پرفروش ترین برند دوربین مداربسته بهترین برند دوربین مداربسته نمایندگی فروش دوربین داهوا | xenoncctv

چه هدف شما داشتن مجله خبری دوربین مداربسته زنون مداربسته ایرانی باشد چه به دنبال خرید دوربین مداربسته خارجی باشید. دوربین‌های مداربسته سونی نیز از محبوب‌ترین و بهترین‌های بازار جهانی و بازار ایران هستند. اما باید بدانید که در حال حاضر سونی بیشتر تولیدکننده دوربین‌های تحت شبکه است و دوربین‌های آنالوگ را از چرخه تولید خود حذف کرده است. دوربین مدار بسته اینفینیتی با افتخار ساخت کشور عزیزمان است که با مهندسین مجرب و حرفه‌ای و آموزش دیده و ضمانت دو ساله شرکت چشمان بیدار آریا از کیفیت بسیار بالایی در حوزه سیستم‌های امنیتی برخوردار است. دوربین مدار بسته با برند یونی ویو اولین تولید‌کننده در دوربین‌های IP بود. برند دوربین مدار بسته داهوا قادر به تولید دوربین ۴k نیز می‌باشد اما این دوربین از قیمت بالایی برخوردار است با این حال طرفدارای بسیاری نیز دارد.

نقاط قوت دوربین مداربسته برند هایک ویژن

شناسایی بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته می تواند نتایج مطلوبی را برای شما به همراه داشته باشد. با شناسایی و خرید از بهترین ها، شما می توانید محصولاتی را دریافت کنید که طول عمر بالایی داشته و قدرت عملکردی خوبی را از خود به نمایش می گذارند. امروز ما قصد داریم تا در مورد بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته با شما صحبت کنیم. Hanwha Techwin در سال 1977 تاسیس شد و در لیست بهترین برند دوربین مداربسته در دنیا قرار دارد.

  • به همین علت ما تصمیم گرفتیم با بررسی ویژگی ها و قابلیت ها، بررسی انواع دوربین ها و در نهایت بهترین برند ها تصمیم را برای شما آسان تر کنیم.
  • سونی یک برند قوی ژاپنی هست که بیشتر تولید کننده دوربین های تحت شبکه می باشد و در حال حاضر دوربین های آنالوگ را از چرخه تولید خود حذف کرده است.
  • برند دیگری که تحت عنوان بهترین برند دوربین مدار بسته و سیستم حفاظتی و نظارتی می باشد، برند سوئدی اکسیس نام دارد.
  • البته این دوربین ها در عین کیفیت بالای خود متاسفانه قیمت بالایی دارند که نقش به سزایی در از بین رفت بازار این محصولات داشته است .

با توجه به این نکات باید بدانید که هر دوربینی برای برآورده کردن یک نیاز خاص به وجود امده و هر دوربین دارای یک زاویه دید متفاوتی است که بسته به انتخاب و نیاز شما تعیین می شود. دوربین دی-لینک ساخت کشور تایوان است و محصولات این برند در آمریکا به شدت یافت می‌شود و از بهترین برند دوربین مدار بسته است. این دوربین های مدار بسته امکان تجزیه و تحلیل تصاویر را دارند و در تمامی ساعات روز هفته می توانند داده های دریافت شده را در سطح بالایی نزد خود نگه دارند. از دیگر ویژگی های این دوربین های مدار بسته می توان به طراحی آن ها برای اهداف تخصصی اشاره کرد، به این صورت که دوربین های مدار بسته بوش تصاویر را با وضوح و شفافیت بالایی در اختیار کاربران قرار می دهند. سهولت نصب و راه اندازی این دوربین ها یکی دیگر از ویژگی های بالای بهترین برند دوربین های مدار بسته بوش می باشد. هایک لوک بستریست که در آن می توانید تمامی مراحل افزایش امنیت مغازه ، امنیت شرکت ، امنیت منازل و …..

نقاط قوت دوربین مداربسته برند فلیر

دوربین مداربسته Mega دارای انواع دوربین تحت شبکه Mega و دوربین AHD مگا و همچنین دوربین های آنالوگ Mega می باشند. دوربین مداربسته ZEEG دارای انواع دوربین تحت شبکه ZEEG و دوربین AHD زیگ و همچنین دوربین های آنالوگ ZEEG می باشند. دوربین مداربسته Polorid دارای انواع دوربین تحت شبکه Polorid و دوربین AHD پولوراید و همچنین دوربین های آنالوگ Polorid می باشند.

نقاط قوت دوربین مداربسته برند یونی آرک

برند های لوکیکی از قوی و جدید ترین برند های دوربین مداربسته میباشد. هایک ویژن دارای بزرگ‌ترین تیم تحقیق و توسعه در جهان و امکانات تولیدی پیشرفته است. هر دوی این‌ها به مشتریان هایک ویژن اجازه می‌دهد تا از محصولات در کلاس جهانی که با جدیدترین فناوری طراحی شده‌اند بهره‌مند شوند. البته این نوع نصابان در حوزه کاری نصب دوربین مداربسته به تعداد انگشت‌شمار هستند. زیرا کسانی در این حوزه ورود پیدا می‌کنند که حافظ امنیت و رازداری افراد و مشتریان هستند. اندازه یلنز دوربین مداربستهمعمولا بین 2.8، 3.6، 4، 6، 8، 12 و 16 میلی متر می تواند باشد؛ که به نسبت مکانی که دوربین در آنجا کار گذاشته می شود و میدان دیدی که برای دوربین مورد نظر است، این لنز ها انتخاب می شود.

http://computermagazine.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار