آموزش کامل ثبت نام صرافی کوینکس CoinEx آموزش فیوچرز کوینکس + ویدئو ایتسکا

آموزش کامل ثبت نام صرافی کوینکس CoinEx آموزش فیوچرز کوینکس + ویدئو ایتسکا

برای فعال کردن رمز دوم در صرافی کوینکس این برنامه نیاز است و شبیه به موبایل بانک یا اپلیکیشن ثبت نام کوینکس همراه بانک است. نکته قابل توجه این است که برای هر بار عبور حتماً باید به بخش log in بروید رمز عبور خود را وارد کنید تا بتوانید وارد اکانت خودتان شوید. برای امنیت بیشتر حساب کاربری خود سعی کنید از SMS CODE استفاده کنید. تبریک می‌گوییم شما تمامی مراحل را با موفقیت انجام داده و می‌توانید معاملات خود را در حساب کاربری صرافی کوینکس شروع کنید. به وب‌سایت صرافی کوینکس بروید، و در گوشه بالا سمت راست‌روی گزینه دارایی‌ها یا Assets را کلیک کنید. برای حساب افتتاح شده در کوینکس را در کادر طبق تصویر زیر وارد نمایید.

در این مرحله ثبت نام شما در صرافی ارزدیجیتال کوینکس نهایی می‌شود و باید google authenticator را فعال نمایید. همچنین می‌توانید از طریق سایت صرافی، تاریخچه «Log in» در ۳۰ روز گذشته را بررسی کرده و در صورت مشاهده ورود ناشناس به حساب کاربری خود، رمز عبور را تغییر دهید. SMS CODE به این معنا است که اگر این گزینه را شما فعال نمایید، مانند پیامک های رمز دوم بانکی عمل می‌کند و به موبایل شما پیامک می شود.

شرکت آکادمی “آینده” با استفاده از چندین سال تجربه موفق آموزشی در بورس و معامله در بازارهای مالی بین المللی از جمله کریپتوکارنسی و فارکس، دوره های مختلفی را در این بازارها خلق و طراحی کرده است. هدف ما در این دوره تجارت ساده در بازارهای جهانی است تا شما عزیزان با دور نگه داشتن سرمایه خود از ریسک های بازار به ساده ترین و مناسب ترین راه برای موفقیت و کسب درآمد دست یابید. در بخش Limit می‌توانید ، خودتان قیمت و حجم معاملاتتان را تعیین کنید و پوزیشن های خرید و یا فروش بگیرید. در قسمت وسط ، زیر نمودار ، شما می‌توانید سفارشات خود را ثبت و معاملات خود را انجام دهید.

آموزش صرافی هات بیت

کوینکس رمز ارزی مختص به خود دارد که با نام CETخرید و فروش می‌شود. وبسایت رسمی صرافی کوینکس یعنی را باز کنید و در بالای صفحه را پیدا کرده، روی آن کلیک کنید. اول اینکه باید حتما کارمزد، به خاطر سود رسیده از خرید و فروش های فیوچرزی پرداخت کنید.

صرافی کوینکس چیست؟

حالا باید نرم افزار را در گوشی خود باز کرده و با کلیک کردن بر روی گزینه + QR Code نمایش داده شده را در آن اسکن کنید. بعد از این باید روی گزینه Submit کلیک کنید تا مراحل فعال کردن کد دو عاملی روی حساب کاربری شما به پایان برسد. انجام معاملات در صرافی کوینکس برای کاربران ایرانی در حال حاضر کاملاً ایمن و بدون خطر از و حتی نیاز به تغییر آی پی نیز نخواهید داشت. در صفحه باز شده نوع ارز دیجیتالی که قصد خرید آن را دارید انتخاب کنید.

شاخص TVL چیست و چه کاربردی دارد؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار