آموزش دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته، علاوه بر اهمیت بسیار زیاد، دارای سود زیادی نیز است. همانطور که میدانید در اماکن پر رفت آمدی مثل مراکز خرید و فرودگاه ها، این نوع دوربین ها کاربرد بسیار زیادی دارد. شما می توانید با مراجعه به سایت ایمن موج ثامن از مقالات رایگان ما در رابطه سیستم های حفاظتی امنیتی دوربین مداربسته و تکنولوژی های روز دنیا کمال استفاده را ببرید. آیا دوربین شما بی سیم است و یا با برق کار می کند ؟ کییفت تصویر در دوربین مداربسته بر مبنای مگاپیکسل تعریف شده است، هرچقدر تعداد پیکسل هایی که یک تصویر را تشکیل می دهد بیشتر باشد کیفیت تصویر نیز بالاتر و بهتر می شود. به علت ظاهر این دوربین ها که همانند چشم ماهی است، به این اسم معروف شده اند.

یکی از رایج ترین دوربین ها دوربین سنتی می باشد. بهتر است قبل از انتخاب دوربین مدار بسته داهوا یکی از کارشناسان دیاکالا جهت مشاوره و ارائه بهترین طرح , از محل اجرا بازدید به عمل آورد و با توجه به نیاز های شما و امکانات مورد نظر شما ,کار آمد ترین سیستم دوربین مداربسته داهوا برای منزل انتخاب شود. از این رو ما در این مطلب از وبلاگ تکنوآوا به بررسی مهمترین نکات دربارهی دوربین مداربسته برای مجتمع های مسکونی و آپارتمان میپردازیم تا شما با این موضوع بیشتر آشنا شوید و خریدی آگاهانهتر داشته باشید. یکی از مهمترین اهداف نصب سیستم تصویری، برقراری امنیت است.

بهتر است قبل از انتخاب دوربین مدار بسته هایک ویژن یکی از کارشناسان دیاکالا جهت مشاور , از محل اجرا بازدید به عمل آورد و با توجه به نیاز ها و امکانات مورد نظر شما ,کار آمد ترین سیستم دوربین مداربسته هایک ویژن برای منزل انتخاب شود. نیاز به مانیتور داریم .با نصب مانیتور تصاویر دوربین در مانیتور شما دیده می شود. در این مقاله سعی داریم در مورد اجزای دوربین مدار بسته و تجهیزات مورد نیاز برای نصب این دستگاه ها مطالبی را بیان کنیم. ما در این مقاله قصد داریم همه چیز را در مورد CCTV (سیستم تلویزیون مداربسته) با شما به اشتراک بگذاریم. در این مقاله از مجله آچاره به بررسی نحوه نصب دوربین مدار بسته بر روی گوشی پرداختیم. و سپس با کلیک روی save (یا اسم مشابه) تغییرات خود را ذخیره کنید. این دوربین نه تنها هیچ نقطه کوری ندارند بلکه دارای زوم قوی و مناسبی می باشد تا بتوانید نقاط دور را تحت پوشش و بزرگنمایی خود قرار دهید. این دوربینها تنها باید توسط یک آداپتور که به همراه آن ارائه میشود، به برق متصل شده و توسط اپلیکیشن که داخل گوشی نصب میشود میتوانید تصاویر ضبط شده آن را داخل گوشی مشاهده کنید.

حال قصد داریم تا شرح مختصری از این انواع مختلف دوربین مداربسته را یک به یک توضیح دهیم. اطلاعات دوربین را میتوانید روی گوشی همراه یا کارت حافظه دوربین ذخیره کنید تا در صورت نیاز به بازبینی به تصاویر ضبط شده مراجعه کنید. زوم اپتیکال در این دوربین ها به این معنی است که می توانید از نزدیک روی سوژه ها فوکوس کنید قابلیت پان و شیب میدان دید 360 درجه را فراهم می کند وضوح تصویر معمولاً بی عیب و نقص است بنابراین می توان ویژگی های صورت را متمایز کرد تیم امنیتی کنترل کامل ضبط را دارد و می تواند به موقعیت های زنده واکنش نشان دهد. انواع دوربین مدار بسته امروزه در مدل ها و کاربردهای مختلفی تولید می شوند و می توان بسته به نوع کاربرد آنها و نیاز خود از آنها استفاده کرد. این مدلها معمولا مدلهای ارزانتر و سادهتری هستند که تعمیرشان راحتتر است و در صورتی که در آینده نیاز به تعمیر تلویزیون خود پیدا کنید نیاز به پرداخت هزینههای گزاف نیست. این نوع دوربین ها از قوی ترین دوربین های موجود می باشد، که دارای چرخش 360 درجه افقی و 180 درجه عمودی است. این تکنولوژی از قدیمی ترین نسل دوربین ها بوده و به دلیل قیمت پایین، سادگی در نصب و همچنین تنوع زیاد از محبوب ترین دوربین ها بین کاربران می باشد.

اینکه چگونه تصاویر با حداقل کابل ارتباطی و با بالاترین کیفیت ممکن به مرکز نظارتی منتقل شود تنها از سیستم های تحت بستر شبکه بر می آید. نصب این دوربین ها شرایط خاصی دارد برای مثال: این نوع دوربین ها را باید حتما در مرکز سقف نصب کنید و همچنین باید حداقال ارتفاع سقف نیز 3 متر باشد. این نوع دوربین ها از رایج ترین مدل دوربین مداربسته می باشد و بیشتر در فضاهای داخلی و بر روی سقف نصب می شوند. کافیست بر روی گزینه ثبت سفارش کلیک کنید. برخی از دوربین ها ممکن است یک گزینه صوتی داشته باشند که پیامدهای قانونی استفاده از این گزینه ها را در نظر داشته باشید.

شما برای راهاندازی دوربینهای تحت شبکه نیاز به سوئیچ شبکه دارید تا امکان برقراری ارتباط میان دوربینها و سایر سیستمهای اتصالی را فراهم آورد. در صورتی که آی پی ها به شکل بالا هم رنج نبودند، شما میتوانید نحوه هم رنجی را از فیلم زیر به سادگی یاد بگیرید. برای اینکه بتوانید از دوربین IP تصاویر را به سرعت و با کیفیت بالا دریافت کنید، باید سرعت اینترنت مناسبی داشته باشید. امکان هک اطلاعات. چراکه اطلاعات از طریق اینترنت ارسال و دریافت می شوند و امکان هک بسیار بالاست. قابلیتهایی مانند ضبط تصویر با کیفیتهای متفاوت و انواع مختلف فرمتهای تصویری، انواع هشدار، ارتباط با شبکه و بکارگیری نرمافزارهای کاربردی، هشدار قطع یا خرابی دوربین، حسگر حرکت یا motion detection، ارسال هشدار حرکت به وسیلۀ ایمیل، امکان کنترل به واسطۀ وب، تنظیم نور و وجود زبانهای مختلف سیستمی در هر دی وی آر (DVR) تعدادی پورت ورودی و خروجی برای تصویر و صدا وجود دارد. دی وی آرهای هشت کاناله که امکان نصب ۸ دوربین را دارند.

نصب دوربین مداربسته چشم ماهی بسیار سخت می باشد و به همین دلیل استفاده و نصب این دوربین ها در حال حاضر بسیار کم و مرسوخ شده است. این مینی دوربین کوچک فیش آی 360 درجه هوشمند با لنز بسیار واید چشم ماهی خود از پیشرفته ترین دوربینهای موجود در بازار است و با نمای تصویر بسیار گسترده به همراه قابلیت انتقال تصویر وای فای و انتقال تصویر اینترنتی P2P بدون آی پی استاتیک گزینهای بسیار مناسب برای نظارت محسوس و نامحسوس اماکن مسکونی، اداری و تجاری و صنعتی میباشد. هایک ویژن با استفاده از قیمت مناسب دوربین مداربسته و تنوع محصولات بالا توانسته در ایران و جهان سهم عمده ای از بازار را از آن خود کند. جابجا می شود، باید این میزان را تا 4k بالا ببرید. پس برای خرید دوربین مداربسته بدون مشاوره و راهنمای مناسب اقدام نکنید تا از هدر رفت هزینه خود جلوگیری کرده باشید. آشنایی با انوع دوربین مداربسته به ما این کمک را می کند، تا بتوانیم دوربین مداربسته مناسب با محل خود را به درستی هرچه تمام تر انتخاب کنیم. 2. با کیس های مختلف دوربین مداربسته از جمله دوربین دام، بولت و …

دامنه محصولات برند تی وی تی، دوربینهای مداربسته AHD و تحت شبکه هست. در واقع دوربینهای مداربسته AHD ورژن با کیفیتی از دوربینهای مداربسته آنالوگ بوده و کیفیت خیلی بالاتری نسبت به این دوربینها دارد. این دوربینها اکثرا ضد آب بوده و دارای دید در شب قویتری نسبت به دوربینهای دام میباشند. البته از آنجایی که اکثرا دوربین های دام را بر روی سقف نصب می کنند به دوربین های سقفی نیز معروف شده اند. این دوربین ها نیاز به یک براکت دارند که روی آن نصب شوند. این نوع لنز ها بیشتر در محیط هایی استفاده می شود که محدودیت نصب دارند و دسترسی به دوربین مداربسته بسیار دشوار می باشد.

کابل های آماده این کیت ها محدودیت جریان برق برای تامین برق LED دوربین مداربسته را دارند. همچنین می توانید یک سیستم دوربین مداربسته حرفه ای هایک ویژن را به صورت پکیج آماده نصب با کمترین قیمت از فروشگاه پکیج دوربین مدار بسته دیاکالا خریداری کنید . برای اطلاع از مدل ها و قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن برای خانه به لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن مراجعه کنید. مهم است بدانیم که چرا یک مکان تحت نظارت دوربین مداربسته قرار میگیرد . قیمت دوربین مداربسته سامسونگ AHD به مراتب از دوربین های شبکه مناسب تر است. دوربین های مداربسته سامسونگ کره جنوبی دارای کیفیت سخت افزار ی و نرم افزاری بسیار بالایی بوده و از نظر قیمت نیز نسبت به دیگر برند های چینی دارای قیمت بالاتری هستند.

در کل برای منازلی که نیاز به کیفیت بالا احساس می شود و هزینه در درجه دوم اهمیت است , دوربین های مداربسته سامسونگ یک انتخاب ایده آل است. دوربین مداربسته آنالوگ برایتون از آن جهت بهترین برند شناخته شده است که در طول استفاده از این نوع دوربین شما تحت هیچ شرایطی با قطعی یا اختلال در انتقال تصویر مواجه نمیشوید، استفاده از سیستم انتقال تصویر داخلی یا P2P علاوه بر کاهش هزینه شما بالاترین سرعت و با کیفیتترین تصویر را به شما ارائه میدهد. هنگام نصب باید توجه داشته باشید که علاوه بر دوربین، به فکر لوازم جانبی آن هم باشید.

مشخصه این دوربینها هم کیفیت بالا و قدرت دید در شب بالایی است که موجب شده سامسونگ بتواند سهم بزرگی از این صنعت را از آن خود سایت xenoncctv سازد. شما با استفاده از لنز موتورایز می توانید فاصله کنونی را از راه دور و با استفاده از دستگاه ضبط خود تغییر دهید. عمر باتریهای آنها معمولاً سه تا شش ماه است و معمولاً برنامه تلفن همراهتان کم شدن عمر باتری را به شما هشدار میدهد. فروشگاه ری کم یکی از معتبرترین فروشگاههای دوربین مداربسته در تهران میباشد که نصب دوربین هم انجام میدهد. دوربین های آنالوگ رزولوشن 0.4 مگاپیکسلی را دارند در حالی که دوربینهای IP رزولوشن هایی را ارائه میکنند که میتواند از 1.3 مگاپیکسل تا 5 مگاپیکسل را ارائه دهند و همچنین فشرده و کدگذاری شده باشد. IP یکی از انواع دوربینهای مداربسته است که ارتباطات با آن از طریق کابل شبکه یا WIFI (وای فای) صورت میگیرد. و این به آن معناست که زاویه دید دوربین مداربسته بعد از نصب آن دیگر قابل تغییر نمی باشد. هایک ویژن یکی از قدرتمند ترین شرکت های دوربین مداربسته جهان و بنامترین سازنده دوربین مداربسته در چین است .

می توانند با وجود یک سیستم مداربسته امنیت بالایی را تجربه کنند. بسیاری از افراد تمایل دارند، که دوربین محل کار و یا منزلشان را خودشان نصب کنند. افزایش محبوبیت برای استفاده در منازل باید تحت تاثیر تمایل مردم برای نگهداری از خانه خود برای اهداف امنیتی باشد. امروزه بازارهای جهانی تمایل زیادی به دوربینهای دیجیتال نشان داده است. خیر. امروزه تقریباً تمام دوربین و دی-وی-آر ها دارای امکان انتقال تصویر هستند و این قابلیت نیز امکان فوق العاده و آپشن خاصی به شما نمی آید. در لنز های وریفوکال شما می توانید فاصله کنونی دوربین مداربسته را بعد از نصب آن به صورت دستی تغییر دهید، اما در لنز های ثابت این کار امکان پذیر نمی باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار