بهترین دوربین مدار بسته برای فضای داخلی | xenoncctv

این مجله خبری دوربین مداربسته زنون مداربسته ارزان قیمت، قابلیت ارائه صدای دو طرفه را دارد و می‌تواند، با زوایه دید 110 درجه در ثانیه، بچرخد و از اطراف فیلم بگیرد. در آزمایش‌ها انجام شده کارشناسان، کنترل‌های صوتی را با الکسا اضافه کردند و این دستگاه در هر زمان با وضوح تصویر HD 1080p به‌علاوه دید در شب مادون قرمز، فیلم واضحی ارائه داد. هایک لوک بستریست که در آن می توانید تمامی مراحل افزایش امنیت مغازه ، امنیت شرکت ، امنیت منازل و …..

http://computermagazine.ir

کنترل کردن دوربین مداربسته از راه دور مساله بسیار مهم و کارامدی است که نباید از آن غافل شد. این قابلیت برای حفظ امنیت خانه های ویلایی و یا باغ و ویلا بسیار کاربردی است و به صاحب ملک این امکان را می دهد که به راحتی از راه دور بتواند ویلا و باغ خود را کنترل کند و از امنیت آن اطمینان یابد. نصب دوربین مداربسته به صورت مخفیانه جرم است و باید از آن اجتباب شود. تحت شرایط استثنایی مثل هنگامی که کارفرما بخواهد از وقوع یک جرم جدی جلوگیری کند، با گرفتن مجوز مربوطه از مراجع قانونی و در یک بازه زمانی محدود، این کار امکان پذیر می شود.

نکات مهم قبل از خرید دوربین مدار بسته

آن‌ها به راحتی نصب می‌شوند و کیفیت دوربین دیجیتال را هم در خود دارند. از بهترین دوربین مداربسته خانگی آنالوگ می‌توان دوربین مداربسته آنالوگ مدل PC را نام برد. دوربین‌های آنالوگ به دلیل قیمت مناسب و نصب و راه اندازی آسان، یکی از پرطرفدارترین مدل‌های دوربین مداربسته به حساب می‌آیند. این مدل از دوربین‌ها برای استفاده در فضاهای کوچک مانند خانه و مغازه بسیار مناسب هستند.

نقاط قوت دوربین مداربسته Ring

این شرکت راه حل‌های VIVOTEK را در سراسر جهان به بازار عرضه می‌کند و به یک برند پیشرو در نظارت امنیتی جهانی تبدیل شده است. D-Link با بیش از سه دهه تجربه شبکه، راه حل‌های نظارتی یکپارچه را با محصولات نظارت بر دوربین مداربسته و IP ارائه می‌دهد. همان طور که می دانید دوربین مداربسته در اوایل تنها به ثبت تصاویر سیاه و سفید می پرداخت. اما امروزه نسل جدید دوربین مداربسته هایک ویژن قادر است تا تصاویر رنگی و با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار دهد. و در قسمت آخر می توان این را افزود که این تکنولوژی قادر است با همین وجه تمایز میان حرکت درست و نویز های احتمالی در تشخیص حرکت به خوبی عمل کند.

  • یکی دیگر از بهترین برند های دوربین مداربسته ایرانی مجموعه کی دی تی است.
  • ارزون ترین، با کیفیت ترین، نماینده رسمی داهوا، نماینده فراگستر ، نماینده پارس ارتباط ، دوربین ایرانی ، گارانتی عالی.
  • مزیت اصلی استاندارد Onvif، آزادی عمل برای انتخاب سخت افزار از هر سازنده است که با این استاندارد کار می کند.
  • دوربین‌هایی که در داخل مغازه قرار دارند، دارای شرایط متفاوتی نسبت به دوربین‌های نصب‌شده در محیط خارج هستند.

همچنین موقعیت مکانی که میخواهید در آن از دوربین مداربسته استفاده کنید بسیار مهم است و قبل از خرید دوربین مداربسته ایرانی باید این نکته را هم در نظر داشته باشید. مثلا پیشنهاد ما به شما برای محیط های داخلی استفاده از دوربین مداربیسته ی دام است اما برای محیط های خارجی دوربین مداربسته ی بولت مناسب تر است. دوربین یونی ویو از دیگر انواع بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد.این برند نیز ساخت کشور چین می‌باشد و بعد از هایک ویژن و داهوا به عنوان سومین “برند معتبر دوربین مدار بسته” شناخته شده است.

دوربین مداربسته کوچک

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار