انواع دوربین مداربسته + 11 مدل با بررسی مزایا و مشخصات | xenoncctv

پس عقلانی است که به سراغ فروشگاه یا شرکتی بروند که فاقد دوربین مداربسته باشد. دوربین های مداربسته فروشگاهی در اولین گام به عنوان یک نگهبان هوشیار برای کسب و کار شما هستند. امروزه دوربین های مداربسته مخفی با ابعاد بسیار کوچکی وجود دارند که می تواند به راحتی در وسایل مختلف مخفی شده و از محدوده زیرنظر فیلمبرداری نموده و حتی درصورت برخورداری از میکروفون بتواند صدای محیط را هم ضبط نماید. دوربین های مداربسته کوچک نیز به دو نوع بیسیم و با سیم تقسیم می شود.

http://computermagazine.ir

دوربین ها به طور استراتژیک در جای خود قرار می گیرند، بنابراین شما می توانید مناطق خاصی از خانه و شرکت که اهمیت بیشتری دارند را به این سیستم مجهز کنید. دوربین های مدار بسته در حالت کلی به دو دسته دوربین های فضای داخلی یا ایندور و فضای بیرونی یا فضای بیرونی یا اوتدور دسته بندی می شوند. از جمله دوربین های ایندورمی توان به دوربین های مدار بسته بولت، اسپید دام یا PTZ و از نمونه های اوتدور نیز می توان به دوربین های چشم ماهی، دوربین مدار بسته دام و غیره اشاره نمود.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل DH-HAC-HFW1200TP

گرچه قابلیت های dvr ها متفاوت است و در بین فول آپشن ها نیز گزینه ها بسیار متنوع خواهند بود. تمامی دوره ها برای افراد تحت پوشش کمیته امداد، کودکان کار و نیازمندان رایگان می باشد. شاید به مواردی برخورد کردهاید که کارگری خارج از کارگاه مصدوم شده است ولی این مصدومیت را به محل کار خود نسبت میدهد. بسیاری از این ادعاهای غیر واقعی علیه شرکت ها جهت ایجاد مسئولیت برای کارفرمایان و یا کسب غرامت از بیمه می باشد.

دوربین‌های مدار بسته dome

دوربین های مداربسته را با توجه به استقبال زیادی که از آن شده است در انواع مختلفی تولید می کنند و بسته به نوع کاربردی که دارند مورد استفاده قرار می دهند. برای محاسبه هزینه نصب دوربین مداربسته باید ابتدا اطلاعاتی را جمع آوری کرد. این اطلاعات شامل تعداد حدودی دوربین های مورد نیاز، نوع سیستم مداربسته انتخابی، برند مورد نظر و حدودی از کیفیت آن است. تعداد دقیق دوربین ها پس از نظر کارشناسی و بازدید از محل نصب مشخص خواهد شد اما در مرحله اول شما می توانید برآورد حدودی از تعداد دوربین های مورد نیاز خود به دست آوردید.

  • در این گونه مواقع استفاده از انواع دوربین مدار بسته بهترین گزینه به شمار رفته و مدیر شرکت می تواند با نصب دوربین در بخش های مختلف، تصاویر دریافت را در مانیتور خود مشاهده نموده و از موارد این چنینی آگاه باشد.
  • مدتی بعد از ساخت دوربین HD شرکت های مختلفی توانستند دوربین های مداربسته آنالوگ با فناوری Full HD که کیفیت آن به مراتب بیشتر از دوربین های HD بود بسازند.
  • این دوربین‌ها در تکنولوژی‌های مختلف آنالوگ و دیجیتال در بازار وجود دارند.
  • برای مشاهده مدل های مناسب کارخانه می توانید به صفحه دوربین مداربسته برای کارخانه مراجعه نمایید.
  • دوربین سیم کارتی Clever Dog TM101 تیوا یک دوربین مداربسته سیمکارت خور و رم خور است.
  • اگر شما نیاز به تصویرهای با کیفیت بالای 5 مگاپیکسل دارید و وضوح تصویر با فاصله زیاد نیاز دارید می‌بایست از این نوع دوربین مداربسته استفاده کنید.
یکی از این وسایل مجله خبری دوربین مداربسته زنون مدار بسته می باشد که می تواند کمک بسیار بزرگی به امنیت افراد نماید. از این رو در این مقاله از وب سایت اسمارت کو قصد داریم تا به بررسی انواع دوربین مداربسته براساس ظاهر و عملکرد بپردازیم و در این باره اطلاعات بسیار مهمی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. پیش از خرید حتما برآورد هزینه کنید تا بتوانید از بین انواع دوربین مداربسته گزینه مناسب را انتخاب کنید. در واقع برآورد هزینه و بررسی قیمت دوربین مداربسته جزو فاکتور های مهم پیش از خرید به حساب می آید.

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1200DP

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار