اطلاعاتی کامل درباره دوربین های مداربسته | xenoncctv

Poe برق را در بستر شبکه می فرستد و از کابل برق جداگانه فاکتور می گیرد. در واقع دوربین های مداربسته ip با قابلیت poe تصویر ، صدا و برق را تنها از طریق همان کابل شبکه منتقل می کنند. بتدریج برخی از حرفه ها و مشاغل بخصوص آنهایی که بیشتر در معرض سرقت قرار داشتند نیز به دوربین مداربسته روی آوردند. در سال 1990 دستگاه های ضبط تصاویر دوربین ها تنها با قابلیت ” ضبط بعد از شناسایی حرکت” وارد بازار شدند که استفاده از دوربین مداربسته را در این کشور بسیار بیشتر کرد. تا قبل از آن، دستگاه های ضبط تصاویر تا حد زیادی از نظر میزان حجم ذخیره و قابلیت ها بسیار محدود بود.

دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE76D3T-ITPF

کابل متداول برای تصویر این دوربین ها کابل کواکسیال rg59 است گرچه ارتباط تصویر این دوربین ها با کابل های مختلف بر حسب نیاز امکان پذیر است. در مجموع یکی از مزیت‌های دوربین مدار بسته آنالوگ، هزینه کمتر نسبت به دوربین مدار بسته IP است. گرچه نصب آسان این نوع دوربین، مزیت دیگر آن است و این 2 عامل مهم باعث شده تا فروش بیشتری نسبت به دوربین تحت شبکه داشته باشد.

  • دوربین های پلاک خوان نصب شده در جاده ها و سطح شهر از طریق ثبت پلاک و شناسایی آن قادرند تا متخلفین را تشخیص دهند.
  • در صورت انتخاب هر دوربینی، درصدی برمبنای ویژگی ها و قابلیت ها روی قیمت پایه افزوده خواهد شد.
  • از نیمه دوم سال 1990 پلیس دوربین های زیادی را در سطح شهرها بخصوص مراکز عمومی ، مدارس و پروژه های ساختمانی نصب کرد.
  • شما به راحتی می توانید با قرار دادن آن در مکانی مناسب و اتصال به اینترنت مودم خود مراقب فرزندان خود باشید.
  • شرکت‌هایی مانند بانک‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ، باید دوربین‌های باکیفیت بالا را انتخاب کنند، تا اطمینان حاصل کنند که بازدیدکنندگان از محل خود با وضوح کامل عکس گرفته می‌شوند.
برند هایک ویژن طی 19 سال گذشته توانسته بخش بسیار بزرگی از بازار دنیا را به دست بگیرد. برای سارقان و مجرمان، دیدن دوربین مداربسته مانع از انگیزه آنها برای دزدی می‌شود. اگرچه این یک عامل بازدارنده جدی برای سرقت نیست، اما برای کمک و شناسایی مجرمانی که فعالیت‌های غیرقانونی خود را در خانه یا محل کسب‌وکار شما انجام می‌دهند، بیش از اندازه کافی است. استفاده از دوربین‌های مداربسته بی‌سیم در سال‌های اخیر رواج یافته است. این نوع دوربین زمانی ارجحیت دارد، که اتصال بالقوه‌ای برای اتصال فیزیکی وجود نداشته باشد.

http://computermagazine.ir

این یک دوربین امنیتی است که تنها زمانی ضبط می‌کند که حرکت در میدان دید خود را تشخیص دهد. دو نوع دوربین اکشن وجود دارد، حرکت مبتنی بر نرم‌افزار و مادون‌قرمز غیرفعال . تیم امنیتی کنترل کاملی بر ضبط دارد و می‌تواند به موقعیت‌های زنده پاسخ دهد. دوربین‌های گلوله‌ای را می‌توان در طیف وسیعی از صنایع مانند تولید، مدیریت املاک و کشاورزی به کار برد.

دوربین پشت آینه ای

این مجله خبری دوربین مداربسته زنون ها معمولا در محیط های غیر صنعتی و اداری یا خانه ها استفاده می شوند. این دوربین ها ظریف بوده و مقاومت چندانی در برابر شرایط محیطی ندارند و در واقع برای محیط های داخلی ساختمان که مسقف هستند ساخته شده اند. پیاده سازی یک سیستم امنیتی دوربین مدار بسته مؤثر و کارآمد امر ساده ای نیست و نیاز به توجه و کمک دارد. چرا که یک سیستم نظارت تصویری می‌تواند سرقت و خرابکاری ها را برای هر تجارت و کسب و کار و در هر حرفه ای کاهش دهد.

دوربین مداربسته آنالوگ بولت داهوا HD-CVI مدل DH-HAC-HFW1500DP

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار