است به دوربین پیشرفته‌تری نیاز داشته باشید، نسبت به اینکه هدفتان فقط کنترل رفت و آمد و روابط فرزندان باشد.
  • دوربین های مداربسته دام آنها می توانند آنالوگ یا تحت شبکه، ثابت یا متحرک باشند.
  • سرقت، خسارت های مالی و پرونده های ناعادلانه، همگی می‌توانند میلیون ها یا میلیاردها تومان هزینه به بار آورند و باعث اختلافات عمده ای شوند.
  • Poe برق را در بستر شبکه می فرستد و از کابل برق جداگانه فاکتور می گیرد.
  • دوربین‌های با کیفیت بالا برای استفاده در محیط‌هایی که دزدی در آن ه‍ا زیاد است، کاربردی هستند.
از آنجا که در روز نور کافی برای ضبط وجود دارد برای صرفه جویی در انرژی، ال ای دی های مادون قرمز دوربین خاموش هستند با کم شدن نور از سطح استاندارد سنسور نور دوربین، دستور روشن شدن ال ای دی های مادون قرمز دوربین را میدهد. دوربین‌های با کیفیت بالا برای استفاده در محیط‌هایی که دزدی در آن ه‍ا زیاد است، کاربردی هستند. استفاده آن ها در کارهایی مانند بانک‌ و موسسات جواهر فروشی بسیار مفید است.

http://computermagazine.irتوانایی شمارش دقیق تعداد بازدیدکنندگان و مشتریان می تواند یک مزیت بزرگ برای سازمان های تجاری بوده و موجب بهبود خدمات، ایمنی و حتی فروش می شود. Hikvision با استفاده از دوربین‌های مدار بسته دوگانه با دید استریو سه‌بعدی و الگوریتم‌های یادگیری عمیق، اعلان‌های بصری و آلارم‌های به موقع را هنگامی که تعداد افراد در یک منطقه مشخص به آستانه از پیش تعیین شده می‌رسد، ارائه می‌کند. راه حل های کنترل جریان هایک ویژن با قابلیت شمارش افراد در صف ها و شلوغی ها، کاربران را قادر می سازد تا به عنوان مثال با افزایش پرسنل در زمان اوج مصرف یا سایر اقداماتی که کارایی و کیفیت خدمات را بهبود می بخشد، پاسخ دهند. کاربران همچنین دید واضحی از تعداد افراد وارد و خروج از یک مکان برای بهبود امنیت و ایمنی دارند. قابلیت دید در شب دوربین مدار بسته تنوع این محصول را بیشتر کرده است. یک فاکتوری که بتوانید دوربین مداربسته را تقسیم بندی کنید همین قابلیت است.

دوربین های مدار بسته صنعتی یا BOX

یکی از دوربین های پلاک خوان محبوب در بازار دوربین پلاک خوان مدل AT است. فروشگاه دوربین استور عرضه کننده انواع دوربین مداربسته ، دستگاه DVR ، انواع سیستم های حفاظتی و نظارتی اماکن ، ادارات و منازل می باشد . یکی از ویژگی‌هایی که دوربین تحت شبکه را متمایز می‌کند، استفاده از قابلیت PoE است.

به علت نصب در محیط های بیرونی و قرار گرفتن در معرض گردوغبار و باران دارای مقاومت بدنه بیشتری است. براساس انواع مختلفی که در دوربین بولت وجود دارد میزان مقاومت آنها در برابر رطوبت و گردوغبار متفاوت خواهد بود. وجود پایه در این نوع دوربین نقطه ضعفی در مقابل دزدیده شدن آن است که برای پیشگیری بهتر است در ارتفاع و دور از دسترس نصب شود. دوربین با لنز ثابت قابلیت تنظیم میدان دید را ندارند و فاصله کانونی آنها ثبات است. به عنوان مثال دوربین با لنز 2.8mm زاویه دیدی حدود 90 درجه را ارائه می دهد و نمی تواند زاویه دید 60 یا 180 را ارائه دهد.

انواع دوربین مدار بسته از نظر شکل ظاهری

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار