آموزش گام به گام صرافی کوکوین KuCoin پینگی

آموزش گام به گام صرافی کوکوین KuCoin پینگی

قسمت Referral Code نیز در این قسمت، به کد معرف صرافی کوکوین ثبت نام شما مربوط است. اگر کد معرفی از طرف دوستان و یا شخص خاصی دارید، می توانید آن را در این قسمت وارد نمایید، در غیر این صورت، نیازی نیست این قسمت پر شود. حجم معاملات در صرافی کوکوین حدود 2.9 میلیارد دلار و در صرافی کوینکس حدود 120 میلیون دلار است.

آموزش صرافی کوکوین

آدرس کیف پولی که به شما نمایش داده شده است را کپی کنید و آن را هنگام انتقال از کیف پول اختصاصی خود، یا خرید از صرافی های ایرانی، وارد کنید. صرافی‌های بسیار متنوعی در ایران و در سطح بین‌المللی در حال فعالیت هستند، تعدادی از آنها امنیت و رابط کاربری بسیار مناسبی را ارائه می‌دهند. از میان صرافی‌های قابل اعتماد، بهتر است علاوه بر بررسی امکانات و ویژگی‌های صرافی، شرایط و نیازهای کاربر را هم در نظر گرفت. صرافی Kucoin و Binance دو مورد از برترین صرافی‌های رمزنگاری شده در سطح جهان هستند.

توجه داشته باشید که برخی از سیستم‌های اندرویدی ممکن است مجوزهای نصب برنامه شخص ثالث را غیرفعال کنند. در صورت نیاز به برداشت سریع برای انجام سریع ، توصیه می شود که چند مقدار کوچکتر را برداشت کنید. با انجام این کار ، نیازی به پردازش دستی توسط تیم KuCoin نیست.

معرفی توکن بومی صرافی کوکوین

وارد کردن کد 2FAالبته اگر از همان ابتدا از روش اسکن With QR code استفاده کنید بسیار راحتتر و با استفاده از اپلیکیشن گوگل می توانید وارد حساب کاربری خود شوید. در قسمت انتقال وجه نوبیتکس میزان کارمزد نیز مشخص و برابر با 0.8 تتر می باشد. بعد از این عمل بعد از حدود نیم تا یک ساعت حساب کوکوین شما شارژ خواهد شد. برای استفاده از کد های تخفیف معرف در صرافی کوکوین میتوانید از دو روش استفاده کنید. روش اول استفاده از لینک تخفیف دار ورود به صرافی میباشد. با ورود به صرافی از طریق لینک زیر و انجام مراحل ثبت نام، کد تخفیف به صورت خودکار برای شما لحاظ میشود.

این صرافی در سال‌های اخیر، برنامه‌های توسعه‌ای بسیار خوبی را در دستور کار خود قرار داده است. سفارش استاپ لیمیت این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید سفارشی را مطابق با رقمی مشخص انجام دهید. به عبارت ساده‌تر، در سفارش استاپ لیمیت، شما به سیستم صرافی کوکوین دستور می‌هید که وقتی قیمت یک ارز دیجیتال به محدوده‌ای خاص رسید، معامله‌ای را با رقم مورد نظر شما به ثبت برساند. برای مثال، فرض کنید که قیمت اتریوم در حال حاضر ۶ هزار دلار است و شما پیشبینی می‌کنید که احتمالاً اتریوم افت قیمت خواهد داشت.

در بین صرافی‌های خارجی، صرافی‌های زیادی به عنوان جایگزین صرافی بایننس قابل استفاده هستند. بسیاری اعتقاد دارند که بهترین صرافی بعد از بایننس، صرافی کوکوین است. چرا که امکان خرید و فروش رمزارزها بدون احراز هویت را به کاربران خود می‌دهد. نهایتا با تکمیل کردن همه قسمت های نام برده و انتخاب گزینه Confirm، برداشت رمزارز مورد نظر از صرافی کوکوین امکانپذیر خواهد شد.

البته در این میان، باید بعضی از کارهای مهم دیگر مثل انتخاب رمز عبور 7 رقمی و ثبت آدرس ایمیل را هم انجام بدهید تا موی لای درز حسابتان در صرافی کوکوین نرود. پیش از آن که بخواهیم به سراغ نحوه ثبت نام در صرافی کوکوین برویم، لازم است که چند نکته بسیار مهم را به شما یادآوری کنیم. اگر اهل معامله کردن در دنیای کریپتوکارنسی باشید، حتماً به خوبی می‌دانید که نباید از IP یا شناسه کاربری ایرانی برای ورود به صرافی‌های ارز دیجیتال استفاده کنید.

در این قسمت شما علاوه بر مشخص کردن مقدار ، باید قسمتی که میخواید هم مشخص کنید. برای ما ایرانی ها که قابلیت احراز هویت نداریم ، قسمت ساختن حساب با شماره موبایل بسته است و به ما این اجازه نمیده. اولین قدم برای شروع ترید در صرافی کوکوین ست کردن و تنظیم رمز ترید یا Trading Password می باشد که در ادامه نحوه فعال سازی ترید … سپس این ارز‌ها را به کیف پول خود در صرافی کوکوین ارسال کنید. به ایمیل خود مراجعه کنید و در ایمیل ارسال شده کد تایید را کپی کنید و دوباره به صفحه ثبت نام بازگشته و آن را در کادر مربوطه وارد نمایید. برای ورود به وب سایت کوکوین از نرم‌افزار‌هایی مثل VPN استفاده کنید، تا ‌ای پی‌تان را تغییر دهید.

در حساب کاربری خود روی آواتار پروفایلتان کلیک کنید و از منوی بازشده، گزینه Account Security را انتخاب کنید. با کلیک روی گزینه Active عملیات اتصال اپلیکیشن Google Authenticator و صرافی کوکوین پایان می‌یابد. در ادامه باید QR کد صرافی کوکوین را با موبایل خود اسکن کنید. در مقایسه با صرافی‌های معتبر دیگر، کارمزد معاملاتی کمتری دریافت می‌کند. حجم نقدینگی در گردش صرافی کوکوین زیاد است و این مزیت فوق‌العاده‌ای برای کاربران به‌منظور نقدشوندگی بیشتر سرمایه‌شان به شمار می‌رود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار