بهترین دوربین مدار بسته خانگی معرفی بهترین دوربین مداربسته خانگی آقای دوربین | xenoncctv

1- هارد نظارتی به گونه ای طراحی شده است که میتواند در حالت “بدون وقفه” کار کند، این امر باعث عملکرد بهتر در پردازش اطلاعات می شود. ۱-در این شبکه کل سیستم غیر متمرکز است در واقع یک نفر نمی تواند تنظیمات قابلیت دسترسی کل شبکه را تعیین کند. یک UPS 600VA با باتری 7 آمپر/ساعت حدود 40 دقیقه میتواند سیستم مداربسته شما را روشن نگه دارد. باتری 9آمپر/ساعت همین زمان را به حدود 1 ساعت می رساند و با دو باتری 7 آمپر/ساعت شما حدود 1 ساعت و چهل دقیقه سیستم را به صورت فعال تغذیه خواهید کرد. این دوربین ها ، با استفاده از فیلتر هایی نویز های تصویر را حذف می کنند و کیفیت و شفافیت تصاویر به حد مطلوب می رسد .

هارد دیسک وسترن بنفش و برند seagate نوع survilliance مخصوص ظبط دوربین مدار بسته و روشن ماندن 24 ساعته هستند که مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در DVR می باشند. در سال 2011 موفق به تولید DVR با پلت فرم N6 شد.( بستر های نرم افزاری اقتباس شده از تراشه های دو هسته ای).با عرضه این نوع DVR در بازارهای جهانی سریعاٌ یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان شد. EXIR تکنولوژی جدید ارائه شده از کمپانی هایک ویژن است که توانسته تحول بزرگی در دوربین­های دید در شب ایجاد کندEXIR نسل جدید IR ها است که توانسته نقاط ضعف دید در شب IR موجود در بازار را رفع کند.

  • تنوع دوربین های مدار بسته اکسیس، به حدی زیاد است که می توانید به راحتی مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.برندAxisمتعلق به یک کمپانی سوئدی است که توانسته در بازار جهانی خوش بدرخشد.
  • تصمیم گیری در مورد پوشش دادن همیشه اولین قدم شما در زمان خرید دوربین مداربسته است.
  • دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 از سنسور ۴٫۱Megapixel CMOS بهره می برد.دوربین مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 جهت نصب در فضای بیرونی ساختمان طراحی شده و در برابر نفوذ آب و سرما و گرما مقاوم می باشد.
  • همه دوربین‌ها سیمی نیستند که ممکن است در ابتدا مفید به‌نظر برسد، اما اجرای کابل می‌تواند از امنیت خود دوربین محافظت کند.
  • برند یونی ویو همواره در سیستم های IP پیشگام بوده و اولین برندی است که برای اولین بار دوربین مداربسته IP را به جهان معرفی کرد.
  • ناگفته نمانددوربین مداربسته Hilook، به دلیل ظاهر شکیل و همچنین قیمت مناسب توانست خیلی سریع در بازار رقابتی جایگاه خوبی برای خودش ثبت کند.
نام تجاری موفقیت شکستن مسیر را از طریق ابتمجله خبری دوربین مداربسته زنونات تحقیق و توسعه صحیح، طیف گسترده‌ای از محصولات و راه حل‌ها، حساسیت به نیازهای مشتریان و از طریق بهترین ارزش پیشنهادی مشخص می‌کند. اما اینکه چه سیستمی و چه نوع برندی مناسب و نیاز ما برای کنترل دارایی‌های ما خواهد بود، نکته‌ای هست که اکثر مردم از آن بی‌اطلاع هستند. با توجه به جرائم زیادی که امروزه شهد آن هستیم، استفاده از این سیستمهای نظارتی در سطح شهر و در فروشگاه‌ها و مخصوصاً منازل مسکونی به شدت احساس می‌شود. برخی از دوربین ها با داشتن قابلیت IR و EIR می تواند در شرایط تاریک و نور کم نیز تصاویر با کیفیت بالا ذخیره و ضبط نماید. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری فروشگاه مگادید است. دوربین‌ هایی که برای محیط‌ های باز انتخاب و نصب می‌ شوند، حتما باید در برابر گرد و غبار مقاوم بوده و ضد آب باشند.

http://computermagazine.ir

در میان این همه دوربین، از جمله مدل‌های بی‌سیم و سیم‌دار، با قیمت‌های رقابتی، رینگ برنده است. دوربین مداربسته رینگ را می‌توان بهترین دوربین مداربسته بیسیم معرفی کرد. حال با این تفاسیر و توضیحاتی که در این مقاله صورت گرفت شما میتوانید نتیجه گیری کنید و با شناخت کامل برای خریداری دوربین مداربسته یا سیستم های امنیتی و نظارتی خود بپردازید و با آگاهی تصمیم بگیرید.

امتیاز دوربین های مداربسته هایک ویژن از نظر کارشناسان

با توجه به این نکات باید بدانید که هر دوربینی برای برآورده کردن یک نیاز خاص به وجود امده و هر دوربین دارای یک زاویه دید متفاوتی است که بسته به انتخاب و نیاز شما تعیین می شود. این شرکت از سال 1996 آغاز به کار نموده و در زمینه گسترش و پیشرفت تکنولوژی تحت شبکه فعالیت می کند. برای راه اندازی یک سیستم مداربسته جامع و کامل، انتخاب برند اکسیس می تواند گزینه مناسبی باشد. طبق گزارش شرکت بین المللی فناوری اطلاعات نوردیک اکسیس در فهرست برترین شرکت های تولید دوربین مداربسته قرار دارد.

دوربین مدار بسته آنالوگ

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار