برندهای معتبر و برتر دوربین های مداربسته نظارت گستر ایمن | xenoncctv

هایلوک برند دیگر (فرزند هایک ویژن) که آن نیز از پرفروش ترین برندهای جدید شناخته می شود. دومین تولیدکننده مشهور در زمینه انواع دوربین مداربسته که جزو فهرست 10 برند برتر دوربین مداربسته نیز قرار دارد، برند هایلوک است. کمپانی یونی ویو دومین تولید کننده ی بزرگ کشور چین در حوزه ی سیستم های نظارت تصویری و دوربین های مدار بسته است.

http://computermagazine.ir

دوربین مداربسته Juan دارای انواع دوربین تحت شبکه ژوان ، دوربین AHD ژوان و همچنین دوربین های آنالوگ Juan می باشند. دوربین مداربسته FXO دارای انواع دوربین تحت شبکه FXO ، دوربین AHD FXO و همچنین دوربین های آنالوگ FXO می باشند. دوربین مداربسته میکرونیکس دارای انواع دوربین تحت شبکه MICRONIX ، دوربین AHD میکرونیکس و همچنین دوربین های آنالوگ MICRONIX می باشند. دوربین مداربسته کستل دارای انواع دوربین تحت شبکه کاستل، دوربین AHD کستل و همچنین دوربین های آنالوگ Castle می باشند. دوربین مداربسته اگنی دارای انواع دوربین تحت شبکه AGNI و همچنین دوربین های آنالوگ AGNI می باشند.

یکی مجله خبری دوربین مداربسته زنونگر از نقاط قوت دوربین‌های پاناسونیک انعطاف‌پذیری و گسترش‌پذیری زیاد است، به‌طوری که می‌توان دوربین‌های این شرکت را در محیط‌های درون و برون‌سازمانی به کار گرفت. دوربین‌های متحرک که قابلیت چرخش 360 درجه در راستای افقی و 220 درجه در راستای عمودی، بزرگ‌نمایی سطح بالا و طراحی مکانیکی پیشرفته دارند. دوربین‌های حرارتی که قابلیت نظارت تمام وقت بر محیط در طول شب یا روز را می‌دهند و حتا در بدترین شرایط آب‌وهوایی نیز کیفیت مطلوبی دارند. درست است که برخی دوربین‌های آنالوگ قیمت کمتری نسبت به دوربین‌های آی‌پی دارند، اما در مقابل کیفیت تصویری کمتری ارایه می‌کنند و تفکیک‌پذیری پایین‌تری نیز دارند.

  • این شرکت در جهت پیشرفت و توسعه خود به ارتقا فناوری صوتی و تصویری، ارتقا قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری توجه بیشتری دارد.
  • دوربین مداربسته تولیدی سامسونگ به واسطه کیفیت بالا و البته قدرت دید در شب بالای خود توانسته بازار بزرگی را در این صنعت در اختیار بگیرد.
  • علاوه بر این، ویژگی های نرم افزاری این دستگاه ها از جمله قابلیت تجزیه و تحلیل داده ها، شما را قادر می سازد تا از اطلاعات ضبط شده به طور کارآمدتری استفاده کنید.
  • سپس برای تصمیم صحیح‌تر و انتخابی دقیق‌تر، ما پیشنهاد می‌کنیم با توجه به مکانی که قصد دارید برای کنترل و نظارت آن از سیستم حفاظتی استفاده کنید، یک مدل از برندی که انتخاب نهایی شما خواهد بود را خریداری کنید.
  • اعزام کارشناس به محل و بررسی مجدد محیط از دیگر مزایای مجموعه ی آریو امنیت در خرید، فروش، و نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد.

از این رو در بخش قطعات و تجهیزات جانبی توانسته عملکردی عالی و رضایت بخش داشته باشد. با این حال قیمت بالای دوربین مدار بسته برند سونی، موجب شده است تا گروه محدودی از مشتریان از این برند استقبال کنند. یکی از بهترین برندها که در کیفیت محصولات خود بسیار معروف هست و در تولید انواع دوربین مداربسته و سیستم‌های نظارت تصویری با تکنولوژی بالا فعالیت می‌کند. شرکت فنی مهندسی پارندسیستم با هدف ساخت بهترین دوربین مداربسته ایرانی، طراحی و اجرا سیستم های حفاظتی، نظارتی و تصویری در سال 1392 تاسیس گردید.

نگاهی نزدیک به خط تولید دوربین مداربسته ایرانی پرکسیس

محصولات و دوربین‌های مداربسته هانوها از طریق بیش از شبکه در سراسر اروپا، آمریکا، آسیا و خاورمیانه به فروش می‌رسد. در ادامه قیمت برخی از دوربین های مداربسته برند داهوا قرار داده شده است. به دلیل ضعیف بودن دوربین مدار بسته بوش باعث جا ماندن از بقیه رقبا در حوزه تولید دوربین مدار بسته گردیده است.

دوربین مداربسته ال جی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار