بهترین کتاب‌ها برای کودک 2 تا 4 ساله: چه کتابی برای کودک بخرید؟

و آنها در طول مدتی که پرنده هستند میفهمند که رفتارهای آدم ها میتواند چقدر آزاردهنده باشد. رولد دال با نوشتار طنزآلود و گیرایش این داستان را به زیبایی هرچه تمام تر تعریف میکند. “ماتیلدا” داستان دخترکوچولویی به همین نام است که بسیار باهوش و زرنگ است، اما برخلاف خودش خانواده ای بسیار بی توجه و نامهربان دارد که اصلا هوش و ذکاوت او را درک نمیکنند و او را دختری ابله میدانند. خواندن این کتاب برای دخترکوچولوها بسیار جذاب خواهد بود و به آنها یاد میدهد که هرچقدر شرایط اطراف سخت باشد و هرچقدر اطرافیان آنها را به معمولی بودن یا حتی خنگ! بودن مجبور کنند، میتوانند با تکیه بر قدرت خودشان از پس مشکلات بربیایند.

کتاب بازی با انگشت‌ها، انتخابی مناسب برای افزایش دایره لغات کودکان

این شعرهای ساده و روان که مناسب با ویژگی‌‌های سنی کودک نیز می‌باشد، از شیمو شخصیتی محبوب ساخته است. این اثر از بهترین کتاب‌های شعر، سروده‌ی زهرا موسوی می‌باشد که توسط انتشارات فنی ایران به چاپ رسیده است. این مجموعه در چندین جلد در قالب شعر به آموزش برخی رفتارهای اجتماعی و فردی، انواع وسایل نقلیه، و مفاهیم اولیه مثل بالا، پایین و غیره پرداخته است.

بهترین کتاب‌ها برای کودک 2 تا 4 ساله: چه کتابی برای کودک بخرید؟

بیشترین تخفیف خرید اینترنتی کتاب متعلق به فروشگاه اینترنتی سراج میباشد. تابستان دیوانه ریتا ویلیام گارسیا به وقایع تاریخی دهه 1960 و بخشی از مبارزه سیاه پوستان آمریکا علیه تبعیض نژادی می پردازد. در بخشی از کتاب ، سوزان به جهنم می گوید که مردم همیشه انتخاب می کنند که چه چیزی را باور کنند و اگر شخصی واقعاً به دیگران اعتقاد داشته باشد ، مشکلی وجود ندارد.

بهترین کتابهای کودکان و نوجوانان

اما اجازه دهید کودکتان کتاب را لمس کند و با دنیای شیرین و عمیق کتاب آشنا شود و این نکته‌ی مهم را فراموش نکنید که «کتاب» باید انتخاب کودک باشد نه اجباری از سمت والدین و شما در این مسیر فقط می‌توانید مشوق او باشید. سپس کتابهای صوتی مرتبط با بهترین کتاب ها برای کودک و نوجوان را نام برده و در پایان نیز پادکست های کودک و نوجوان را برای علاقمندان معرفی خواهیم نمود. از بین بهترین کتاب‌های کودکان ایرانی، کتاب ۳۶۵ قصه برای شب‌های سال از اون دسته کتاب‌های پربار و دوست داشتنیه که تصویرهای زیبایی هم داره. یکی از بهترین روش‌های برای عادت‌کردن بچه‌ها به خواندن، خرید مجموعه کتاب داستان کودکان است.

ناشران کتاب‌های کودک و نوجوان با درک تنوع سلیقه‌ها به موضوع‌ها مختلف پرداخته‌اند. شاید یک کودک خردسال دیگر از روایت‌های تاریخی در قالب داستان بچه‌گانه لذت ببرد. بهتر است خوشبختانه در سایت بادبادک انواع کتاب داستان کودک با موضوع‌ها و ژانرهای متنوع در اختیار کاربران عزیز قرار دارد. این کتاب یکی از کتاب‌های آموزشی برای یاد دادن زبان انگلیسی به کودکان است که با ساختاری ساده و جذاب، این امکان را فراهم می‌کند تا کودک ۳ ساله شما ظرف مدت کوتاهی، تعداد زیادی از لغات انگلیسی را حفظ کند و بتواند آن‌ها را بنویسد. در کتاب مگنتی و وایت‌بردی انگلیسی که می‌توان آن را به عنوان بهترین کتاب برای کودک ۳ ساله در نظر گرفت، حروف به صورت مگنتی هستند. به همین دلیل به راحتی از محل خود تکان نمی‌خورند و فرزند شما می‌تواند با کنار هم قرار دادن آن‌ها، نوشتن کلمات انگلیسی مختلف را تمرین کند.

کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب

شنیدن کتاب صوتی برای زمان‌هایی که نیاز به استراحت داریم و یا در حال انجام کاری هستیم که نمی‌توانیم کتاب به دست بگیریم، بسیار راحت و لذت‌بخش است. تمامی جلدهای این مجموعه را از لینک زیر می‌توانید خریداری کنید. اگر به دنبال کتابی با موضوع خاص هستید می‌توانید نگاهی به لیست زیر بیاندازید و کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید. از لینک زیر میتونید کتاب مربای شیرین و سایر کتاب‌های این نویسنده رو از دیجی‌کالا خریداری کنید.

  • فروشگاه آنلاین کتاب سراج مرجع بزرگی است از بهترین کتاب های کودک و نوجوان که هدف آن گردآوری و ارائه‌ی آثار و کتاب های با کیفیت برای کودکان و نوجوانان است.
  • شخصیت مکس با تماشای عکس‌ها دنیای خود را وسعت می‌بخشد و از طریق ماجراجویی و سفر خود به درون خودش، با خشم خود از مادرش روبرو شده و بر آن غلبه می‌کند.
  • یک کتاب دوست داشتنی دیگر برای گروه سنی الف که داستان بوبوی ماجراجویی است که به باغ‌وحش رفته و دانلود کتاب از فراکتاب توی دردسر افتاده!
  • هیکاپ هورندوس هادوک سوم یک پسربچه وایکینگ است که هیچ تناسبی با وایکینگ‌ها ندارد.
  • پدرخوانده ماری داستانی از مبارزه‌ فندق‌شکن با شاه موشان تعریف ‌میکند.
اگر به دنبال کتاب مناسب برای فرزند خود هستید، ما در این راهنما تلاش می‌کنیم تا برترین کتاب‌های کودک را به شما معرفی کنیم. ادبیات داستانی کودکانه مملو از کتاب‌های قصه جذاب با تصاویر رنگارنگ برای بچه‌ها است که می‌تواند راهنمای مناسبی برای زندگی کودکان، بالا رفتن اعتمادبه‌نفس، آمادگی برای ورود به اجتماع و پرورش خلاقیت آن‌ها باشد. در این مقاله از بانی مگ تلاش کردیم تنها ۱۰ کتاب از بهترین کتاب داستان‌ های کودکانه را به شما معرفی کنیم. مجموعه‌ی فسقلی‌ها شامل سی جلد کتاب قصه کودکانه است که توسط جمعی از مترجمان خوش‌ذوق ادبیات کودک و نوجوان به فارسی ترجمه شده است.

کتاب رنگ آمیزی‌های شازده کوچولو یک انتخاب مناسب برای کودکان است تا با کمک این کتاب با رنگ‌ها آشنا شوند و شعرهای کوتاه را به خاطر بسپارند. از جمله کتاب قصه های کودکان و نوجوانان میتوان به کتاب حسنی ، کتاب خال خالی و برای نوجوان به کتاب قصه های هزار و یک شب یا قصه های کهن ایرانی اشاره کرد. داستان‌های کهن ادبی هر ملت مثل یک گنجینه هستند که پی‌درپی بین نسل‌ها منتقل شده‌اند.

از لینک زیر به راحتی می‌توانید این مجموعه را از دیجیکالا بخرید. برای آشنایی بیشتر با من و عضویت در خبرنامه ایمیلی سایت به این لینک مراجعه کنید. همه حقوق سایت کتابک برای پدیدآورندگان آن محفوظ و باز نشر نوشته ها و تصویرها با آوردن منبع آزاد است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار