تبلیغات گوگل یا گوگل ادز چیست؟

به طور منظم محتوای جدیدی منتشر می کنند. گوگل ادسنس موتور هوشمندی دارد که میتوانند بر اساس محتوای وبسایتتان، تبلیغات مرتبط و تخصصی را به شما پیشنهاد دهند (که البته با وجود موتورهای جستجوی گوگل، این هوشمندی کاملاً عادی است). تبلیغات در گوگل با استفاده از این پکیج مناسب افرادی است آگاهی کافی از قوانین تبلیغ در گوگل دارند و میتوانند کمپین تبلیغاتی خود را کنترل کنند. این اکانتها قابلیت شارژ مجدد بطور نامحدود دارند و هر زمان بخواهید در کمتر از یکساعت اداری اکانت شما را شارژ خواهیم کرد. این Extension روی موبایل و تبلت قابلیت کلیک دارد که روی Call در دستگاه کاربر میآید، مثلاً شماره موبایل یا شماره دفتر می تواند قرار بگیرد و اگر روی Desktop فعالش باشد فقط به عنوان یک متن میآید و قابلیت کلیک و تماس متأسفانه داخل ایران برای آن مقدور نیست. ممکن است شما در نتایج جستجو جایگاه خوبی نداشته باشید اما اگر به وبسایت و قابلیت تجاری خود اطمینان دارید میتوانید با قدری هزینه در اولین صفحه نتایج جستجو حتی اولین وبسایتی باشید که کاربر با آن مواجه میشود. البته اگر شما از سئو استفاده کنید و در ادامه از گوگل ادز نیز استفاده کنید، تقریبا همواره یک گام از همه رقبا جلوتر خواهید بود.

آژانس تبليغات اينترنتی ثمین، اولین مرکز تخصصی آموزش، مشاوره واجرای تبلیغات در گوگل می باشد که فعالیت خود را از سال 89 آغاز نموده است . ثمین با ارائه پکیج های متنوع تبلیغ در گوگل ادوردز سعی دارد تا بهترین خدمات را با کمترین هزینه ممکن برای مشتریان خود فراهم آورد. اگر کنجکاو هستید تا بدانید که رقبای شما تا چه حد از سرویس تبلیغات در گوگل استفاده میکنند، کافی است کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را در سایت گوگل جستجو کنید. سرنخ فروش برای مشتریان از طریق تبلیغات در گوگل. تبلیغات آفلاین به تبلیغاتی گفته میشود که از طریق چاپ بروشور، کاتالوگ و … افراک همچنین، خدمات و مشاوره تخصصی در زمینه انواع تبلیغات آنلاین از جمله گوگل ارائه می دهد.

البته در ادامه کار، میتوانیم کشورهای دیگری که تبلیغ ما در آنها نمایش داده شده است را ببندیم. به همین دلیل است که به شما توصیه میکنیم برای انجام این کار، خصوصاً برای اولین بار از افراد متخصص استفاده کنید. قبل از انجام این کار، بهتر است انواع مختلف واحدهای تبلیغاتی را بشناسید. بهطوریکه دیجیتال مارکتر فقط با پرداخت هزینه انواع تبلیغات گوگل میتواند آگهی بهینه و جذابی را ارائه کند. به عبارت دیگر وقتی کاربر بر روی لینک کلیک می کند و وارد وب سایت شما می شود، از اکانت شما هزینه کسر می گردد. در صفحه ای که برایتان باز می شود باید use exiting را بزنید تا شماره ای که قبلا وارد کردید برایتان باز شود.

البته یکسری استثنا نیز وجود دارد و آن این است که فرد پیشنهاد دهنده پایین ترین پیشنهاد و یا تنها پیشنهاد موجود بر اساس یک کلمه کلیدی را ارائه کرده باشد در این صورت لازم است تا فرد تبلیغات در سیستم گوگل ادز حداکثر قیمتی که مشخص کرده را به ازای هر کلیک بر روی تبلیغاتش پرداخت خدمات گوگل ادز نماید. به ان ترتیب هزینه گوگل اد برای همه سایت ها در همه شرایط کسان نیست و بر اساس تعداد ورودی های سایت تان سنجیده میشود. تجربیات خود را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید. در صورتی که قادر به استفاده از روشهای گفته شده نیستید، میتوانید از طریق لینک زیر، پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز را به ما بسپارید. برای مشاهده تعرفه های تبلیغ در گوگل می توانید این صفحه را مشاهده کنید. ایجاد و مدیریت کمپین به عهده مشتری می باشد. در صورتیکه اطلاعات کافی برای این مورد ندارید پیشنهاد می شود از سرویس اکانت مدیریت شده ادوردز و با سرویس مدیریت اکانت گوگل ادوردز استفاده نمایید. اعتقاد و سرلوحه سازندگان این سایت صداقت و شفافیت می باشد و کارهای خود را بر پایه اعتماد و صداقت بین مشتریان و کاربران انجام می دهد.

در صورتی که تمایل به دریافت خدمات سئو سایت دارید به این لینک مراجعه کنید. بارگذاری محتوای تبلیغاتی (Uploaded images ads): شما میتوانید تصاویر خودتان را در قالب PNG یا JPG طراحی و سپس در گوگل ادز بارگزاری کنید. شاید بارها پیشآمده باشد بر اساس نیاز، بهطور مثال وقتی که در یکسری از کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل نیستیم و میخواهیم کمپینی را خودمان شروع کنیم یا اینکه از یک شرکت و یا یک دوستی که متخصص Google ads است میخواهیم که این کار را برای ما انجام بدهد. Google Adwords یا Google Ads یکی از پربازدهترین روشهای تبلیغات آنلاین بوده که امکان هدفگیری دقیق مخاطبان، تجزیهوتحلیل آمار بازدید سایت و افزایش نرخ بازگشت سرمایه (ROI) را فراهم میکند. توجه داشته باشید که پس از تمام شدن مراحل ساخت اکانت دیگر نمیتوانید زمان محلی خود را تغییر دهید، ولی امکان تغییر نحوه پرداخت فراهم خواهد بود. هدفمند بودن، انعطاف پذیری بودجه، تحلیل نتایج، کنترل پنل و پشتیبانی که ارائه می دهید، تنها برخی مزایای تبلیغات در گوگل می باشد. کار دیگری که می توانید برای بهبود پتانسیل درآمد خود انجام دهید، این است که واحدهای تبلیغاتی، مکان ها، رنگ ها و اندازه های مختلف لینک و باکس را آزمایش کنید.

سپس بررسی کنید که آیا از آن رسانه برای جستجوی کالا و یا خدمت ارائه شده توسط کمپانی شما استفاده میکنند یا نه! حتما از او بپرسید که آیا با سایر کمپینهای تبلیغاتی گوگل ادز آشنایی دارد یا نه؟ یک از امکانات جذاب گوگل ادز امکان تعریف کمپین های مختلف برای سایت شماست. پکیج های ثمین شامل خدمات متفاوتی از قبلیل امکان خرید اکانت مدیریت شده گوگل ادوردز، امکان خرید اکانت گوگل ادوردز، شارژ اکانت گوگل ادوردز و مدیریت اکانت گوگل ادوردز است که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هر کدام می توانید صفجه آن ها را مطالعه کنید و یا اینکه با متخصصان تبلیغات در گوگل ثمین ادوردز تماس بگیرید. ۶-آیا امکان تعویض کلمه کلیدی تبلیغات گوگل وجود دارد؟ با این وجود نمیتوان برای تمامی تبلیغات کلیکی یک نسخه پیچید! یک شرکت Google Partner به بهترین شکل میتواند در این بخش شما را یاری دهد؛ زیرا با تمامی جزئیات گوگل ادز و خدمات جدید گوگل آشناست و مدام تحت آموزش است.

اگر شما هم میخواهید از مزایای تبلیغات کلیکی در این موتور جستجوی عظیم بهره ببرید، در این مقاله همراه ما باشید تا نحوه پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز را به شما عزیزان آموزش دهیم. استخدام در سراسر ایران، دریافت آگهیهای استخدام جدید، اطلاع از آخرین وضعیت استخدامی و بازار کار در سایت کاریابی جاب ویژن. فضاهای تبلیغاتی خود را در دسترس قرار می دهید: شما با چسباندن کد تبلیغاتی در سایت خود، فضاهای تبلیغاتی خود را در دسترس قرار می دهید و انتخاب می کنید که کجا می خواهید تبلیغات نمایش داده شوند. گوگل ادز یک سیستم تبلیغاتی است که توسط شرکت گوگل راه اندازی شده است که از این طریق می توانید محصولات و خدمات خودتان را در معرض دید کاربران خود قرار دهید. این استراتژی راه فوق العاده ای برای یادآوری خدمات و محصولات خود به کاربرانی است که دنبال محتوای مشابه در جای دیگری در اینترنت هستند. در مقابل، تبلیغات آنلاین به تبلیغاتی گفته میشوند که از فضای اینترنت برای انتشارشان استفاده میشود.

• میتوانید از همین لحظه یک صفحه در شبکههای اجتماعی بسازید ولی جذب مخاطب واقعی و مشتری کمی زمانبر است و باید تا زمان رسیدن به نتیجه به کار خود ادامه دهید. برخی مواقع محصول شما به اندازهای جدید است که کاربران از وجود آن اطلاعی نداشته و در نتیجه به سراغش نیز نمیروند! قوانین از قبل در اینگونه برنامهها مشخص شدهاند و شما باید این دستورالعملها و قوانین را شناخته و از آنها پیروی کنید. با استفاده از تبلیغات در گوگل می توانید به سرعت ترافیک ورودی سایت خودتان را بالا ببرید. می باشد. برای بررسی دقیق هر سایت، باید هروز کلمه های کلیدی مرتبط را اضافه و کلماتی که مناسب نیست را از لیست حذف کنید تا هزینه به درستی مصرف شود. برای مدیریت هزینه های تبلیغ در گوگل می شود به راحتی با بودجه بندی روزانه و کنترل کاملی بر مصرف اکانت داشت تا بودجه شما در بازه زمانی مورد نظرتان هزینه شود. ثمین ادوردز سرویس ویژه خود را تحت عنوان اکانت مدیریت شده گوگل ادوردز ارائه میکند. اما باید توجه داشته باشید که گوگل ادز برای وب سایت هایی که به صورت اصولی بهینه سازی شده اند می تواند گزینه ای مناسب به شمار رود و بهتر است علاوه بر آموزش گوگل ادز، بهینه سازی بهتری برای وب سایت خود انجام دهید.

تبلیغات در گوگل علاوه بر نمایش در موتور جستجو در تعداد زیادی از وبسایتهای جهان نیز بارگذاری میشوند. اول از همه اینکه تبلیغات گوگل ادز ، به صورت هدفمند به کاربرانی نمایش داده می شود که به دنبال شما و خدماتتان هستند و آن را در گوگل جستجو می کنند ؛ بنابراین می توان نرخ تبدیل (Conversion Rate) بالایی را از این نوع تبلیغ انتظار داشت. کاهش هزینه تبلیغات گوگل نیازمند مدیریت صحیح و مداوم کمپین تبلیغاتی، انتخاب هوشمندانه و دقیق کلمات کلیدی، نگارش متن تبلیغات جذاب و متفاوت از رقبا و بهینه سازی تبلیغات می باشد. برای به حداکثر رساندن تأثیر کمپین های تبلیغاتی گوگل خود ، باید بدانید چه اقداماتی انجام می شود و از کجا می توان پیشرفت هایی را انجام داد ادوردز 20 آگهی شما رو کاملا بهینه سازی میکند و در کشورهایی که مد نظر هست آگهی شما فعال میشود ، مدیریت نرخ کلیک و به حد اکثر رساندن ورودی ادز گوگل و همچنین گزارش کامل از نمایش و ورودی های اگهی شما از جمله خدمات ما میباشد. ولی اگر بگوییم میتوان این کار را با شمارههای ایران انجام داد چه؟

در اکانتهای مدیریت شده تبلیغات در گوگل، صفر تا صد راه اندازی کمپین های تبلیغاتی شامل: بررسی رقبای، پیشنهاد کلیدواژه های مرتبط با امتیاز کیفی بالا، نوشتن متن تبلیغات، استفاده از افزونه موثر جهت دریافت کلیک های بیشتر، جلوگیری از Invalid click، اتصال حساب ادوردز به گوگل آنالیتیکس، راه اندازی Conversion Tracking و ریمارکتینگ توسط کارشناسان متخصص و با تجربه ثمین انجام می شود. مدیریت تبلیغات در پلن های زیر به عهده مشتری می باشد. ثمین ادوردز اقدام به ارائه کدهای تخفیف تبلیغ در گوگل یا کدهای تبلیغ در گوگل رایگان می کند .این کد ها به صورت پروموشن به صورت مناسبتی به مشتریان ثمین ارائه می شوند. هزینه تبلیغات در گوگل یا گوگل ادروردز به صورت کلیکی محاسبه می گردد و هر دفعه که کاربری برروی لینک شما کلیک کرد، گوگل از هزینه ای که برای آن پرداخت کرده اید، کسر می کند.

بنابراین شما میتوانید با داشتن یکی از انواع این کارتها چه در حالت فیزیکی، چه مجازی و چه هدیه، هزینه تبلیغات آنلاینتان را پرداخت نمایید. در صورت نداشتن این دو عامل بدون علاقه کافی بودجه بازاریابی شما به هدر می رود. بازاریابی به عنوان راهی برای پیشرفت کسب و کارها تلقی می شود. پایین بودن هزینههای تبلیغ در گوگل ادز به نسبت روشهای بازاریابی آفلاین. در این صورت، مطمئنتر خواهیم بود که تبلیغ اپلیکیشن ما به کاربران ایرانی نمایش داده میشود. بنابراین تا حدود زیادی میتوانیم مطمئن شویم که تبلیغ به صورت هدفمند و به کاربران مناسب نمایش داده میشود.

این بدان معنی است که وقتی افراد چیزی را در گوگل سرچ میکنند، درصورتیکه تبلیغات شما با موضوع موردنظر آنها مرتبط باشد، برای آنها نمایش داده خواهد شد. اما چه چیزی باعث شده است که تبلیغ در گوگل ادز بهتر از سایر روشهای بازاریابی باشد؟ چرا تبلیغ در گوگل ادز؟ به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تبلیغات در گوگل یکی از اقداماتی است که برای صاحبان کسب و کار ضرورت بسیار زیادی دارد. در اکانتهای اختصاصی تبلیغات در گوگل، می توانید اقدام به ساخت و مدیریت کمپین های تبلیغاتی خود کنید. با دسترسی به پنل اختصاصی گوگل می توانید با دقت عالی جزییات مصرف اکانت رو ببینید و بررسی کنید که شارژ اکانت چگونه مصرف شده و سپس با دیدی باز می توانید برای بهبود مدیریت اکانت تصمیم بگیرید. برای آنکه بتوانیم در سیستم گوگل ادوردز تبلیغات هدفمند و مناسب، با بازدهی عالی داشته باشیم لازم است تا طرز کار با سیستم گوگل ادوردز را به صورت اصولی و صحیح یاد بگیریم و بعد از آن که کار کردن با سیستم گوگل ادوردز را به صورت صحیح آموختیم نیاز است تا یک حساب گوگل ادوردز ساخته و سپس با استفاده از دانش خودمان و هم چنین خدماتی که در سیستم گوگل ادوردز جهت شارژ حساب وجود دارد به تبلیغات کالا و یا خدمات مورد نظرمان بپردازیم.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار