بهترین و پرسود ترین استراتژی های معاملاتی بازار فارکس- فارکس استراتژی | حسینی فایننس

بهترین و پرسود ترین استراتژی های معاملاتی بازار فارکس- فارکس استراتژی | حسینی فایننس قبل از هر اقدامی لازم است مشخص کنید که شما چه نوع معامله گری هستید و با توجه به روحیات تان چه نوع معاملاتی را بیشتر مایلید استراتژی معاملاتی در فارکس آکادمی محمد فایننس که انجام دهید. به طور مثال معاملات اسکلپ، معاملات روزانه و کوتاه مدت، معاملات بلند مدت و … . برای تعیین نقطه ورود و خروج در این روش می‌توان از فیبوناچی اصلاحی، سایه کندل، تشخیص روند، اندیکاتور و اسیلاتورها استفاده کرد. به راحتی از برنامه ریزی معاملاتی فارکس حرفه ای که توسط مشاورین متخصص شما به صورت شخصی سازی شده بسته به نوع علاقه شما در تلگرام و یا واتس آپ استفاده نمایید.

  • شکست زمانی اتفاق می‌افتد که قیمت بازار از محدوده ادغام یا معاملات خارج می‌شود – این معمولاً زمانی است که سطح حمایت یا مقاومت برآورده شده و از آن فراتر رفته است.
  • در این استراتژی فارکس می توانید از بازه زمانی ۶۰ دقیقه ای استفاده کنید.
  • اگر به تنهایی استفاده شوند ، زیاد قابل اعتماد نیستند ولی اگر به وسیله دیگر اندیکاتورها فیلتر شوند ، بسیار معتبر هستد.
  • هنگام شرکت در معاملات روزانه، لازم است به یاد داشته باشید که با باز کردن و بستن تعداد زیادی از معاملات، هزینه های زیادی را متحمل خواهید شد.
  • علاوه بر این، اسکالپرها در معرض خطر لغزش هستند، که تفاوت بین قیمت مورد انتظار یک معامله و قیمتی است که معامله در آن انجام می شود.
مهم است که از مدیریت ریسک مناسب استفاده کنید و آگاه باشید که شکست‌ها نیز می‌توانند نادرست باشند، بنابراین معامله‌گران باید همیشه برنامه‌ای برای خروج از معامله داشته باشند، اگر بازار به نفع آنها حرکت نکرد. HFT در بازارهای مختلفی مانند سهام، معاملات آتی، اختیار معامله و ارز استفاده می شود. معامله گران HFT می توانند از انواع مختلفی از استراتژی ها مانند آربیتراژ آماری، بازارسازی یا تامین نقدینگی استفاده کنند.

وقتی می‌بینید که یک بازیکن بسکتبال پشت سر هم ۵ یا ۶ مرتبه توپ را داخل سبد می‌اندازد و امتیاز می‌گیرد، مردم معمولا می‌گویند این بازیکن روی دور خوش‌شانسی افتاده و به نظر می‌رسد چیزی جلودار او نیست. یعنی شما هر بازیکنی را که برای مدتی زیر نظر بگیرید، می‌بینید که آن‌ها هم همین خوش‌دستی و گرفتن امتیازهای متوالی را تجربه کرده‌اند. برای اینکه بدانید در معاملات موفق خود چه میزان سود کرده اید، می توانید نسبت سود به ضرر موثر را محاسبه کنید. این نسبت نشان دهنده ی این است که در معاملات موفق نسبت به معاملات ناموفق چه میزان سود داشته اید. در تعیین مقدار سود و ضرر در معاملات لازم است که هم در تعیین سود عقلانی فکر کنید و هم میزان ضرر حداقل میزان ممکن باشد. در این قسمت چند استراتژی بسیار عالی از بین تعداد زیادی استراتژی انتخاب شده و در اختیار شما قرار گرفته.

بازار بورس چیست و چگونه کار می‌کند؟

پرایس اکشن می‌تواند به عنوان یک تکنیک مستقل یا همراه یا اندیکاتور استفاده شود. فاندامنتال در این استراتژی به ندرت کاربرد دارد؛ با این حال، می‌توان از رویدادهای اقتصادی برای اطمینان بیشتر استفاده کرد. اگر به دنبال یک استراتژی معاملاتی سود ده برای سووینگ تریدینگ در بازار فارکس می گردید ، تا آخر این مطلب با ما همراه شوید تا تحولی چشمگیر را در روند معاملات خود شاهد باشید. این استراتژی ها برای درک و پیاده سازی نسبتاً ساده هستند و نیازی به تحلیل فنی زیادی ندارند.

ابزار ولوم تریدینگ

اما این استراتژی می تواند معایبی را برای شما به همراه داشته باشد، از جمله نیاز به فرصت های معاملاتی با استفاده از این استراتژی و تسلط بر تحلیل بنیادی و تکنیکال است. این استراتژی یکی از استراتژی های بلند مدت معاملات فارکس است که به شدت بر روی فاندامنتال تمرکز دارد. با این حال، این استراتژی می تواند از برخی تکنیک های تحلیل تکنیکال از جمله نظریه موج الیوت استفاده کند.

راهنمای جامع سرمایه‌گذاری و معامله‌گری در بازار بورس، فارکس و ارزهای دیجیتال

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار