انواع دوربین مدار بسته به همراه لیست قیمت

نام تجاری دوربین مداربسته از دیگر عوامل تعیین کننده در کل هزینهها محسوب میشود. چنانچه قصد خرید دوربین مداربسته را دارید باید شرایط مختلفی را مد نظر قرار دهید. شرایط بالا این مهم را نشان می دهند که نمی توان قیمت ثابتی را برای دوربین های مداربسته اعلام کرد. این نوع دوربین مداربسته دارای مدل های مختلفی می باشد و کاربرد گسترده ای دارند. اولین دسته بندی در دوربین های مدار بسته بر اساس نوع تکنولوژی آن ها است که انواع مختلفی دارند و ساختار و کاربرد آن ها با یکدیگر متفاوت است. خرید دوربین مدار بسته ارزان در عین حال دوربین با کیفیت، از نکاتی است که همواره مشتریان و خریداران مد نظر قرار می دهند. یکی از مهمترین نکاتی که خریداران و کاربران جهت انتخاب و خرید دوربین مدار بسته مد نظر قرار می دهند خرید دوربین مدار بسته ارزان و با کیفیت خواهد بود. دوربین های مدار بسته معمولا دارای بدنه ای از جنس فلز، پلاستیک یا مخلوط فلز و پلاستیک می باشند که این جنس بدنه بر روی وزن دوربین نیز تاثیر می گذارد. در این بخش به معرفی و بررسی برخی از تجهیزات و لوازم جانبی دوربین های مداربسته می پردازیم. از لحاظ قیمتی، هزینه خرید دوربین مداربسته تحت شبکه یا IP بالاتر از انواع آنالوگ خواهد بود.

اما امروزه پیشرفتی که در تکنولوژی حاصل شده است باعث شده تا امکان کنترل کردن و مدیریت این دوربین ها از راه دور وجود داشته باشد و در واقع دوربین ها بی سیم باشند. قیمت خرید دوربین مداربسته بیسیم با برد بالا با توجه به تکنولوژی به کار رفته در آن به طور قطع بالاتر از دوربین های دارای سیم است. در حال حاضر این تکنولوژی به طور گسترده در بین تولید کنندگان جهانی از جمله هایک ویژن و داهوا در حال استفاده است. در نتیجه این اتفاقات و رخداد ها شما می توانید با مطالعه این صفحه به طور کامل و جامع طریقه نصب دوربین های مداربسته تحت شبکه و یا به عبارتی IP را بیاموزید. در صورت نداشتن اطلاعات کافی ممکن است سرمایه و وقت شما هدر برود و از همه مهم تر امتیاز انجام پروژه از شما سلب شود.پس قبل خرید این موارد حتما با مشاوران سام ایران تما حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان همکاران استفاده نمایید.

از این رو استفاده از نرم افزارهای ساده و کارآمد در کنار برطرف کردن نیاز کاربران، امکان آماده سازی سریع تر نقشه ها را فراهم می کند. برای دانلود نرم افزاری های برندها و انواع مارک های تجهیزات دوربین مداربسته که در این مقاله آورده شده اند و همچنین سایر برندها و مارک های دوربین مداربسته به بخش دانلود نرم افزارهای تخصصی مراجعه فرمائید. هر کدام از این دوربین ها دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند. به دلیل استفاده از فرمت تصویربرداری فشرد شده و همچنین نیاز نبودن با استفاده از دو کابل مجزا برای برق و انتقال داده، دوربین مداربسته هایک ویژن در هر جایی قابل استفاده است. سیستم های دوربین مداربسته IP با استفاده از پروتکل های TCP/IP تبادل اطلاعات می نمایند.

این بازتاب به شکل تصویر سیاه و سفید دیده می شود. دوربین های مداربسته مینیاتوری معمولا برای استفاده های جاسوسی و نصب دوربین مداربسته به صورت مخفی کاربرد دارند زیرا ابعاد این دوربین ها بسیار کوچک می باشد معمولا دوربین های مینیاتوری علاوه بر ضبط تصویر قابلیت ضبط صدا را نیز دارند. معمولا این متریال در دوربین های با کیفیت بالا به نحوی انتخاب می شوند که در برابر ضربات مختلف، مقاومت بالایی را نشان داده و همچنین در مقابل نفوذ آب نیز مقاوم باشند. به علاوه، خرید دوربین مداربسته و نصب آن با توجه به امنیت بالایی که در ساختمان های مختلف ایجاد می کند از ضروریات است و نیاز است تا مالکین بناهای مختلف و مدیران شرکت ها و سازمان ها، اقدام به خرید و نصب این دوربین ها نمایند. امروزه خرید دوربین های بی سیم در بازار از رونق بالایی برخوردار می باشد. در گذشته تمام دوربین هایی که در ساختمان های مختلف نصب می شد، دارای سیم بودند. در کنار تمام موارد گفته شده، عوامل دیگری نیز در تعیین هزینه دوربین های مدار بسته تاثیرگذار هستند که از آن جمله می توان به تعداد دوربین ها، متراژ کابل های به کار رفته برای نصب دوربین، نوع و ظرفیت هارد موجود در برخی دوربین ها و نوع لنز به کار رفته در آنها اشاره کرد.

دزدگیر اماکن : دزدگیر اماکن به نوعی مکمل و کامل کننده دوربین مداربسته است و در انواع برندها مانند دزدگیر فایروال و دزدگیر کلاسیک در فروشگاه رهاورد نیرو به فروش می سایت xenoncctv رسد. در پاسخ به این سوال باید گفت که هر دوی این سیستم های امنیتی و نظارتی به صورت مکمل یکدیگر عمل می کنند و وجود هر دوی آنها در یک ساختمان ضروری است. دوربین هایی که مجهز به این فناوری هستند بر اساس متراژهایی که قادر به ثبت تصاویر هستند، قیمت های متفاوتی دارند. امروزه انواع پکیج های دوربین مداربسته با کیفیت بالا و قیمت مناسب جهت پاسخگویی به نیازهای کاربران و استفاده در مکان های مختلف طراحی و به بازار عرضه می شوند. بنابراین شما با در نظر گرفتن چندین پارامتر می توانید سیستم مداربسته مناسب خود را خریداری نمایید. استفاده از یک دوربین چشم ماهی با محل استقرار خوب میتواند ما را از خرید چندین دوربین ساده و نصب در محلهای متنوع از فضا بینیاز سازد. در این طرح دوربین ها و تجهیزات قدیمی و کهنه شما تحویل همکاران ما گشته و به جای دوربین ها و تجهیزات تحویل شده، دوربین ها و تجهیزات جدید دریافت میکنید.

شما در سایت یانوس می توانید سفارش های خود را به صورت آنلاین، رفتن به صفحه هر محصول و افزودن آن به سبد خرید و سپس پر کردن اطلاعات و پرداخت از طریق درگاه اینترنتی انجام دهید و یا با ما تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید و شماره کارت جهت واریز هزینه را دریافت کنید و یا می توانید از طریق واتساپ پیام دهید و سفارش خود را به راحتی انجام دهید. بر اساس قانون تا زمانی که نصب دوربین های مداربسته بر حریم شخصی افراد تاثیر منفی نگذارد ، استفاده از دوربین ها در هر فضایی منع قانونی ندارد.

برخی افراد در هنگام خرید دوربین مدا بسته با این سوال مواجه شوند که آیا خرید دوربین مدار بسته بهتر است یا دزدگیر اماکن؟ حتما باید به این نکته توجه داشته باشید دستگاه ضبط کننده تصاویر و مانیتور به یک منبع تغذیه بسیار مناسب نیاز دارند. اینطوری به راحتی می توانید بر روی فعالیت دیگر اعضای خانواده و یا زیردستان خود در محیط زندگی و یا محل کار خود اشراف دقیق داشته باشید. پیش از آن که به خرید دوربین بپردازید بهتر است در رابطه با تعداد دقیق دوربین های مورد نیاز اطمینان حاصل کنید. کارگذاری و نصب دوربین های مداربسته نیازمند دانش و توانایی لازم جهت انجام آن به صورت دقیق و بدون مشکل است. دوربین های بولت یا دیواری نوعی از دوربین های مداربسته هستند که در انواع و اشکالی ساخته می شوند که قابل نصب بر روی دیوار است این دوربین ها معمولا برای فضاهایی که احتیاج به تصویر برداری طولی با لنزهای Tele است یا محل هایی که امکان نصب دوربین های سقفی وجود ندارد با لنزهای Wide بکار می روند.این دوربین ها در صورت داشتن لامپ های مادون قرمز از نوع دید در شب هستند و در صورت عدم وجود لامپ های مادون قرمز بر روی به آنها دوربین دیواری دید در روز گفته می شود ساختار این دوربین ها می تواند IN Door (برای فضای داخلی) و یا OUT Door (برای فضای بیرون یا محیط های بدون سقف) باشد.

هرچه جنس بدنه دوربین از استحکام بالاتری برخوردار باشد، ارزش و هزینه دستگاه نیز بالاتر خواهد رفت. باید توجه کرد که یک UPS هر میزان که توان داشته باشد، 25 درصد از آن برای تغذیة خود یوپیاس احتیاج است. هر چه رزولوشن دوربین بیشتر باشد، کیفیت تصویر آن بیشتر شده اما به تبع آن قیمت دوربین و فضای لازم برای ذخیره سازی تصاویر نیز افزایش می یابد. از چه فروشگاهی دوربین مدار بسته بخریم؟ از دیگر فاکتورهایی که بر هزینه خرید دوربین مدار بسته تاثیرگذار است نوع متریالی است که در ساخت بدنه و کیس دوربین مورد استفاده قرار می گیرد.

بعد از انجام تمامی مراحل نصب دوربین مدار بسته می توانید انتقال تصویر را انجام دهید . که با وارد کردن اطلاعات DVR دوربین ها شما می توانید تصویر را همان لحظه در گوشی خود ببینید. پس از این که برنامه مورد نظر را در موبایل خود اجرا نمودید اطلاعاتی از شما خواسته می شود که باید در آن وارد نمایید. تمامی محصولات موجود در این فروشگاه دارای گارانتی هستند و شما می توانید با خیالی آسوده برای خرید هر یک از این محصولات بر روی لینک آن ها کلیک کنید تا وارد صفحه دسته محصول آن ها شوید و سیستم حفاظتی مورد نظر خود را تهیه کنید.

در هر صورت تمامی مدلهای دوربین باید به یک منبع تغذیه انرژی وصل شوند. دوربین های مدار بسته در دو نوع آنالوگ و تحت شبکه تولید شده و هر یک دارای مبلغ های متفاوتی هستند. از جمله عوامل موثر در قیمت دوربین مداربسته می توان به نوع دوربین و برند سازنده آن اشاره کرد. درست است که قیمت دوربین مدار بسته یکی از دغدغه هایی است که خریداران این دستگاه های امنیتی- نظارتی با آن مواجه هستند؛ اما نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را برای آن در نظر گرفت زیرا عوامل مختلفی بر قیمت دوربین مداربسته تاثیر می گذارند که در ادامه آن ها را آورده ایم. این محصولات می تواند دارای حالت های ظاهری مختلفی باشد اما ویژگی مشترک آن ها ضد آب، ضد گرد و غبار و ضد ضربه بودن می باشد.

برد دید در شب این دوربین ها به تعداد و نوع LED های تعبیه شده بر روی دوربین وابسته است. از نظر برخی افراد اصلی ترین کار دوربین مدار بسته، تصویر برداری در طول شب است. تیپ شخصیتی افرادی که به عنوان نصاب دوربین مداربسته مشغول هستند غالبا اشخاصی پر انرژی ، باهوش، هوشیار،دارای اطلاعات فنی خوب، مهارت خاص در حل مسئله جدید و چالش بر انگیز دارند و به خوبی می توانند با ابزار های مختلف کار کنند.این افراد مهارت تحلیل فراوانی دارند و می توانند مسائل مختلف را حل و فصل کنند. ۲. قیمت نصب دوربین مداربسته تعیین شده در لیست اجرت نصب در محدوده شهر است و در خارج از محدوده شهر مبلغی به صورت توافقی افزوده میگردد. قیمت خرید دوربین مداربسته سامسونگ در رنج متوسطی قرار داشته و این مبلغ در انواع مدل های با سیم و بیسیم متفاوت است.

اما در مبحث دوربینهای مداربسته ، منظور از لنز ثابت ، لنزهای غیرقابل تعویض با زاویه دید ثابت است. برای تصویر برداری های نزدیک و در شیفت های کاری یا در طول روز که محیط روشن می باشد از دوربین های مداربسته صنعتی استفاده می شود این دوربین ها مناسب برای تصویر برداری از خطوط تولید شرکت ها و صندوق های فروشگاه و بانک هستند زیرا قابلیت تعویض لنز با تصویر برداری از نزدیک را دارند. ممکن است برخی افراد با این تصور که هر چه کالایی گران تر باشد در نتیجه کیفیت و کارایی بهتری خواهد داشت، بدون هیچ گونه تحقیقی اقدام به دوربینی با قیمتی بالا نمایند. این کار می تواند یک اشتباه بزرگ باشد و باعث به هدر رفتن هزینه زیادی از جیب این افراد گردد. این مکان باید اشراف کامل به اطراف داشته باشد. جهت خرید دوربین مداربسته شما باید با بررسی نوع دوربین، کیفیت تصاویر ضبط شده، میزان حافظه و نوع دستگاه ضبط کننده، بتوانید گزینه ای مناسب با مکان مورد نیاز انتخاب و خریداری نمایید. افراد و سازمان هایی که به فروش دوربین مداربسته می پردارند باید کاملا قابل اعتماد بوده و محصولاتی را بر طبق نیاز مشتریان به آنها ارائه دهند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار