انواع دوربین مدار بسته : کاربردهای دوربین ، بهترین دوربین چیست اعتماد شبکه پرهام | xenoncctv

برای مجله خبری دوربین مداربسته زنون تصاویر ویدئویی ارسالی از دوربین مداربسته hd می توانید از دستگاه nvr و دستگاه dvr استفاده کنید، ضمن اینکه مانند مورد قبلی از کابل کواکسیال هنگام نصب استفاده می شود. از جمله مزایای آن نیز می توان به قیمت پایین با توجه به کیفیت مناسب آن اشاره کرد. اگر قصد خرید دوربین مداربسته دارید و اطلاعات کافی در این زمینه ندارید پیشنهاد میکنیم قبل از خرید حتما حتما در مورد کیفیت تصویر و رزولوشن دوربین های مداربسته در صفحه رزولوشن تصویر دوربین مداربسته مطالعه کنید. بسیاری از خریداران دوربین مداربسته اطلاعات کافی در این زمینه ندارند و محصول مناسب شان را برای خرید انتخاب نمی کنند.

پیشنهاد برای دید در شب مناسب

دوربین‌های Bullet اغلب در فضای باز قرار می‌گیرند، بنابراین پوشش آنها در برابر آب، گردوغبار و خاک مقاوم است. به علاوه این دوربین ها مزایای بسیاری داشته و از مهم ترین مزیت های آن می توان به این موضوع اشاره داشت که احتیاج به کابل کشی برقی نداشته و نیروی برق مورد نیاز خود را از طریق اتصال به سرپیچ لامپ تامین می نمایند. برخی دوربین‌های آشکارساز حرکت مانند دوربین‌های پی تی زد می‌توانند بر روی حرکت یک چیز متمرکز شده و آن را دنبال کنند. ضمن اینکه به این نکته توجه کنید که دوربین کیوب ضد آب و گردوغبار نیست و برای کاربری صنعتی استفاده از آن توصیه نمی شود. تیم دوربین استور آماده ی اجرای انواع سیستم های حفاظتی و امنیتی مختلف اداری ، تجاری ، خانگی و …

http://computermagazine.irبرای دریافت راهنمای خرید، قیمت تجهیزات و ثبت سفارش این محصولات؛ باید با شماره تلفن‌های بخش پروژه‌های شرکت تماس حاصل نموده و پروژه خود را نزد ما ثبت نمایید. پس از ثبت سفارش تلفنی، کارشناسان ما پروژه شما را بررسی نموده و در صورت تایید اطلاعات پروژه، برای دادن مشاوره، وقت ملاقات حضوری و نهایتا قیمت و پیش فاکتور با شما تماس گرفته می‌شود. انواع دوربین مدار بسته سیم کارت خور با قابلیت انتقال تصویر از طریق اینترنت سیم کارت داخل دوربین، بدون نیاز به وای فای و مودم. با توجه به اهمیت بالای امنیت، نظارت، و حفاظت در این اماکن، قیمت بالای این تجهیزات قابل چشم پوشی است.

دوربین هوشمند چرخشی دید در شب رنگی 5 آنتن v380 مدل Q5SY-5

عملکرد این دوربین بدین صورت است که نور منعکس شده از اجسام مختلف را دریافت و سپس از محیط تصویربرداری می کند. یکی از مهم‌ترین عواملی که باید در هنگام خرید یک سیستم امنیتی مدار بسته در نظر بگیرید فضای ذخیره سازی یا هارد است. تمام ضبط کننده‌ ها یا رکوردر ها برای ذخیره سازی فیلم ‌های ضبط‌شده به هارد دیسک نیازمند هستند. دوربین مداربسته کیوب نوعی دوربین رومیزی است که قابل نصب روی دیوار و سقف نیز می باشد. این دوربین به دلیل شکل مکعبی خود Cube نامیده می شود که برای کاربری های خانگی و تجاری بسیار مناسب است.

  • این امر باعث شد که دوربین های تحت شبکه در پردازش اطلاعات سرعت بیشتری داشته باشند و با مجهز نمودن این دوربین ها به سنسورهای پیشرفته بتوان بهترین عملکرد را از یک دوربین مداربسته پیشرفته دریافت نمود.
  • مجری و نصاب نقش مهمی را در موفقیت یک پروژه نصب سیستم مداربسته ایفا می کند.
  • به طور مثال دستگاه با 4 کانال توانایی پشتیبانی تا 4 عدد دوربین را دارد.
  • در واقع دوربین دام به معنی دوربین گنبدی شکل بوده و عنوان دوربین های سقفی نیز درباره آنها بکار میرود.
  • دوربین های امنیتی قادر به نظارت بر مناطقی که به راحتی قابل دسترسی نیستند پشت بام ها می باشند.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوربین های مدار بسته به وب سایت اسمارت کو مراجعه فرمایید. هدف ما در هایپر صنعت فامکو فروش بهترین دوربین مداربسته با توجه به نیاز مشتری و صرف معقوق ترین هزینه می باشد. دوربین های دام به دو دسته دوربین های دام IP (تحت شبکه) و دوربین های دام آنالوگ (غیر دیجیتال) تقسیم می شوند.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایلوک مدل THC-B140-P

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار