اتاق فرار ویراپارک معین مال مدرن ترین اتاق فرار در شهر تهران اسکیپ روم | allescape

اتاق فرار ویراپارک معین مال مدرن ترین اتاق فرار در شهر تهران اسکیپ روم | allescape در برخی از مواقع نیز اشتباهات گذشته پیش‌چشم شما خواهد اتاق فرار کارخانه آمد. شما در خانه یک دوست قدیمی قدم گذاشته‌اید درست زمانی که چند هفته‌ای از مفقودشدن او می‌گذرد. دوست شما در خانه نیست، اما باتوجه‌به سرنخ‌های موجود می‌توانید از آن مکان خارج شوید. سناریو این بازی این گونه است که شما وارد یکی از بزرگ‌ترین بانک‌ها برای سرقت می‌شوید. ازآنجایی‌که این بانک سیستم‌های امنیتی بسیار قوی‌ای دارد، به‌محض ورود شما آژیر خطر فعال می‌شود و شما در همان ابتدای بازی فقط ۱۵ دقیقه وقت دارید تا آن را غیرفعال کنید.

  • اتاق فرار مشهد برج برفی هم محدودیت سنی دارد و برای کودکان زیر ۱۶ سال مناسب نیست.
  • تحلیل و شناسایی الزامات بازیکنان و بازار به منظور ساخت و اجرای درست پروژه برای رسیدن به نقطه مطلوب.
  • علاوه بر این لازم است اشاره شود که تعداد افراد شرکت‌کننده در هر بازی ۴ الی ۸ نفر خواهد بود.
  • بازی‌های بقامحور عموماً یا پایان باز و بدون اهداف تعیین‌شده هستند و یا با فرآیند نجات از مخمصه پایان می‌یابند و اغلب با ژانر وحشت مرتبط هستند، جایی که بازیکن باید در یک محیط فراطبیعی مانند آخرالزمانِ زامبی‌زده زنده بماند.

سبک سناریو و فرم این اتاق فرار، بیشتر شبیه به داستان‌های خاطره‌انگیر شرلوک هولمز است، پس اگر این سریال را دیده باشید، احتمالا روند بازی برای شما جذاب‌تر هم می‌شود. سیر داستان این بازی که در ادامه مختصری از آن را برای شما بازگو می‌کنیم، در دهه 40 پیش می‌رود. در ادامه این مقاله می‌خواهیم چند تا از اتاق فرارهای تهران را برای شما معرفی کنیم که اکثرا در ژانر ترسناک و معمایی است. اگر قبلا در این اتاق‌ها بازی کرده‌اید حتما تجربه‌تان را برای ما و بقیه خواننده‌ها تعریف کنید.

روایت اتاق فرار فال نحس

تم بازی کاملاً به خلاقیت طراحان بستگی دارد و انواع مختلفی دارد مانند؛ تم کارآگاهی (مثل شرلوک هولمز)، تم فیلم (برگرفته از یک فیلم مانند “نفس نکش”)، تم دزدان دریایی، تم هواپیماربایی، تم جنگی و نظامی و غیره. پس از انتخاب تم یا موضوع بازی، حال باید داستانی جذاب و ملموس برای آن پیدا کنید. در این مرحله هم از خیال‌پردازی خود استفاده کنید و هم با جستجو در اینترنت داستان‌هایی دراین‌باره را پیداکرده و آن‌ها را باهم ترکیب کنید. پس از نهایی شدن تم و سناریو، با جستجو در اینترنت، مطمئن شوید که اتاق فراری با تم و سناریوی شما وجود نداشته باشد. شناسایی این مورد در این گام که هنوز وارد طراحی معماها و دکور نشده‌ایم بسیار اهمیت دارد، پس‌ از آن غافل نشوید.

اسکیپ می (شعبه مجتمع تجاری کوروش)

تو این اتاق واقعا قراره یه جیمز باند واقعی بشین و مهارت های خاص خودتون رو به نمایش بذارین. البته لازم نیست حتما توانایی فیزیکی خاصی داشته باشین، تقریبا همه مراحل با همفکری و کار گروهی خوب قابل حله. مجموعه انیگما با طراحی اتاق رویا در اتاق فرار برج میلاد و ساخت یه دنیای فانتزی، تونسته هیجان و شادی رو در کنار ماجراجویی قرار بده و لحظات باحال و خنده داری رو برای همه بسازه. بازیکنا مثل برندگان بلیط طلایی که شکلات های وانکا رو خریداری کردن؛ اجازه دارن وارد این اتاق شاد و مرموز بشن و با به سر گذاشتن کلاه مخصوصی که بهشون داده میشه، بازی ذهنی اما پر جنب و جوشی رو شروع کنن. اگر دیر به باغ متروکه مشهد مراجعه کنید، از تایم بازی شما کسر خواهد شد. از پذیرش مراجعان گرامی، زودتر از تایم رزرو شده، جلوگیری خواهد شد چون تداخل سانس پیش می آید.

برخی افراد در این بازی شرکت می‌کنند و بی‌کار می‌مانند تا اعضای دیگر معما را حل کنند. برخی دیگر نیز به صورت تیمی عمل می‌کنند اما عملکرد اشتباهی دارند. این دسته افراد به صورت گروهی وقت خود را صرف یک سرنخ می‌کنند. چه تنها یک نفر به دنبال حل معما باشد و چه اینکه همه بر سر یک سرنخ وقت خود را هدر کنند، باعث شکست در بازی خواهد شد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار