بهترین گوشی سامسونگ؛ مناسبترین گوشی از این برند برای شما کدام است؟

این گوشی از بدنهی مستحکم، باتری قابل تعویض، نمایشگر اولد و ویژگیهای سختافزاری خیلی خوبی بهره میبرد. در پشت این گوشی یک دوربین سه لنزه وجود دارد که از قابلیت نرمال، تله فوتو و عکس های فوق العاده گسترده پشتیبانی می کند. گوشی های سامسونگ به افرادی که نیاز به عکاسی و فیلمبرداری دارند (مانند افراد فعال در صفحات مجازی)، کمک می کند تا تصاویر با کیفیتی را ثبت کنند. تصاویر در نور کم در دوربین اولتراواید، بسیار دور از حد انتظار است. در حالی که رنگ ها شاید کمی پایین تر از حد معمول هستند اما وضوح نسبتاً بالا صفحه نمایش تا حدی مشکلات گوشی شیائومی ردمی را حل کرده است. به عنوان جمع بندی در این بخش باید گفت که گلوگاه گرمایی همچنان در گوشی میانرده سامسونگ گلکسی اس 21 اف ای وجود دارد و شاید در هنگام بازی کردن با نرخ فریم بالا و حداکثر تنظیمات، گرمای ایجاد شده در عملکرد نهایی دستگاه موثر باشد.

اگر به دنبال عملکرد خوب گوشی با عمر باتری خوب هستید، Note 8 Pro ارزش خرید را دارد، اما از می 2020، گزینه های بسیار دیگری در بازار وجود دارد که که بد نیست آنها را هم بررسی کنید. عمر باتری کاملا راضی کننده است؛ در بخش سختافزاری عملکرد خوبی از خودش نشان میدهد؛ کیفیت صفحه هم رضایت کاربر را به همراه میآورد و دوربینها هم در شرایط نوری مختلف خوب عمل میکنند. و به دلیل صفحه بزرگ و چیست خوب کاملا برای بازی مناسب است. باتری ردمی نوت 8 پرو 5000 میلی آمپر ساعت است که نسبتا خوب است.

این سنسور سرعت خوبی دارد و سریع قفل گوشی را باز میکند.

لازم به ذکر است که در دوره ی پیشرفت فعالیت عموم مردم در حوزه عکاسی و فعالیت در شبکه های اجتماعی این نیاز را به به وجود آورده است که اکثریت مخاطبین به دنبال بالاترین کیفیت دوربین با بودجه محدود باشند که شیائومی با عرضه کردن گوشی هایی که کیفیت دوربین بالایی دارند توانسته با رقیبان خود هم فونر موبایل سرعت پیش رود. اگر سلفی زیاد میگیرید و بودجه کمی دارید، این گوشی برای شما بسیار ایده آل است. برای آن دسته از کاربرانی که میخواهند ظاهر گوشی شیائومی ۱۲ ایکس را کمی تغییر دهند، اپلیکیشن Theme در نظر گرفته شده است که در آن میتوان تعداد زیادی والپیپر، آیکون، رینگتون و … و بر روی نمایشگر مقاومت آن را دوچندان کردهاست.

لوازم جانبی گوشی

فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل ، یکی از بزرگ ترین فروشگاه های تخصصی موبایل و لوازم جانبی موبایل در ایران است که با عرضه انواع گوشی آیفون ، گوشی سامسونگ ، گوشی نوکیا ، گوشی شیائومی ، آنر ، آلکاتل و برندهای جدید گوشی موبایل توانسته است ، جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد. شما می توانید خرید گوشی آیفون را در هاکان موبایل با مناسب ترین قیمت تجربه کنید. در این بررسی می خواهیم به صورت روزانه قیمت گوشی در بازار را مرور کنیم. این تراشه یک ارتقای کم نسبت به ردمی نوت 7 با تراشه اسنپدراگون 660 دارد که آن را بررسی می کنیم. گلکسی A03 نسخه اصلی 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی را ارائه می دهد. از 1899 یوان برای نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 2099 یوان برای نسخه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و نوع ذخیرهسازی 128 گیگابایت (حدود 29 دلار) شروع میشود.

یکی از این میان رده های محبوب گوشی ردمی 8 پرو است. معمولا مردم هنگام خرید گوشی اولین گزینه هایی که به آن فکر میکنند محصولات میان رده است. در بررسی شیائومی نوت 8 پرو، پردازنده ارزان و قوی آن جلب توجه میکند. در ادامه با هدهد آی تی همراه باشید تا مزایا و معایب گوشی شیائومی نوت 8 پرو را بشناسید. این گوشی هزینههای شما را افزایش نداده و چندین سال هم کارایی خوب خود را ادامه خواهد داد.

از ویژگی های این دسته از شارژرها باید گفت که از فندک ماشین اندکی بزرگتر بوده و با داشتن یک یا چند پورت خروجی USB می توان گوشی را به کابل usb وصل کرده و سر دیگر کابل را به پورت خروجی شارژر فندکی وصل کنید. با این حال، دقت رنگ ها در این حالت چندان عالی نیست و باید در نظر داشته باشید که اگر دمای رنگی را روی warm قرار دهید، تا حدودی دقت رنگ ها بهبود پیدا خواهد کرد. معایب گوشی شیائومی نوت 8 پرو به طور یقین باتری این گوشی هوشمند نیست!

بررسی گوشی شیائومی

این رسانههای اجتماعی همیشه تصاویر و ویدئوهایی را که به اشتراک میگذاریم فشرده میکنند. البته متأسفانه این موضوع محدود به بازار آمریکای شمالی بوده و سایر نقاط دنیا نسخه اگزینوس این گوشی را دریافت میکنند. همچنین بخش بزرگی از کاربران از گوشیهای ساخت این شرکت استفاده میکنند. از این سال به بعد این شرکت بخش عمده ای از فعالیت های خود را به طراحی و تولید انواع گوشی های هوشمند اختصاص داده و همانطور که مشخص است تا کنون با گذشت 10 سال از این اقدام به موفقیت های چشمگیری در این زمینه دست پیدا کرده و در کنار برندهای شناخته شده جهانی از آن یاد می کنند.

بررسی گوشی سامسونگ

در هر سری سعی شده است که از دوربین بهتر پردازنده بهتر باتری بهتر و طراحی و کیفیت ساخت بهتری استفاده شود. خرید گوشیهای هوشمند نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ یعنی شما میتوانید در هر جایی که هستید سفارش خود را ثبت کرده و آن را در اسرع وقت تحویل بگیرید. پردازنده گرافیکی آن Mali-G76 MC4 است و بازیها را با بهترین کیفیت اجرا میکند. عکسهای سلفی این گوشی بسیار عالی است و در تصاویر پرتره شناسایی لبهها به بهترین نحو اجرا میشود.

بررسی لوازم جانبی گوشی ظرفیت این باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است و دوام شارژ بالایی دارد. در نهایت، Mix Fold 2 از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که از شارژ سریع سیمی 67 واتی پشتیبانی می کند. گلکسی A02 از شارژ سریع پشتیبانی نمیکند و به منبع تغذیه کم مصرف ۷.۸ واتی مجهز شده است. این سنسور سرعت خوبی دارد و سریع قفل گوشی را باز میکند. شیائومی ردمی نوت 8 پرو دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است که یکی از بهترین ویژگی های این گوشی است، همچنین یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض، ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی نیز وجود دارد. این سنسور سرعت و دقت بالایی دارد و در زمان کمی چهره را شناسایی میکند. گوشیهای شیائومی در کشور چین بدون سرویسدهی گوگل طراحی میشوند و همین امر و استفاده نکردن از سرویسهای گوگل دلیل بر کاهش قیمت در زمان عرضه به بازار است و اگر وجود انواع مختلف زبانها گوشی برای شما بسیار بااهمیت است بهتر است بدانید گوشیهای شیائومی تنها از زبان انگلیسی و چینی پشتیبانی میکنند اما شما می توانید با خرید یک پک گلوبال که شامل تمام زبان های دنیا است به علاوه خرید سرویس دهی گوگل که در این پک موجود است از تمام خدمات گوگل بهره مند شوید و ممکن است با اضافه شدن پک گلوبال قیمت گوشی افزایش یابد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار