پرفروش ترین برند دوربین مداربسته بهترین برند دوربین مداربسته نمایندگی فروش دوربین داهوا | xenoncctv

سلام عبدالرضا جان، ممنونم از این که برای ما مجله خبری دوربین مداربسته زنون خودت رو در مقاله دوربین مداربسته ایرانی قرار دادی. سرکار خانوم باقری نظر شما درسته و ما در مجموعه دیجیرانو در تلاش هستیم تا با معرفی محصولات ایرانی مثل دوربین های مداربسته اکسوم و یا دزدگیر های اماکن بیواز رسالت خودمون در این زمینه رو انجام بدیم. همینطور که گفتی دوربین های مداربسته اکسوم یکی از بهترین دوربین های مداربسته ایرانی هستند اما دوربین های مداربسته Uniarch ایرانی نیستند هر چند که از کیفیت خوبی برخوردارند.

گارانتی فیلر

اما این نکته را در نظر بگیرید که اگر چه بوش برند با کیفیتی است؛ اما از نظر سهولت کار و راه‌اندازی، رتبه خوبی کسب نکرده است. هدف هایک ویژن از راه‌اندازی برند‌های لوک این است که کمپانی هایک ویژن بتواند با محصولات میانی و رو به پایین در کشورهای مختلف جهان رقابت کند. دوربین هایلوک نسبت به قابلیت‌هایی که دارد قیمت بسیار پایین‌تری دارد و می‌توان گفت قیمت بهترین مارک دوربین مداربسته متعلق به برند متوسط هایلوک است. برندهای دوربین مداربسته متعددی در بازار وجود دارند که اکثرا محصولات پیشرفته‌ای ارائه می‌دهند.

http://computermagazine.ir

در این مقاله قصد داریم تا چندین برند پرفروش را معرفی کرده و قیمت بهترین مارک دوربین مداربسته را بررسی کنیم. برند دیگری که تحت عنوان بهترین برند دوربین مدار بسته و سیستم حفاظتی و نظارتی می باشد، برند سوئدی اکسیس نام دارد. کمپانی سوئدی اکسیس یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده تجهیزات نظارت تصویری می باشد که از محصولات قدرتمند آن می توان به دوربین مدار بسته اشاره کرد. تنوع محصولات عرضه شده ی کمپانی اکسیس بسیار بالا می باشند و یکی از محصولات بسیار با کیفیت آن، دوربین های مدار بسته هستند.

به همین دلیل در بخش تولید قطعات و تجهیزات جانبی بسیار موفق عمل کرده است. نکته قابل توجه در این برند قیمت بالای آن است که باعث استفاده تعداد محدودی از مشتریان از این برند شده است. بعد از برندهای ذکر شده جایگاه پرفروش ترین برند دوربین مداربسته به شرکت بوش می رسد. همانطور که می دانید بوش تولید کشور آلمان و یکی از قدیمی ترین برندها در زمینه تولید وسایل برقی است.

معرفی بهترین برند دوربین مداربسته و آشنایی با برندهای تولید کننده دوربین مداربسته

برخی ازآنها در دنیا و ایران بازار قابل توجهی به خود اختصاص داده‌اند. قیمت دوربین های مداربسته AHD پرکسیس به طور میانگین از 700 هزار تومان و دوربین های IP به طور میانگین از 1 میلیون تومان آغاز شده و بسته به امکانات و کیفیت دوربین ها، تغییر میکند. همکاران عزیزی که در زمینه ” نصب دوربین مداربسته ” فعالیت میکنند میتوانند از مشاوره ی کارشناسان ما برای انتخاب دوربین مداربسته مناسب استفاده کنند.

  • کیفیت دوربین نو نیم بستگی به کیفیت برد های داخلی آن و همچنین کیفیت کیس دوربین و همچنین بسته بندی آن دارد.
  • از ویژگی های این دوربین ها به لنز های آنها میتوان اشاره کرد که باید به صورت جداگانه بر روی آنها نصب شود که با توجه با این امکان تصاویر با کیفیت تری نسبت به سایر دوربین ها دارند.
  • رنج قیمتی دوربین های مدار بسته ی آویجیلون در رده ی متوسط رو به بالا می باشد.
  • اگر تصمیم به خرید دوربین مداربسته ایرانی دارید، شما می توانید انواع دوربین مداربسته اسپید دام، دام، بولت و پانوراما را با تکنولوژی های جذابی نظیر استارلایت از شرکت ناظر خریداری کنید.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار