بهترین دوربین مداربسته دوربین مداربسته : دوربین مداربسته | xenoncctv

به دلیل وجود اشعه مادون قرمز در این دوربین ها، تصاویر و فیلم ضبط شده در شب از وضوح بالایی برخوردار هستند. توصیه می شود از انتخاب دوربین های پیشرفته با قیمت های بالا در منازل خودداری کنید. زیرا اغلب تکنولوژی ها در این دوربین ها مناسب استفاده در منازل نیستند و برای پروژه های بزرگ و حساس طراحی شده اند. مرکز هوشمند سازی آرات به عنوان مشاور و تامین کننده تمامی محصولات هوشمند سازی اعم از ایرانی و خارجی و تحت هر پروتکلی در کنار شماست. خوشبختانه دوربین داخلی eufy 2K، با Siri کار می‌کند، بنابراین ما می‌توانیم با درخواست از دستیار صوتی مورد اعتمادمان، علاوه بر الکسا و دستیار Google، فیلم زنده را در تلفن‌هایمان مشاهده کنیم. این دوربین 200 دلاری، مجهز به نورافکن‌های روشنی است که می‌توانید با سنسور حرکت، آن‌ را طوری برنامه‌ریزی کنید تا مطابق دستور شما روشن و خاموش شوند.

http://computermagazine.ir

در انتقال تصویر امکان مشاهده تصاویر توسط دستگاه هایی مانند کامپیوتر ، لپ تاپ ، موبایل ، تبلت و … وجود دارد. Longse یکی دیگر از تولیدکنندگان انواع دوربین مداربسته در آسیای شرقی است. اما دوربین‌های مداربسته باکیفیتی در میان تولیدات این شرکت دیده می‌شود. این مارک بخشی از کارخانه هایک ویژن است که بر تولید بهترین دوربین‌های مداربسته سبک و مناسب برای فضاهای بسته فعالیت دارد. در خصوص بررسی قیمت بهترین دوربین مداربسته همانطور که خدمت شما عرض شد، امکانات، برند، خدمات پس از فروش، نصب آسان و … همه و همه در قیمت‌گذاری تاثیر دارد.

به مجله خبری دوربین مداربسته زنون پوشش‌های محافظ، دوربین دام مقاومت بسیار خوبی داشته و در محیط‌های مختلف می‌توانید از آن استفاده کنید. تعداد دوربین‌های لازم به اندازه و شرایط مغازه و همچنین سطح امنیتی مورد نظر بستگی دارد. پیشنهاد می‌شود که حداقل یک دوربین را در بالای محل استقرار فروشنده و در نزدیکی در ورودی قرار دهید. در صورتی که امکان خرید بیش از یک دوربین را دارید، می‌توانید در نقاط دیگری همچون در کنار اجناس گران‌قیمت دوربین‌های اضافه را نصب کنید. جهت نصب دوربین مدار بسته در مشاعات ساختمان مانند پارکینگ، حیاط ، آسانسور و … بایستی هیئت مدیره ساختمان مجوز کتبی برای نصب دوربین دریافت کند و اهالی ساختمان را نیز در جریان نصب قرار دهد. ساختمان ها دارای ۳ قسمت اصلی اعم از مشاعات آپارتمانی، محیط داخل آپارتمان و منزل شخصی در محیط دور از دسترس تقسیم می شود، به همین خاطر خرید دوربین مداربسته برای هر کدام از بخش ها متفاوت است.

نقاط قوت دوربین مداربسته Nest

هر دوربین مداربسته مجموعا دارای یک سری ویژگی ها یا شرایط کار است که معمولا در بخش مشخصات یا کاتالوگ دستگاه به آن اشاره می شود که دمای مناسب برای بهترین عملکرد دوربین نیز در آن ذکر شده است. دمای مناسب برای عملکرد صحیح در انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه با یکدیگر متفاوت است. برخی از دوربین های مداربسته می توانند در رنج های دمایی 55+-10- نیز عملکرد خوبی داشته باشند. برخی حتی می توانند در سرمای سخت و رنج دمایی منفی 30 یا منفی 40 درجه نیز بدون اختلال کار کنند. در حقیقت، برخی از دوربین ها و سیستم های امنیتی می توانند در دماهای بسیار بالاتر و یا بسیار پایین تر از درجه حرارت اعلام شده نیز عملکرد خوبی داشته باشند. مسلما هر چه کیفیت تصویر دوربین مداربسته بهتر و بالاتر باشد تصاویر شفافتر با قدرت تفکیک پذیری بالاتری ارائه خواهد کرد .

ویژگی های بهترین دوربین مدار بسته فضای باز

از بین نقاط قوت این دوربین مداربسته می‌توان به پشتیبانی از کاهش نویز دیجیتال 2D/3D DNR، امکان استفاده در خارج از محیط مغازه و برخورداری از کابل مقاوم و بلند اشاره کرد. مطمئن ترین روش، نصب دوربین مداربسته با زاویه، ارتفاع و پوشش مناسب است. به دلیل تردد زیاد ساکنین و عدم کنترل تردد افراد غریبه در این مکان ها، باید نسبت به نصب دوربین مداربسته اقدام نمایید.

  • کمپانی هایک ویژن یکی از معروف‌ ترین و بزرگترین تولیدکنندگان سیستم‌ های حفاظتی و نظارتی در دنیا می‌ باشد.
  • قبل از اینکه بخواهید بهترین دوربین مدار بسته خانگی را انتخاب کنید باید به نکاتی درباره آن توجه کنید‌.
  • از قابلیت‌های شگفت انگیز این دوربین، می‌توانیم به وجود میکروفون اشاره کنیم که به شما اجازه می‌دهد ضمن شنیدن صدای محیط، مکالمه هم انجام دهید.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار