انواع دستگاه تصفیه آب و نکاتی که باید قبل از خرید بدانید

در این مقاله از سری مقالات باران بهاری به بیان موضوعاتی چون انواع فیلتر های تصفیه آب، نحوه و زمان تعویض فیلتر ها، ترتیب قرارگیری فیلتر ها در دستگاه استفاده می شود. ایزی ول علاوه بر دستگاه تصفیه آب، فیلتر دوش حمام، فیلتر پارچ آب و سیستم تصفیه آب نیز می باشد. با توجه به اسیدی بودن آلاینده های موجود در آب، یکی از پر کاربردترین فیلترها در مراحل فرآوری آب تصفیه شده، فیلتر قلیایی کننده آب است. در این حالت، به گیج فشار روی دستگاه دقت کنید. لازم به ذکر است در ادامه معرفی فیلتر های دستگاه تصفیه آب باید متذکر شد، که عملکرد این فیلترها صرفاً محدود به حذف عوامل فیزیکی نامطلوب از آب بوده و هیچ تأثیری بر روی مواد شیمیایی و یا از بین بردن باکتریها ندارند.

قیمت فیلتر تصفیه آب در دمای 20 درجه سانتیگراد در یک لیتر آب حدود 357 گرم نمک با غلظت 26.3% می توان حل کرد. میزان رهایش زینک از سطح تخلخل کربن اکتیو 3 میلی گرم در لیتر است. حجم کارتریج فیلتر مینرال نیز حدوداً 250 میلی لیتر می باشد. لوازم و فيلترهاي رايج و در ممبران های 8 اینچ 25000 لیتر در روز می باشند. اگر بدنبال فیلتر فرآوری کننده ای با آخرین تکنولوژی های روز دنیا هستید تا سلامت خانواده خود را تضمین کنید، فیلتر NanoSilver-Zincoxide SSV می تواند بهترین انتخاب شما باشد. اگر بدنبال خرید فیلتر قلیایی کننده با کیفیت بالا و به روز برای دستگاه تصفیه خود هستید این فیلتر در صدر جدول بهترین ها، تنها گزینه شماست. به همین دلیل دستگاه های آب تصفیه کن خانگی ساخته شده اند تا با تصفیه مجدد آب مصرفی به افزایش کیفیت و سلامت آن کمک کنند. چرا که در این حالت این دستگاه دیگر جنبه تزئینی و یا لوکس بودن نداشته و ارتباط مستقیمی با سلامت ما خواهد داشت.

همانطور که در بالاتر هم گفته شد، یکی دیگر از بهترین مزایای آب تصفیه شده در واقع تاثیر بی نظیری است که بر روی شادابی و سلامت پوست شما می گذارد. این فیلتر، شامل لایه ای از کربن فعال می باشد که قادر به زدایش طعم، بو، ماده رادیواکتیو رادون و آلاینده های فرار ساخت بشر از آب خوراکی می باشد.تصفیه خانههای شهری به دلیل آن که در مقیاس بالا آب را تصفیه میکنند، از مواد سمزدایی مانند کلر برای کشتن میکروبها استفاده میکنند.اما کلر در نوع خود یک مادهی سمی بوده و در بلند مدت سبب نفوذ به بافتهای گوشتی و بدن شده و آسیبهای جدی وارد میسازد. همواره هدف این شرکت کسب رضایت مشتری و ارایه یک محصول خوب با رعایت تمامی استاندارد به روز می باشد. هدف از استفاده از دستگاه های تصفیه آب جداسازی هرگونه آلودگی، ویروس، آلاینده و ذرات جامد و محلول در آب است که طعم، رنگ و کیفیت آب به حد مطلوب و مورد نظر برای مصارف گوناگون است و محقق شدن این هدف تنها با استفاده از انواع فیلتر های تصفیه امکان پذیر است.

یک پوسته استوانه بصورت فیلتر مرحله ای مورد استفاده قرار می گیرد به. از خواص آب آشامیدنی قلیایی می توان به افزایش سیستم ایمنی بدن انسان اشاره کرد. استفاده از این یونیت موجب تقویت ایمنی بدن و رفع کمبود زینک است که استفاده از آن توسط پزشکان بشدت توصیه می شود.قابلیت شارژ مجدد این فیلتر موجب کاهش هزینه های نگهداری آن خواهد شد. نانوسیلور بروزترین تکنولوژی آنتی باکتریال کننده آب و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است. فیلتر ZinkOxide جدیدترین فیلتر فرآوری کننده دستگاه های تصفیه کننده آب در جهان می باشد که به طور انحصاری توسط کمپانی نام آشنای SSV تولید و عرضه شده است. به طور کل دستگاههای تصفیه آب با سیستم اسمز معکوس دارای ۵ الی ۶ مرحله (فیلتر) هستند ولی بر حسب مورد میتوان این تعداد مراحل را افزایش داد.

خرید دستگاه تصفیه آب این فیلتر حاصل ادغام دو فیلتر جدید NanoSilver و ZinkOxide می باشد که هر کدام به تنهایی نقش بسزایی در سلامتی خانواده ایفا می خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب کنند. مرحله ششم: فیلتر UV تعبیه شده در این مرحله با تاباندن اشعه ماورابنفش به آب وظیفه میکروب زدایی از آب را برعهده دارد. با این حال در صورتی که کیفیت ورودی آب شما مطلوب نباشد شما مجبورید که فیلتر را زودتر تعویض نمایید. کم یا زیاد بودن این عدد از حد مجاز می تواند به شما نشان دهد که مشکلی در دستگاه وجود دارد. پمپ تصفیه آب یا همان PUMP که در عامیانه تلمبه نیز به آن گفته می شود وسیله ای است که به روش مکانیکی سیال را منتقل میکند، در یک دستگاه تصفیه آب صنعتی چندین نوع پمپ وجود دارد که به انواع آن می پردازیم. برای همین وجود دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی در هر خانهای ضروری است. فیلتر فرآوری کننده NanoSilver-Zincoxide کمپانی SSV یکی از پرکاربردترین فیلترهای فرآوری کننده دستگاه های تصفیه آب امروزی است که مورد توجه بسیاری از مشتریان و کاربران دستگاه های تصفیه آب امروزی است.

در اینجا مطمئنا برایتان سوال است که قیمت فیلتر دستگاه تصفیه آب مرحله اول چقدر است و اصلا ساخت کجاست و آیا در زمان خرید فیلتر، میتوان جنس خوب و با کیفیت را تشخیص داد یا خیر؟ ALKALINE می باشد که تفاوت آن با سیستم هشت مرحله ای آن فقط نداشتن فیلتر آنتی باکتریال اکسیژن ساز است و قیمت دستگاه تصفیه آب هفت مرحله ای ارزان تر نیز هست. معرفی فیلتر های دستگاه تصفیه آب و آشنایی هرچه بیشتر با آن ها می تواند منجرب به تیهی دستگاه مناسب تر، و در نتیجه داشتن آبی سال تر و مغذی تر می شود. از خواص قلیایی بودن آب می توان به کاهش استرس، شفافیت پوست و مو ، کاهش مشکلات معده و بهبود عملکرد عضلانی اشاره نمود. در کنار استفاده از سیستم لوله کشی پیشرفته برای انتقال و تامین آب در شهرها ، به کار گیری دستگاه تصفیه آب نیز برای از بین بردن مشکلات معمول آب نظیر طعم و بوی کلرین و آهک و همینطور ضد عفونی کردن آب و نابود کردن جرم و باکتری های آن ضرورت دارد.

خرید فیلتر تصفیه آب

فلوراید نیز از جمله موادی است که در فاضلاب های صنایع شیشه سازی، سرامیک سازی، کارخانه های تولید آفت کش و کود و صنایع آلومینیوم و فولاد سازی وجود داشته و وارد آب های شهری می شود. ترکیبات آلی فرار و رنگ ها که حاصل ورود پسماند کارخانه های داروسازی، آفت کش ها و علف کش ها به آب شهری هستند. فیلتر قلیایی SSV با توانایی قلیایی کردن آب از 1 تا 2.5 واحد قادر است مطابق با استاندارد ABS ، SGS و Waterquality میزان PH آب را به حالت خنثی و قلیایی تنظیم نماید. استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی که با روش اسمز معکوس کار می کنند، در حال حاضر متداولترین و مؤثرترین روش تصفیه آب و حذف ترکیبات سمی و سایر ناخالصی ها از آب به شمار می رود.

بررسی فیلتر تصفیه آب در کل در زمان خرید دستگاه مونتاژ ایران ، حتما دقت کنید که اولا آن دستگاه را به قیمت واقعی اش خریداری کنید و همچنین در دستگاه های مونتاژی ایران ، برند اصلا مهم نیست و شما باید به کیفیت قطعات استفاده شده در آن دستگاه توجه کنید . این در حالیست که سختی تی دی اس نرمال برای آب آشامیدنی باید زیر عدد 100 باشد و تنها یک دستگاه تصفیه آب زیر سینکی اسمز معکوس تایوانی میتواند شما را در ارائه آب تصفیه شده معدنی کمک نماید .

هدف از این مقاله معرفی فیلتر های دستگاه تصفیه به شما عزیزان است. به درون هوزینگ ها نگاهی بیندازید. وجود یون نقره در قسمت نانوسیلور و رهایش زینک در قسمت زینک اکساید موجب بالا بردن سطح ایمنی بدن در برابر انواع ویروسها و باکتری ها می گردد. اما از طرفی زینک اکساید ماده ای شناخته شده برای ارتقای سطح ایمنی بدن- تنظیم واکنش های آنزیمی، جلوگیری از ریزش مو، کنترل قندخون، بهبود سنتر پروتیینی، التیام زخم، افزایش رشد و تقویت باروری است.میزان رهایش زینک از سطح تخلخل کربن اکتیو 3میلی گرم در لیتر است. در واقع این واحد مسئول تنظیم PH، حذف مواد جامد معلق و همچنین افزودن بعضی مواد شیمیایی به منظور کنترل غلظت مواد مخرب مانند سولفات کلسیم که باعث پوسته پوسته شدن ممبران ها می شود، است.

دستگاه تصفیه آب خانگی

فیلترهای آب به عنوان آخرین خط دفاعی در برابر بیش از 2100 سم شناخته شده که ممکن است از طریق آب آشامیدنی وارد بدن شوند، عمل می کنند. مجهز شدن به تکنولوژی شارژ پذیری موجب افزایش کیفیت و کاهش هزینه های نگهداری در این فیلتر شده است. این فیلتر شارژپذیر است و پس از اتمام دوره استفاده می توان آن را شارژ نمود. نام دیگر این فیلتر UV است که از جمله کاربردهای آن می توان به پاکسازی باکتریها، میکروبها و سایر میکروارگانیسمهای موجود در آب اشاره کرد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار