بررسی کیفیت و قیمت 6 برند دوربین مداربسته | xenoncctv

شما میتوانید با شماره موبایل ثبت شده روی کالای ارسالی وارد سامانه شوید. همانگونه که از کلمه مارک و برند بر می آید، هر نامی که بر روی یک کالا بگذاریم یک برند یا مارک محسوب نمی شود. ذخیره سازی اغلب فراموش می شود و فقط وقتی مسئله ای شناخته می شود که متوجه می شوید که کلیپ ذخیره شده که واقعاً به آن احتیاج دارید حذف شده و دیگر برنمی گردند. درصورتیکه تمایل دارید کارشناسان ما برای مشاوره با شما تماس حاصل فرمایند لطفا تیک را فعال نمایید.

http://computermagazine.ir

کمپانی مجله خبری دوربین مداربسته زنون ویو در حال حاضر یکی از کمپانی های پیشرو در طراحی و تولید انواع مدل های دوربین مدار بسته می باشد. برند پلکو مربوط به شرکت آمریکایی است که در زمینه تولیدات انواع دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی نظارتی فعالیت دارد. پاناسونیک نیز از برندهای ژاپنی است و بیشتر تولیدات این برند روی سیستم های صوتی تمرکز دارد.

مزایای دوربین های برند هایک ویژن

همچنین مواردی که می تواند برای شما مشتریان عزیز مهم باشد را به صورت کامل در این قسمت تشریح میکنیم و به مواردی چون قیمت دوربین مداربسته، کیفیت و گارانتی گریزی خواهیم زد. اصلی ترین هدف این مورد از بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته، بالا بردن رضایت مشتری است. به همین علت هم خدمات پس از فروش فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار داده است. پروسه ساده سازی نحوه کار و نصب محصولات آنقدر جدی شده که خیلی از افراد با استفاده از نرم افزار ها و سیستم های مدیریتی هایک ویژن، به راحتی دوربین را بر روی محل مورد نظر نصب می نمایند. توجه داشته باشید که دوربین های تولید شده توسط هایک ویژن، با سایز دی وی آر و تجهیزات موجود در بازار همخوانی ندارد.

  • برند یونی ویو بازار خود را بیشتر از همه در انگلستان و در شهر لندن توسعه و پیشرفت داده است.
  • دوربین مداربسته FXO دارای انواع دوربین تحت شبکه FXO ، دوربین AHD FXO و همچنین دوربین های آنالوگ FXO می باشند.
  • طراحی بدنه زیبای این دستگاه ها و امکان استفاده از این محصولات در پروژه های مختلف باعث می شود تا این دوربین ها به گزینه بسیار ایده آلی برای کاربران تبدیل شود.
  • این شرکت قدمت زیادی داشته و به خاطر محصولات با کیفیتی که تولید می‌کند شناخته‌شده است.
  • این دوربین مداربسته مخفی دارای ابعادی کوچک (3×3 سانتیمتر)، لنز ثابت و میکروفون جهت دریافت صدا از محیط مورد نظر است.
بیش از 3500 کارمند در 50 کشور دنیا محصولات با کیفیت این شرکت را در آن کشور ها توزیع می نمایند. مجموعه‌ای کامل از سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای امنیتی پیشرفته که از دوربین، هارد و کنترلر گرفته تا مانیتور می‌باشد. بعلاوه، این شرکت راهکارهای سیستم‌های هوشمند ترافیک، خانه هوشمند و غیره را نیز ارائه می‌دهد. دوربین و دستگاه های ضبط پرکسیس از 555 روز گارانتی برخوردار هستند به علاوه اینکه با گذشت زمان گارانتی نیز شرکت پارندسیستم هرگونه تعمیری را خواهد پذیرفت. تعدادی از دوربین های IP پیشرفته پرکسیس، از تکنولوژی‌های POE Support، Starlight, Warm Light و Super Starlight نیز بهره‌مند هستند که در صفحه محصولات و لیست قیمت به آنها اشاره شده است. برخی از دوربین‌های این شرکت مجهز به مادون قرمز هستند تا تصاویر با کیفیتی در تاریک شبکه ارایه کنند.

یکی از مهم ترین ویژگی های هر دوربین قابلیت دید در شب میباشد که بتوان در شب با شعاع های مشخص تصاویر مناسبی داشت. دوربین های شرکت هایلوک در پروژه های بزرگ و وسیع مناسب نمی باشند که این یک نقطه ضعف برای این برند به شمار می آید. قیمت مناسب، کیفیت بالا، نصب و کارکرد آسان برند هایلوک نقاط قوت این شرکت می باشد . بله از دوربین مداربسته اکسوم در بسیاری از بانک ها و مراکز دولتی به علت کیفیت بالای این محصول استفاده میشود. گارانتی دوربین های مداربسته اکسوم 50 ماهه است و در صورت هرگونه خرابی و مشکلی دوربین شما با دوربین نو تعویض میشود. این برند با ترکیب فناوری‌هایی مانند یادگیری عمیق و هوش مصنوعی در دوربین‌ها و نرم‌افزارهای مدیریت یکپارچه، راه‌حل‌های نظارت تصویری کاملی ارائه می‌دهد.

نقاط قوت دوربین بوش

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار