بدون شارژر لپ تاپتان را شارژ کنید! استفاده از شارژر لپ تاپ دیگر معرفی راه حل های عملی-شارژر لپتاپ مستر جانبی

اگر قصد تعمیرات شارژر لپ تاپ در ولیعصر را دارید باید بدانید که در مرکز تخصصی آرمان می توانید تمامی خدمات و امکانات در رابطه با تعمیر لپ تاپ را در اختیار داشته باشید. آداپتور شارژر را در جایی قرار دهید که هوای کافی به آن برسد و مانع از داغ شدن بیش از حد آن شود. اگر نشانگر موس خو را روی آیکن باتری قرار دادید و با پیغام مواجه شدید ممکن است شارژر لپ تاپ بیش از حد داغ شه باشد که در این صورت باید دو شاخه‌ی آن را از پریز کشیده و اجازه دهید تا دوباره خنک شود. برای این کار اپلیکیشن پین ورک را دانلود کنید یا به سایت مراجعه کنید. کمتر از ۱۵ دقیقه، یک متخصص تعمیر شارژرلپ تاپ از شرکت ما مشخص و به شما معرفی می­‌گردد. پین ورک به عنوان مرکز تخصصی تعمیر شارژر لپ تاپ در تهران است که می‌­توانید برای ثبت سفارش خدمات تعمیر شارژر لپ تاپ در منزل اقدام کنید.

به‌طور ساده می‌توان گفت که مقدار ولتاژ در جریان های AC بسیار بالا می‌باشد و آداپتور با ساختاری که دارد ولتاژ آن را کاهش داده و به جریان DC شارژر لپ تاپ توشیبا تبدیل می‌کند. به‌منظور تولید جریان DC از جریان AC از یک ترانسفورماتور، یک دیود و یک خازن با ظرفیت بالا استفاده می‌شود. نمایشگاه CES هر ساله پذیرای گجت های عجیب و غریب و جذابی است و به نظر میرسد چراغ اول در این زمینه در CES 2023 را نیز لنوو روشن خواهد کرد.

تعمیرات تخصصی ایسوس در ایران

به طور کلی لپ تاپ ایسوس از طریق کابل USB شارژ می شود، زیرا دارای پورت USB در ساختار خود میباشد. در صورتی که ساکن شهر تهران و یا کرج باشید، در صورت خراب شدن شارژر لپ تاپ خود می توانید به ولیعصر مراجعه کنید و تعمیرات لپ تاپ خود را به دست یکی از مراکز معتبر تعمیرات لپ تاپ در ولیعصر تهران بسپارید. بعضاً پیش می‌آید که شارژر این لپ‌تاپ‌ها با ایراداتی همراه شود که این امری کاملاً طبیعی است؛ بنابراین در ادامه به انواع این مشکلات و عیب یابی شارژر لپ تاپ و رفع آن‌ها خواهیم پرداخت. کار لنوو در سال‌های ابتدایی صرفاً به کامپیوترها و برخی از تجهیزات جانبی محدود می‌شد، اما اکنون محصولات متفاوتی نظیر تلفن‌های همراه را هم تولید می‌کند. یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت که انصافاً ایده خوبی هم از سوی تیم سازنده بود، لپ‌تاپ می‌باشد.

  • توجه کنید که این قطع شدگی های کوچک ممکن است پدیده اتصال کوتاه ایجاد کند و در نتیجه مقدار جریان زیادی را از آداپتور جذب (اصطلاحا آمپر می‌کشد) می‌کند.
  • در بعضی مواقع شارژر تعمیر میشود ولی از نظر اقتصادی برای شما به صرفه نیست که این مورد به شما اطلاع داده شده و در صورت تایید شما کاربر گرامی مشکل رفع می شود .
  • به طور کلی خرابی شارژر یک لپ‌تاپ می‌تواند علل مختلفی داشته باشد.
ما در این مقاله به صورت تخصصی قصد داریم به بررسی ایرادهای شارژر لپ تاپ دل ، عیب یابی و تعمیر آن بپردازیم. اصلی‌ترین قسمت شارژر لپ تاپ، آداپتور آن است که کار آن تبدیل سطح ولتاژ بالا (حدود 100V تا 240 ولت) از پریز برق شهری، به مقدار کمتری از سطح ولتاژ ( حدود 19 تا 70 ولت) است. این کار باعث می‌شود که لپ تاپ با مقدار ولتاژ ایمن‌تری کار کند. دلیل این‌که آداپتور شارژرها کمی داغ می‌شوند همین تبدیل ولتاژ است. لپ تاپ‌ها جزو دستگاه‌های برقی هستند که به وسیله‌ی باتری روشن می‌شوند.

واکنش کاخ سفید به اظهارنظر یک ماه پیش بایدن درباره برجام

اما درصورتی‌که نیاز به خرید یا تعمیر آداپتور لپ تاپ خود داشتید حتماً راهنمای کامل آن را مطالعه نمایید. امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع‌شده باشد و شما را در خرید شارژر لپ تاپ راهنمایی کرده باشد. موارد مهمی که در استفاده و نگهداری از آداپتور باید رعایت نمایید، برای شما ذکرشده است. خرابی‌های شارژر لپ تاپ موردبررسی قرارگرفته و راه تعمیر آن به شما آموزش داده‌شده است. همچنین یک راهنمای کامل از خرید تا تعویض آداپتور برای شما جمع‌آوری شده که آن را حتماً مطالعه نمایید. اصل نبودن چنین وسایلی می‌توانند به دستگاه شما آسیب رسانده و عمر آن را کوتاه کنند.

محصولات ویژه

بدون شارژر لپ تاپتان را شارژ کنید! استفاده از شارژر لپ تاپ دیگر معرفی راه حل های عملی-شارژر لپتاپ مستر جانبی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار