حجم معاملات و بررسی کامل صرافی کوکوین ایران بیت

رمز ارز مورد نظر برای برداشت را انتخاب کنیدپس از انجام مراحل بالا برای شما صفحه ای همانند شکل زیر باز می شود. در فیلد اول شما باید آدرس جایی که می خواهید ارز را پس از برداشت به آن انتقال دهید وارد کنید. روی گزینه Withdraw کلیک کنیددر صفحه باز شده رمز ارز مورد نظر برای برداشت را انتخاب کنید. برای مثال ما در اینجا ارز دیجیتال بیت کوین را انتخاب نمودیم. رمز ارزهایی که در این صرافی پشتیبانی می شوند را مشاهده نمایید3.در این قسمت ارز مورد نظر خود را برای واریز انتخاب کنید.

مراحل برداشت ارز دیجیتال از طریق اپلیکیشن صرافی Kucoin

خدمات صرافی در 24 ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته در اختیار کاربران قرار دارد. وارد شوید و از طریق این سایت، مراحل و روند مربوط به ثبت نام خود را انجام دهید. در این بخش می توانید مهم‌ترین اخبار سایت را مشاهده نمایید.

  • پس از آن، باید کدی شش‌رقمی (فقط عدد) را به‌عنوان Trading Password انتخاب کنید.
  • اگر موقع برداشت هر کدام از رمزهای امنیتی را بیشتر از 3 بار اشتباه وارد کنید حسابتون بصورت موقت مسدود میشه.
  • می باشد، زیرا که هزینه های مرتبط به بودجه می تواند منفی یا مثبت باشد.

لیو در تاریخ ۳ اکتبر اعلام کرد که مدیران KuCoin موفق شده اند مظنونان هک را با وجود مدارک قابل اثبات پیدا کنند. معرفی ویژگی‌های صرافی کوکوین – کوکوین، صرافي كوكوين، صرافی کوکوین، صرافی کوکوین چیست؟ صرافی کوکوین برای کدام کشور است؟ در ادامه این مقاله بخوانید. مزایای صرافی kucoin میشه به این مورد اشاره کرد که شما به راحتی میتونید با پول کشورهای مختلف و کارت های اعتباری معتبر (چه credit cart و چه debit Cart) خرید رمزارزهاتون رو انجام بدید.

گرچه فعالیت بدون تایید هویت در صرافی کوکوین امکان پذیر است، ولی این احتمال را باید در نظر گرفت که ممکن است به ریسک از دست دادن دارایی منجر شود. کاربران ساکن ایران می توانند بدون انجام مراحل تایید هویت به معامله بپردازند ولی از سقف میزان برداشت باید پیروی کنند که جدول آن در زیر آمده است. کاربرانی که تایید هویت شوند از امکانات بیشتری جهت فعالیت استفاده کنند. در صفحه Sign Up، افراد می توانند هم با شماره تلفن و هم ایمیل، ثبت نام خود را انجام دهند.

حجم معاملات و بررسی کامل صرافی کوکوین ایران بیت

تیم کوکوین رمز ارزهای جدیدی را به پلتفرم خود اضافه می کند. مسئولان این مجموعه مدعی هستند که تعداد نامحدودی از جفت های معاملاتی را پشتیبانی می کنند که این امر خود یک هدف بلند پروازانه محسوب می شود. این شرکت یکی از معدود مجموعه های پیشتاز در انجام جفت معاملات است و حتی رمز ارزهایی که سایر صرافان پوشش نمی دهند را نیز ارائه می کند. خرید عرضه اولیه در صرافی کوکوین در سال های اخیر بسیار رایج شده است. ارز های دیجیتال رمز ارز هایی هستند که در سراسر دنیا از آن ها استفاده می شود.

اطلاعیه صرافی‌های ایرانی در خصوص برداشت‌های ریالی در ایام نوروز

با کلیک بر روی گزینه “set” روبه‌روی عبارت ” Trading Password” وارد صفحه‌ای مانند تصویر بالا خواهید شد. پس از آن داخل نرم‌افزار موبایلی، کدی به شما نمایش داده می‌شود، کد را داخل باکس “2-FA Code” وارد کرده و بر روی گزینه آبی‌رنگ “Activate” کلیک کنید. کد را در باکس مشخص شده وارد کرده و بر روی گزینه سبزرنگ “Next” کلیک کنید.

دقت نمایید که انتقال از حساب تریدینگ Trading Account به حساب اصلی Main Account باشد. مقدار مورد نظر خود را وارد کرده و بر روی گزینه Confirm کلیک کنید. ترید یا نحوه خرید و فروش در صرافی کوکویندر اینجا صفحه ای همانند شکل زیر برای شما باز می شود که در ادامه هر قسمت را شماره گذاری کرده و به شرح هر یک خواهیم پرداخت. برای ترید در صرافی کوکوین کافیست تا دارایی خود را از حساب اصلی Main Account به حساب تریدینگ Trading Account انتقال دهید. برای این کار می توانید مراحل زیر را گام به گام انجام دهید.

در این مطلب، سعی کردیم از جنبه‌های مختلف، صرافی کوکوین را مورد بررسی قرار دهیم و مزایا و معایب کار با آن را بیان کنیم. نحوه ثبت‌ نام در صرافی KuCoin بدون نیاز به احراز هویت به شما عزیزان نشان داده شد. همچنین گفته شد که برای افزایش امنیت حساب، از ویژگی امنیتی Google Authenticator استفاده کنید. استفاده از خدمات این صرافی، به افرادی که تجربه زیادی در زمینه ارزهای دیجیتال ندارند هم توصیه می‌شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار