آشنایی با مراحل نصب دوربین مدار بسته

که مقامات در صورت وقوع به سرعت مطلع می شوند. ۶- دوربین کنترل سرعت سیار چگونه کار میکند یا دوربین کنترل سرعت پلیس چگونه کار میکند. عمده خریداران این دوربین های را برای منازل , مجتمع های مسکونی , فروشگاه ها , مدارس , دفتر کار , بیمارستان ها , مراکز صنعتی کوچک و متوسط , نصاب دزدگیر اماکن برای منزل انبار ها و … در چشمی های دزدگیر نیز این عمل حتی به صورت دقیق تر نیز انجام گرفته و باعث می شود تا در اماکن اداری، تجاری و مسکونی مختلف مکان وقوع سرقت و ورود غیر مجاز به آنها تا حد زیادی کاهش یابد. در این جا به تمامی امکانات و قابلیت هایی که دزدگیر های اماکن پیشرفته دارند اشاره می کنیم و درمورد آن ها به طور مختصر توضیح می دهیم. دزدگیر اماکن و خانه در مازندران به یکی از نیازهای اساسی هر خانواده و هر مکانی تبدیل شده است. در این مطلب قصد داریم به بررسی چشمی ها پرداخته و بهترین چشمی دزدگیر اماکن را به شما معرفی کنیم. بسته به این که چشمی دزدگیر بتواند چه وزنی از اجسام را تشخیص دهد، آنها را در مدل های مختلفی طبقه بندی می نمایند که هر یک برای مکان خاصی مناسب می باشند.

چشمی های حساس به دما از سیستم پیشرفته تری برخوردار بوده و برای تهیه آنها باید هزینه را بیشتری را صرف نمود. در هنگام وقوع سرقت ممکن است به دلیل نگرانی و استرسی که برای افراد ایجاد می شود، افراد تماس با پلیس را به تعویق انداخته و این موضوع باعث شود اقدامات زود هنگام برای دستگیری سارق صورت نگیرد. برای حل مشکل از کار افتادن سیستم تلفن کننده معمولی در هنگام قطعی یا خرابی تلفن، از تلفن کننده های سیم کارتی استفاده می کنند. برای این که تلفن کننده سیم کارتی شما فعال باشد، نیاز است تا سیم کارتی که درون آن قرار داده می شود را فعال نمایید چرا که در صورت غیر فعال بودن سیم کارت امکان کار کردن دستگاه وجود نخواهد داشت. سیم کارت قرار داده شده در دستگاه باید از اعتبار مالی یا همان شارژ برخوردار باشد در غیر این صورت دستگاه تلفن کننده قادر به کار کردن نخواهد بود. همچنین اگر خودتان اقدام به خرید و نصب دوربین های مدار بسته کنید، میتوانید هزینهها را کاهش دهید، به شرطی که در منابع درستی به تحقیق پرداخته و از مشاوران زبده و صحیحی کمک گرفته باشید.

چشمی دزدگیر حساس به دما: چشمی های دزدگیری وجود دارند که قادر به تشخیص دمای موجودات جلوی دزدگیر بوده و در صورتی که تغییر دمایی را احساس نمایند پیام را به پنل مرکزی ارسال کرده و پس از پردازش، به آژیر منتقل شده و در نهایت دزدگیر اماکن فعال می گردد. این قطعه را می توان مهم ترین قطعه در سیستم دزدگیر دانست چرا که سیگنال از سنسورهای سیستم به این قسمت رسیده و مورد پردازش قرار می گیرد و در نهایت این قسمت است که فرمان های لازم را به قسمت های هشدار دهنده دزدگیر می دهد تا آژیرها به صدا درآیند.

آژیر دزدگیر اماکن: به صدا در آمدن آژیر موجب ترساندن سارق شده و همچنین باعث می شود صدای ایجاد شده موجب اطلاع رسانی به اطرافیان شده و صاحب ملک از وقوع سرقت مطلع گردد. اما در این نوع از چشمی ها امکان تشخیص موجودات زنده از یکدیگر وجود نداشته و ممکن است با عبور یک گربه یا سگ نیز دزدگیر اماکن شروع به هشدار دادن نماید. این آژیر نیز توسط سیمکشی به سرور متصل میشود و افراد بیرون از ساختمان را از خطر مطلع میکند. با قرار دادن این شمارهها، دزدگیر با مشاهده خطر با همان شمارهها تماس گرفته و پیامی را که از قبل خودتان آن را ضبط کردهاید برای شخصی که با او تماس گرفته است بازگو میکند. همان طور که می دانید مدل ها و برند های مختلفی از دزدگیر اماکن در بازار عرضه می شود که همین موضوع سبب سخت شدن انتخاب گردیده است.

سنسور های دزدگیر اماکن به محض شناسایی خطر به پنل مرکزی دزدگیر اماکن سیگنال ارسال می کنند و پنل مرکزی فرمان فعال شدن را به آژیر ارسال می کند. زمانی که سنسور های دزدگیر، خطر را شناسایی می کنند و به پنل سیگنال می فرستند، پنل مرکزی به تلفن کننده فرمان اعلان ارسال می کند. بهتر است برای سنسور های دزدگیر از سیم ۲ زوج فویل دار ۰٫۶ استفاده شود که هم ولتاژ را به خوبی ارسال می کند هم جلوی نویز احتمالی را می گیرد. نصب این چشمی ها نیاز به تخصص بالایی داشته و برای این کار حتما باید از یک نصاب دزدگیر اماکن استفاده نمود. نصب انواع دزدگیر اماکن، دزدگیر خانه و یا هر جای دیگری که نیاز به کنترل دارد، یکی از مهمترین و مؤثرترین راهها برای حفظ سرمایه و امنیت است. البته شرکت هایی مثل کچب هستند که می توانید نصب دزدگیر اماکن و خانه در مازندران را به آن بسپارید تا متخصصان حرفه ای نصب دزدگیر خانه در هر نقطه مازندران که باشید، این کار را به بهترین نحو برای شما انجام دهند. چشمی دزدگیر: اساسا بهترین چشمی دزدگیر منزل را میتوانید از فروشگاه اینترنتی آتومید تهیه کنید.

حتما در هنگام خرید دزدگیر ساختمان به مشکلات امنیتی ساختمان خود فکر کرده و بر اساس آن نوع دزدگیر و تعداد سنسورها را خریداری و اقدام به نصب دزدگیر آپارتمان کنید. یکی از ویژگی هایی که برخی از دزدگیرهای اماکن دارند برخورداری از تلفن کننده ها می باشد که این قطعه قادر به تماس با شماره هایی مانند پلیس بوده و می تواند در آگاه کردن افراد از وقوع سرقت نقش مهمی داشته باشد. یکی از ویژگی های نظارت تصویری این است که میتوان تصاویر دوربین ها را در مناطقی دورتر حتی در خارج از یک شهر یا کشور از طریق شبکه و اینترنت مشاهده نمود. برای نصب انواع چشمی های دزدگیر اماکن نیاز است تا از افرادی که در این زمینه مهارت بالایی دارند استفاده نمود چرا که نصب آنها توسط خود فرد امکان پذیر نبوده و ممکن است منجر به ایجاد خرابی ها و خسارت های مختلفی در سیستم دزدگیر گردد.

عملکرد تکنولوژی دوربین مدار بسته چیست ؟ در واقع سیستم عملکرد این چشمی ها مانند چشم حشرات بوده و حساسیت آن قابل قبول می باشد. عملکرد تمپرها بدین گونه است که با بستن درب چشمی تیغه یا شستی این سوئیچ مکانیکی در حالت فشار قرار گرفته و اتصال آن به صورت (NC) برقرار می شود. دزدگیر لباس یا گیتهای فروشگاهی هوشمند، گیت هایی هستند که در خروجی یک فروشگاه نصب می شوند و نسبت به خروج غیر قانونی کالا که تگ یا برچسب مربوطه غیرفعال نشده اند، حساسند. تغییرات دمایی زیاد هم می تواند به چشمی های دزدگیر آسیب برساند در نتیجه نیاز است تا آنها را مکان هایی که تغییرات دمایی زیادی وجود دارد نصب ننمود. نصب دوربین مدار بسته در مکانهای شلوغ یا مکانهایی که دارای رفت و آمدهای زیادی میباشند، ممنوع نیست که از جمله این مکانها میتوان به خیابانها، بزرگراهها، فروشگاهها، مجتمع تجاری و… هزینه ی نصب دوربین های مدار بسته ی بیسیم به دلیل آن که نیازی به کابل کشی ندارد، کمتر می باشد. درواقع شما می توانید این زون را غیر فعال یا فعال کنید تا تمامی سنسورهای متصل به آن غیرفعال یا فعال شود.

این نوع سنسورها خود انواع مختلفی داشته و کیفیتهای متفاوتی دارند که تاثیر زیادی را در نوع عملکرد آنها از خود نشان میدهد. عملکرد تمامی سیستم های امنیتی اماکن یکسان می باشد و تمامی آن ها وظیفه دارند که خطر را شناسایی کرده و هشدار دهند. به طور کلی سنسورها انواع متفاوتی دارند که برخی از آن ها به صورت پیش فرض روی دستگاه دزدگیر تعبیه خواهد شد. اکنون با داشتن 20 سال سابقه و ایجاد تنوع در زمینه تولید انواع دزدگیرهای اماکن به یکی از مدرن ترین تولیدکنندگان دزدگیر و ریموت کنترل ها تبدیل شده. نکته : تجهیزات بی سیم دارای باتری می باشند حتما در زمان ثبت دستگاه باید روشن و آماده به کار باشند منظور از تحریک برای مثال در چشمی ها عبور از جلوی آنهاست .با توجه به تنوع دستگاه حتما دفترچه راهنما آنها مطالعه بشود. برخی از دزدگیر های اماکن دارای امکانات بالاتر و بیشتری می باشند که در این مطلب قصد داریم به بررسی امکانات پیشرفته ترین دزدگیر های اماکن بپردازیم. دوربین های آنالوگ به کابل کشی بیشتری نسبت به دوربین های IP نیاز دارند.

شما می توانید آیفون تصویری خود را نیز به دوربین مداربسته متصل نمایید. همچنین همه این دوربین ها قابلیت دید در شب ( با استفاده از مادون قرمز ) دارند و می توانند در شرایط نوری بسیار تاریک به راحتی تصویر برداری کنند. استفاده از دزدگیر منزل به حافظت از حریم شخصی افراد کمک بسیاری میکند. دزدگیر اماکن انواع مختلفی جهت نصب دارد و نصب دزدگیر در امیرآباد تهران با نازلترین قیمت، تخصص مجموعه ایمن صنعت می باشد. یک سیستم امنیتی یا دزدگیر اماکن از اجزای مختلفی شامل حسگرهای حرکتی، سنسور شکستگی شیشه، سنسور درب و پنجره، سنسور دود و آشکارسازهای مونوکسید کربن تشکیل شده است.

دزدگیرهای اماکن از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که در ادامه به معرفی آنها و به ویژه تلفن کننده ها در دستگاه های دزدگیر اماکن می پردازیم. هدف این مقاله معرفی این قطعه، نحوه عملکرد آن و اجزای تشکیل دهنده اش می باشد. OUT متصل کنید. پس از انجام اتصالات مطمئن شوید که عملکرد عادی خط تلفن دچار مشکل نشده باشد. شما می توانید با چک کردن دوربین مدار بسته خود، متوجه حضور افراد مختلف در منزل خود شوید. همه ی افراد به دنبال خرید بهترین سیستم امنیتی منزل می باشند تا با خیالی آسوده و راحت خانه هایشان را ترک کنند و به مسافرت بروند.اگر شما جزء افرادی هستید که هنگام دور شدن از خانه خود دچار استرس و نگرانی از بابت لوازم و وسایل ارزشمند منزلتان می شوید حتما در این مقاله همراه ما باشید تا به شما بهترین سیستم های امنیتی هوشمند را معرفی کنیم. تلفن کننده خط ثابت در صورت قطع خط شهری، قادر به تماس گرفتن در هنگام سرقت نمی باشد، به همین علت توصیه می کنیم که پنلی خریداری کنید که دارای تلفن کننده سیمکارتی باشد. ابتدا ۴ پیچ را به دیوار متصل کرده و سپس پنل مرکزی را روی آن قرار دهید (مانند شکل زیر).

2. بزرگ ترین مشکل دوربین های مداربسته وایرلس را می توان این مورد عنوان کرد که این دستگاه ها برای آنکه بهترین عملکرد خود را ارائه نمایند به امواج وای فای قوی و مستمر نیاز دارند. داشتن یک متخصص که به دنبال امنیت شماست همیشه آرامش بخش است. پدال در دزدگیر اماکن: در مواقعی که افرادی در ساختمان می باشند و متوجه ورود سارق می گردند می توانند با فشار دادن پدال که در بخش های مختلف ساختمان نصب شده است، موجب فرمان دادن پنل مرکزی جهت اعلام هشدار می گردند. پنل های دزدگیر اماکن پیشرفته تر دارای تعداد زون بیشتری می باشند و درواقع شما می توانید برای سنسورها مسیرهای متعددی در نظیر بگیرید. دوربین هایی که قابلیت بزرگنمایی و چرخش دارند، فضای بیشتری را تحت پوشش قرار می دهند. ساختمان هایی که به دزدگیر اماکن مجهز می باشند، در هنگام ورود افراد غیر مجاز به داخل ساختمان، با استفاده از سنسورهایی که دارند، موارد مشکوک را تشخیص داده و سیستم های هشدار دهنده و آژیرهای به کار رفته در این دستگاه شروع به هشدار دادن می نمایند. در هنگام استفاده از اکثر مدل های این شرکت می توانید اتصال ریموت را قطع کنید و از کاربرد پیامک و تماس آن استفاده کنید.

در ضمن گروه حفاظت و امنیت نیز در این راستا آماده ارائه خدمات فنی و تخصصی بوده و هر زمان که نیاز داشتید می توانید با متخصصان ما در این مورد مشورت نمایید. قیمت های متنوعی برای محصولات این برند در نظر گرفته شده است. زیرا که میدان رقابت را از محصولات چینی که معمولا سطح کیفی و ضمانت کمتری دارند ربوده اند. همیشه در نظر داشته باشید که محصولات بسیاری برای خرید وجود دارند اما نکته مهم آن است که توجه داشته باشید همواره محصولات مورد نظر خود را از محل های معتبر و با گارانتی معتبر تهیه نمایید. حال ما در این مقاله سعی بر این داریم تا به شما کمک کنیم که اگر قصد خرید دزدگیر اماکن را دارید نکاتی قبل از خرید به شما متذکر شویم تا با خیالی آسوده خرید نمایید. صفحه باید به طرف درست نصب شده باشد به طوری که طرف درست رو به جلو باشد. تمام سیستم های امنیتی باید نصب شوند، شما می توانید از یک تکنسین بخواهید تا سیستم امنیتی شما را نصب کند و یا اینکه خودتان اقدام به نصب کنید. وجود دزدگیر اماکن و فعال کردن آن در هنگام دور شدن از منازل یکی از الزامات می باشد.زیرا دزدگیر اماکن و چشمی های آن همانند یک نگهبان در خانه عمل می کنند و این چشمی ها با هر حرکت غیر مجاز شروع به فرستادن سیگنال به دزدگیر می کنند و دزدگیر با به صدا در امدن آژیر و تماس گرفتن با شماره ذخیر شده در دزدگیر،شما را مطلع می سازد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار