انواع دوربین مداربسته بررسی انواع دوربین مدار بسته CCTV | xenoncctv

اما ارتباط شبکه با دوربین های آی پی هر پیشرفت مرتبط با شبکه را نیر بر دوربین ها لحاظ می کند. از آن جمله می توان به یکی از آخرین پیشرفت های شبکه یعنی power ove ethernet یا به اختصار poe اشاره کرد که این قابلیت دوربین های آی پی را نیز شامل شده است. بی‌ام‌اس کالا مجموعه ای کامل از محصولات هوشمندسازی و نیز امنیتی حفاظتی ساختمان واقع در تهران و مشهد بوده که از سال 1389 اقدام به تولید، طراحی و عرضه این سیستم ها کرده است. حال قصد داریم تا شرح مختصری از این انواع مختلف دوربین‌ مداربسته را یک به یک توضیح دهیم. البته ذکر این نکته ضروری است که دوربین‌های wifi از نوع IP و آدرس پذیر بوده که با توجه به پرتوکل ارتباطی آن که از نوع بدون سیم می‌باشد، ما آن را در یک دسته‌بندی جداگانه آورده‌ایم. وجود دوربین صنعتی در کارخانه های مختلف باعث می شود تا ایمنی بسیار افزایش یافته و کارگران دچار آسیب های مختلف جسمی نگردند.

دوربین بالت 380 zm-v

در اینجا، چند مزیت زمانی که شما دوربین مداربسته خود را دارید، فهرست کرده‌ایم. دوربین‌های مادون‌قرمز یکی از بهترین انواع دوربین‌ها برای نظارت هستند. یکی از نکات بسیار مهم و قابل توجه این است که برخی از گره های حسی شامل دوربین های امنیتی هستند که تصاویر ضبط شده را تجزیه و تحلیل می نمایند اما برای محافظت از حریم خصوصی افراد، این تصاویر را منتقل یا ذخیره نخواهند کرد.

پکیج دوربین مدار بسته 6 عددی پنج مگاپیکسل Pg – 119 IP

راه حل های Smart Pro مجله خبری دوربین مداربسته زنون یک گزینه ایده آل برای برنامه های حرفه ای هستند، زیرا هوشمندی، کارایی و راحتی را برای نظارت تصویری به ارمغان می آورند. این نوع دوربین‌ها در گونه‌ها و اندازه‌های مختلفی مانند ساعت دیواری، دکور خاص کوچک و انواع وسایل خاص، تولید می‌شوند. همان‌طور که از نام آن پیداست، این نوع دوربین به‌گونه‌ای طراحی شده است که موردتوجه قرار نمی‌گیرد. علاوه بر این، راه‌اندازی و نگهداری کمتری برای دوربین موردنیاز است و فیلم برای دسترسی آسان به‌صورت آنلاین ارسال می‌شود. تصاویر از طریق اینترنت منتقل می‌شوند، تا بتوان آنها را در هر جایی مشاهده کرد.

http://computermagazine.irمهمترین ویژگی این دوربین ها شکل یک پارچه و پوشش 360 درجه ای است و از این لحاظ سارقان قابلیت تشخیص دید اصلی دوربین را نخواهند داشت. معمولا در این دوربین ها از لنزهای wide با فاصله کانونی کوچک 3.6 یا ۴ میلیمتر استفاده می شود. دوربین های دام قابلیت چرخش دارند و می توانند توسط اپراتور کنترل شوند.

  • دوربین فیش آی یا چشم ماهی یکی از جالب ترین دوربین های مدار بسته است که به دلیل به کارگیری لنز خاص در این نوع از دوربین ها استفاده از آن در شرایط مختلفی امکان پذیر است.
  • در زمان فروش دوربین مداربسته معمولاً فروشنده زمان کافی برای ارائه این مطالب به شما را ندارد.
  • از دوربین‌های مداربسته با اهداف امنیتی، حفاظتی، حراستی، ایمنی، کنترلی، صنعتی، تحقیقاتی و پزشکی در معابر، محوطه‌ها و ساختمان‌های شخصی، خصوصی، دولتی و عمومی استفاده می‌شود.
  • بسته به کاربرد و بودجه می‌توان دوربین‌ها را به صورت ثابت یا وایر فوکال نصب و استفاده کرد.
  • این یک فضای عدم اطمینان برای دزدان یا خرابکاران احتمالی ایجاد می‌کند، که از همه جهات نزدیک می‌شوند.

دوربین های مداربسته دام براساس این که بستر نصب آنها بر چه مبنایی باشد به دو دسته تقسیم بندی می شوند. دوربین مداربسته دام بر مبنای کابل کشی با کابل شبکه و دوربین مداربسته دام بر مبنای کابل کشی با کابل کواکسیال. البته از نظر ظاهری دوربین های تورت Turret نیز در انواع دوربین مدار بسته دام قرار می گیرد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار