بهترین مارک کفپوش خودرو مرجع تخصصی خرید لوازم خودرو

موکت کف ماشین از خیس شدن کف خودرو نیز جلوگیری می کند چرا که آب اضافی را جذب می کند. همچنین کفپوش اتومبیل اگر سه بعدی باشد از پخش شدن آب در داخل خودرو جلوگیری می کند. بهترین نوع کفپوش خودرو از جنس نرم و غیر لیز ساخته شده و موقع شستشو ترک بر نمیدارد. همچنین بعد از چند ماه فرم سه بعدی یا پنج بعدی خود را از دست نمی دهد.خرید کف پایی سمند، کفی ماشین ساینا، کفپوش پراید، زیر پایی سه بعدی پراید، کفپوش 206، بیشتر در بازار ایران رایج شده اند. کفپوش چرمی ماشین قیمت بالایی داشته و به مرور زمان عمر خود را به سادگی از دست نمی دهند.

اکثر ما اصطلاحات کفپوش و موکت را برای یکدیگر به کار می بریم بدون اینکه متوجه شویم تفاوت محسوسی بین آنها وجود دارد. کفپوش کف با فرورفتگی های عمیق ، شانه ها و شیارها ساخته شده است و روی کف ماشین قرار گرفته است. این مدل ها می توانند تا هشت لیوان استاندارد مایع را در خود جای دهد ، بنابراین ریختن تصادفی نوشیدنی های شما را می پوشاند. اگر خانواده ای پر جمعیت و بچه های بازی گوشی دارید که مستعد ریختن مایعات زیاد است ، کفپوش های سه بعدی ایده آل هستند. پوشش کف دارای لبه های بیرونی بلندی است که کناره های تخته کف خودرو را کاملاً مشخص می کند. موکت ها هیچ محافظتی از موارد ریخته شده ندارند و فقط جنبه زیبایی و نرمی کف خودرو را تامین می کنند.

کفپوش سه بعدی خودرو بابل کارپت مدل Mf21 مناسب برای پژو 206

این اغلب به معنای تولید انبوه است و این باعث کاهش هزینه آنها می شود. کفپوش اتومبیل جهانی به گونه ای طراحی شده است که وسایل نقلیه متنوعی را در خود جای دهد ، بنابراین غالباً شکل های بسیار ساده ای برای آنها به وجود می آورند. کفپوش برای هر خودرو یکی از نیازهای اساسی ضروری ماشین است، که برای جلوگیری از خورده سنگ ها و یا ریز خاک ها مورد استفاده قرار میگیرید. مینینیم، یک مجله اینترنتی برای راهنمای خرید، نقد و بررسی محصولات، آموزش انتخاب صحیح کالا و ارائه تخفیف‌های ویژه برای کاربران است. با کمک مینینیم یک خرید عالی و به صرفه را تجربه خواهید کرد. نهایتاً آن را زیر نور آفتاب به صورت عمودی پهن کنید و تا خشک شدن کامل محصول، از قرار دادن آن در داخل خودرو اجتناب نمایید.

کفپوش سه بعدی خودرو مکس مدل K009 مناسب برای سمند

در سایت فروشگاه سانا می‌‌توانید انواع این محصولات را از نظر قیمت و کیفیت باهم مقایسه کنید و بهترین کفپوش را برای ماشین خودتان انتخاب کفپوش صندوق عقب کنید. انواع متفاوتی از کفپوش برای خودروی دنا موجود است و اکثر خریداران به شکل ظاهری آن خیلی اهمیت میدهند. کفپوش سه بعدی یکی از این مدلهاست که علاوه بر زیبایی مانع از جابه جایی و لیز خوردن در زیر پا میشود.

  • به نظر من بهتره کفپوش پشتش نمد داشته باشه و از پلاستیک خشک نباشه.
  • به عنوان مثال کفپوش پارچه ای نیز مانند سایر کفپوش ها به گونه ای طراحی شده است که مانع از کثیف شدن خودرو شود و از ورود گل و لای و آب به کف خودرو جلوگیری نماید.
  • همچنین بسته به طرح و جنس ، می توانید آنها را با آب و صابون تمیز کنید.
  • گرومت چیست؟ گرومت ها قطعه های پلاستیکی یا فلزی هستند که معمولاً در زیر کفپوش خودرو یافت می شوند.
  • انتخاب زیرپایی مناسب و شیک می تواند ظاهری فوق العاده زیبا به فضای درون اتومبیل شما بدهد.
بهترین مارک کفپوش خودرو مرجع تخصصی خرید لوازم خودرو شرکت های مختلف زیادی هم داخلی و هم خارجی تولید کننده کفپوش سه بعدی هستند که برند های بابل،پانیذ و سینوس فرشSICG از بهترین برند های موجود در بازار ایران می‌باشند. کفپوش پراید دارای انواع گوناگونی است از جمله کفپوش سه بعدی، لاستیکی و چرمی و پنج بعدی است که با توجه به میزان بودجه خود میتوانید یک مدل را سفارش بدهید. در بازار این کفپوش را به ساده ترین نوع کفپوش ها می شناسند.

کفپوش سه بعدی خودرو پانیذ کد Tg مناسب برای دنا پلاس

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار