انواع دوربین مدار بسته چیست و قیمت انواع دوربین مداربسته خانگی و صنعتی | xenoncctv

دوربین مداربسته تحت شبکه یا IP برای صاحبان مشاغلی که بیشتر دور از مکان خود فعالیت دارند و همیشه در حال جا به جایی هستند، انتخاب بسیار خوبی است. انواع دوربین مدار بسته ارزان قیمت خانگی و نیمه حرفه‌ای از قیمت‌های حدودا پایین و عملکرد نسبتا قابل قبولی برخوردارند. از این تجهیزات در منازل، ویلاها، باغ‌ها، مجتمع‌های مسکونی، فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، دفاتر کار و کسب و کارهای کوچک و متوسط استفاده می‌شود. از آنجایی که انواع دوربین مداربسته تحت شبکه (دوربین‌های آی پی) گران قیمت هستند، در این اماکن بیشتر از سیستم دوربین های مبتنی بر کابل کواکسیال RG59 استفاده می‌شود (دوربین‌های آنالوگ و AHD, HD-TVI, HD-CVI, HD-SDI). دوربین های مداربسته آنالوگ ساده ترین و قدیمی ترین نوع دوربین مداربسته هستند که اتصال با سیم و نصب آسانی دارند. دوربین های مداربسته آنالوگ نسبت به دوربین های مداربسته تحت شبکه کیفیت تصویر پایین تری دارند.

دوربین‌های مدار بسته IR

همین امر واردکنندگان دوربین های مداربسته را نیز به واردات بیشتر دوربین های آنالوگ نسبت به دوربین های دیجیتال سوق می دهد. در هر حال یکی از مزایای اصلی دوربین های آنالوگ قیمت پایین تر آنهاست. گرچه همین قیمت پایین در پروژه های بزرگ در بالابودن هزینه های سیم کشی گم می شود. توجه به این اصل که هر دوربین با یک سیم جداگانه به دستگاه کنترل کننده وصل می شود و این خود با افزایش تعداد دوربین ها و مسافت بالای بین دوربین ها هزینه هنگفتی را سبب می شود.

انواع دوربین بر اساس سایز و اندازه

در این بخش به معرفی انواع دوربین‌های مداربسته برای شرایط، موقعیت‌ها و کاربردهای گونان پرداخته شده است و محصولات متنوعی از این تجهیزات به همراه تصویر، مشخصات فنی و قیمت برای خرید اینترنتی در دسترس مشتریان قرار گرفته است. در معرفی انواع دوربین های مدار بسته، یکی دیگر از آن ها مدل دوربین با وضوح بالا است. دوربین‌های مداربسته HD کیفیت تصاویر بالا و فوق العاده ای را ارائه می‌دهند.

http://computermagazine.ir

بدنه این دوربین ها از فلز یا پلاستیک ساخته می شود که طبیعتا نوع فلزی آن مقاومت بیشتری دارد و ممکن است برای فضاهای باز بیرونی نیز مورد استفاده قرار گیرد. این دوربین ها با توجه به ابعاد کوچک و جمع و جورشان جزو پرکاربردترین دوربین ها هستند. از نظر نوع لنز این دوربین ها به دو نوع وریفوکال و ثابت Fix)) تقسیم می شوند که نوع اول امکان تنظیم فوکوس و بزرگنمایی محدود دارند اما در نوع دوم این امکان وجود ندارد. بدون داشتن شواهد کافی، ممکن است این شرکت ها محکوم به پرداخت هزینه های گزافی شوند. دوربین مدار بسته راهی مؤثر برای جلوگیری از این وقایع به شمار رفته و علیه چنین ادعاهایی مفید خواهد بود.

  • دوربین مدار بسته تحت شبکه براحتی می تواند با شبکه جهانی اینترنت متصل شود و یا حتی مستقل از شبکه داخلی به اینترنت مرتبط شده و از آن طریق تحت کنترل درآیند.
  • شرکت هایک ویژن از جمله بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی مطرح دنیا است که کشور چین صاحب امتیاز آن است.
  • به عنوان مثال از نظر امنیتی شما صاحب یک فروشگاه یا هایپر مارکت هستید و بنا به مشغله کاری زیاد، در فروشگاه حضور ندارید و بسیار نگران تامین امنیت مجموعه خود هستید.
  • اگر هدفتان گرفتن دزد باشد، وجود برخی ویژگی‌ها (یعنی قابلیت تشخیص چهره، شماره پلاک، زاویه دید گسترده، کیفیت تصویر 1080p hd، دید در شب و زوم بالا) در دوربین امنیتی مورد نظر شما ضروری است.
  • از جمله مزایای آن نیز می توان به قیمت پایین با توجه به کیفیت مناسب آن اشاره کرد.
مجله خبری دوربین مداربسته زنون دوربین در اماکن خصوصی، مشاعات و… نیز پیرو رعایت یکسری اصول و قوانین امکان پذیر است. برای نصب دوربین مداربسته در برخی اماکن نیاز به مجوز وجود دارد که برای دریافت آن باید به مراجع قانونی مربوطه مراجعه کرد در غیر اینصورت نصب دوربین غیر قانونی خواهد بود. یکی از انواع کاربرد های این مدل دوربین مداربسته، استفاده آن در مغازه ها، رستوران ها، فروشگاه ها، هتل ها و سایر مشاغل است زیرا زاویه دید شما را بیشتر می کند. بسیاری از افراد این مدل را جزو یکی از بهترین دوربین های مداربسته برای محیط های بسته می دانند زیرا می توان آن را روی سقف قرار داد تا تمام محیط اتاق را بدون هیچ مشکلی پوشش دهد. در این سایت با بهترین فروش و ارزانترین انواع دوربین مداربسته در بازار با خدمات فروش خوب و گارانتی با نازلترین قیمت آشنا شدید، در صورت نیاز به راهنمایی با کارشناسان تیم مدیریت گذر تماس حاصل فرمایید. با نصب دوربین مداربسته بیسیم بدون نیاز به اتصال هیچ کابلی، با امواج اینترنت می توانید به صورت آنلاین محیط کار یا محل زندگی خود را زیر نظر داشته باشید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار